Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Bhaall »

Taky sem si všiml, že používají úplně jiný kouzla, třeba Gorion v té cutscéně si dal SS, to by ho Sarevok asi chvilku pižlal, kdyby ho Tamoko nedispellnula :D
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Uživatelský avatar
Idaho
Sigilan
Příspěvky: 313
Registrován: 10.7.2006 19:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Idaho »

čoveče, já mám za to, že Gorion používal náhodný kouzla, už jen proto, že vždycky zabil jiný počet nepřátel :-)

Netuším co za kouzlo je ss, ale ta zkratka je příšerná :-)
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od PostTrauma »

Možná toho dost opravili, ale po pěti minutách jsem objevil i věci, co pokonili.

Nevím, proč odstranili možnost volit dialogové možnosti pomocí čísel. Stejně tak už nejde používat šipky pro výběr portrétů při tvorbě postavy. Stejně tak chybí externí nastavení z původních BG. Kdo to má hrát takhle pomalý?
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Idaho
Sigilan
Příspěvky: 313
Registrován: 10.7.2006 19:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Idaho »

Já mám pocit, že číslama to šlo jen v PT a možná IWD2.
Šipky při výběru postavy, no nevím, jestli se to dá označit za bug :-D to už je extra prkotina
Co se týče externího nastavení, na to jsem si nevzpomněl
Naposledy upravil(a) Idaho dne 1.12.2012 10:33, celkem upraveno 1 x.
Uran
Sigilan
Příspěvky: 10
Registrován: 12.8.2011 10:16

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Uran »

Podarilo se nekomu rozchodit na integrovane grafice Intel - Intel® Core™ i5 CPU M 430 @ 2.27GHz × 4 pod Windows XP tak aby hra bezela plynule?

Co jsem procital anglickou cast fora tak je problem s ovladaci ale moc moudry z toho nejsem.


Jinak jsem zkousel i pod wine+ubuntu, ale tam je hra zase be textur a objektu.

Taky jsem zkousel pod virtualboxem+windows xp, ale pri kliknuti na Ok pri zacatku singleplayeru hra padne a nic dal.



Nejake rady jak si hru zahrat?
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od PostTrauma »

Ovládání dialogu čísly fungovalo ve všech IE hrách. Každopádně tady nefungují čísla ani v dialozích ani pro označení jednotlivých postav.

Šipky v portrétech můžou být prkotina, ale byly o dost rychlejší než klikání na šipky. Krom toho už ani není možnost vložit vlastní portrét (nebo je to řešeno jinak). Každopádně nejde o důležitost featur, ale o princip, že odstranili pozitivní featury.

Teď nevím, jestli v původním BG je i ovládání jasu, ale tipnul bych, že je. Každopádně grafické nastavení BG:EE je oproti tomu dost směšné. Full screen či ne fullscreen, toť otázka.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Idaho
Sigilan
Příspěvky: 313
Registrován: 10.7.2006 19:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Idaho »

Urane, tohle jsi zkoušel? Upravený ovladače na intel grafiku
Q: What ELSE can I do to try and fix this myself?
A: There are a few community modded driver websites that might offer some sort of resolution for your problems. We only have so much hardware we can test on at the office, however, so we haven't been able to super investigate this more. We were using an Intel 3100-based integrated GPU as part of a Toshiba NB-300 series netbook for looking into this problem, and we hit a wall.

So, AT YOUR OWN RISK feel free to try some of the modded community drivers from here:

http://9xxssf.info/files/ -- 945 etc chipset, for the most part - the "Sherry" one is ideally what you want

http://teknogods.com/phpbb/viewtopic.php?f=47&t=8283 -- GMA4500MHD, and other more recent Intel chipsets I think

It may help, it may not help. We can't be held responsible for any issues that pop up from you trying these drivers. As always, back up your important data like a responsible computer user would!
Postrauma, nevím, jestli by to bylo o tolik rychlejší :) tohle bych vůbec neřešil. Ty čísla už mi taky trošku vadili, nadruhou stranu, nespěchám na autubus, abych to tam musel sázet jak vzteklej. Vyloženě za chybu bych, ale označil to nastavení, mě to jede krásně, ale je mi ajsné, že někdo by to vyladit potřeboval a nemůže. To nastavení se nezobrazí ani v anglické verzi?
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od PostTrauma »

Používám anglickou verzi.

Co se týče čísel, spíš mi vadí to, že nefungují pro označování postav. Multitasking je pak prakticky nemožný.

A frame rate 60 taky hodně chybí.

Ty videa taky podle mě zprasili. Hlavně to úvodní bylo fakt hrozný. A celej ten jejich styl je takovej divnej.

Ale abych taky zmínil pozitiva, tak se mi líbí ty tabulky, kde jsou zobrazeny jednotlivé modifikátory THAC0, AC, HP a zranění. I když musí člověk dozjistit, z čeho ty bonusy plynou.

