Import postavy z BG1 do BG2

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od PostTrauma » 8.3.2011 19:56

Tak pokud rád střídáš různé zbraně, tak je lepší investovat po dvou bodech do hodně zbraní. Grandmastery mod neberu v potaz - za a) je to mod a za b) je to cheat : ) (Na druhou stranu aspoň dává nějaký důvod, proč dávat do zbraně víc než 2-3 hvězdy.)
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od Field Mouse » 8.3.2011 22:11

Jo, to že jsou dvě hvězdy nejlepší je důvod, proč jsou multi tak silné. Když přidává pátá hvězda další útok, je alespoň nějaká motivace hrát čistého válečníka, který jinak s multi, paladiny i hraničáři docela ztrácí. Dokud se nenainstaluje to, že pět hvězd může mít kdokoli, tak je to vylepšení myslím docela dobrým pravidlem (cheatem :), které taky mimo jiné vylepšuje dvouruční zbraně (tím, že druhá ruka přidá relativně méně útoků), takže je už celkem má smysl i hrát.
Každopádně na vylepšení všech zbraní, které chceš používat (ať už jich je kolikkoli) na dvě hvězdy a teprve potom přidání třetí hvězdy do boje dvěma zbraněmi je věc, na které se bez grandmastery shodnu a podepíšu.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od PostTrauma » 8.3.2011 23:07

No, ještě je tam ten bonus k THAC0 a zranění za třetí hvězdu, ale nejsem si jist, jestli funguje. To je pro hlavní ruku lepší.

Občas s grandmastery taky hraju ze stejných důvodů - 5 hvězd aspoň k něčemu je.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od Field Mouse » 8.3.2011 23:28

Myslím, že třetí hvězda normálně dává +2dmg/+2T, čtvrtá jen zrychlí zbraň a pátá dává +3dmg/+2T. Tedy dvouhvězdový bonus lze zvýšit o úžasnýcg +1 k THAC0, +1 k damage a nějaké cosi k rychlosti zbraně.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od PostTrauma » 9.3.2011 10:28

Kdyby ta rychlost zbraně k něčemu byla, tak to nemusí být tak zlé : )

Zkrátka stará dobrá třetí edice D&D.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od Field Mouse » 9.3.2011 11:24

Ona ta rychlost byla docela praktická v BG1, kdy jsi chtěl třeba xvarta nebo skuruta zasáhnout a zabít dřív, než on udělal útok.. ve dvojce, kde jsou magické zbraně tak dobré, že stejně útočí skoro hned a kde stejně nepřítele nesložíš na jednu ránu je to ale skoro na nic (malé využití je, když chceš přerušit mágovi kouzlo a víš, že ho zasáhneš úplně hned).
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od PostTrauma » 9.3.2011 12:08

Toho jsem si ani nevšiml. Moji lukostřelci zabili kohokoliv hned a protivníkovi lukostřelci stejně často stihli vystřelit, než k nim můj šíp doletěl : )

Myslím, že v PnP to může hrát docela roli, jelikož postavy nemívají moc vysoké úrovně (tím pádem ani moc životů) a každý útok nepřítele může hodně bolet.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od Field Mouse » 9.3.2011 12:59

Máš postavu, která bojuje proti pěti xvartům. Pokud má ta postava špatnou rychlost zbraně a zabije jednoho xvarta za kolo, tak první kolo na ni zaútočí 5x, pak 4x, 3x, 2x, 1x -> celkem 15 útoků.
Když má postava rychlost takovou, že zaútočí dřív než xvarti a zase zabije průměrně jednoho na kolo, pak na ni půjdou první kolo 4 útoky, pak 3, 2, 1 -> tedy 10 útoků, o třetinu méně.
Kdyby měli nepřátelé víc útoků za kolo, bylo jich víc nebo byli odolnější, rozdíl by se snižoval. Zvýší se, když bude nepřátel míň a budou horší. Tedy na prvních úrovních, kdy nemá postava ke zlepšení rychlosti zbraně přístup (a má špatné OČ, takže rozdíl 10 vs. 15 útoků může být zásadní), by to pro ni bylo nejlepší :)
Co je PnP?
Naposledy upravil(a) Field Mouse dne 9.3.2011 14:06, celkem upraveno 1 x.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op

Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od valcik » 9.3.2011 14:04

..Pen and Paper; historická záležitosť. :-)

Darit
Sigilan
Příspěvky: 1
Registrován: 5.12.2013 19:20

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od Darit » 5.12.2013 19:32

Omlouvám se, ale mám problém se samotným importem postavy z BG1 do BG2 ( zkouším to prvně).
Kliknu na ikonu hlavy uprostřed levé strany obrazovky, dám export, pojmenuji postavu, postava se sice uloží ovšem, když rozkliknu složku characters v adresáři hry tak soubor se jménem uložené postavy jaksi chybí.... Neví někdo co s tím ? :-)

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Import postavy z BG1 do BG2

Příspěvek od PostTrauma » 6.12.2013 11:51

Stávalo se mi to taky. Vyřešil jsem to tím, že jsem dal export několikrát a doufal, že to jednou vyjde.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“