Questy v deníku jsou taky lepší než předtím. Jen jestli taky eliminovali ty bugy, kdy tam některé zápisy byly i po splnění questu.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Idaho
Sigilan
Příspěvky: 313
Registrován: 10.7.2006 19:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Idaho »

Já to hraju tak na pohodičku, vždycky v noci se toulám divočinou, takže tohle jde mimo mě.
Videa mě taky moc nenadchli, snad jen to ve Friendly arms inn, jinak bych snad víc uvítal ty původní.
Na tabulky si nějak nemůžu zvyknout a spíš mi překážejí :D
Uživatelský avatar
liuk
Sigilan
Příspěvky: 29
Registrován: 24.7.2007 15:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od liuk »

Ke Gorionově náhodnosti :)) Mně jednou zabil Sarevoka :))
Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Bhaall »

SS=Stone Skin jinak musí ještě hodně věcí vychytat...mě jde hlavně o to aby udělali BG 3, nebo nějakej remake GUI po
PS:T. Mno ale pokud to chtějí dělat tímhle stylem tak raději ať nedělají nic... :naughty:
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Uživatelský avatar
Idaho
Sigilan
Příspěvky: 313
Registrován: 10.7.2006 19:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Idaho »

Já teda nevím, já jsem absolutně spokojenej a jediné co mi vadí je, že se nemůžu překliknout do hry jiným tlačítkem, než tomu určeným, tedy ičkem do inventáře a ičkem zpátky, stejně tak s ikonou...

Problémy s češtinou tak nějak nekladu na bedra vyvojářům (ani překladateli ale) a prostě beru, že není hotová a nebude se na ni čekat s vydáním. Ale chápu, že někteří s tím můžou mít problém, speciálně, pokud nemůžou hrát v eng, jako já.

Jinak představa BG3 mi nějak nesedí, speciálně po přečtení Legendy o Drzztovi (skoro, 9. díl), kdysi se šuškalo cosi o tom, že by se hráč měl probudit někde z mrtvých a postupně nabývat ztracených sil a snažit se vymanit z pod moci toho kdo ho vyvolal/oživil, ale to si nejsem jistý, jestli si to nepletu a pokud ne, tak se mi to taky moc nelíbí...

Celkově si mylsím, že BG3, pokud by se do něj někdo chtěl pustit, by byl podobný případ, jako Fallout a Fallout 3
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od PostTrauma »

Můžu říct, že jsem čekal ledascos, ale nečekal jsem, že jednu sérii nedostatků nahradí jinou sérií nedostatků. Proto si nemůžu pomoct, ale asi zůstanu u původních BG s Tutu nebo Trilogy. Pokud tedy nějaký patch ty hlavní nedostatky neodstraní.

BG3 si dokážu představit dost snadno. Jak někdo zmiňoval v threadu k tomu určeném, mohlo by to navázat na konec ToB a počítat s volbou smrtelnosti. (Konec konců v BG2 se vás taky nikdo neptá, jestli jste v partě měli Minsca, Imoen, Khalida...a pak se vás nikdo neptá, jestli se chcete hnát za Irenicem - ať už kvůli Imoen nebo z pomsty.) To ponechává úplnou volnost příběhu. Ale nemyslím si, že k tomu dojde. D&D boom je dávno pryč.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Idaho
Sigilan
Příspěvky: 313
Registrován: 10.7.2006 19:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od Idaho »

Copak ten boom odstartoval právě Baldurs Gate, problém je v tom, že ten je na současného hráče až moc složitej a na současné vydavatele her moc náročnej. Jediná malá šance je v tom, že by tahle parta vydělala na BG tak moc, že by bylo dost na BG2, které by vydělalo dost na IWD sérii, tak aby to bylo ve výsledku dost na BG3 a i tak bychom se asi museli spokojit s "užasnou novou grafikou a akčnějším soubojovým systémem", na něco takového, jako zabít démona léčivým kouzlem bychom mohli asi zapomenout

Jen tak pro jistotu, sérii nedostatků myslíš ty co si vypsal výše?
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Baldur's Gate - Enchanced Edition (BG:EE)

Příspěvek od PostTrauma »

Ano, hlavně ty. Ale mohl bych připojit i další, které se týkají nového obsahu. Například Tarneshova magická střela, která bez problému zabije postavu (tři střely, tj. nějakých 6-15 zranění), nebo problém s Neerou, se kterou jsem mluvil na jedné straně mapy a rudí se objevili u postavy na druhé straně mapy (a taky sesílali tři magické střely), přičemž jsem z celé animace neměl nic, protože obrazovka pozvolna plula od rudých k Neeře.

Myslím, že BG3 má šanci spíš z kickstarteru. Nebo aspoň takové BG3, které by stálo za zmínku.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“