Stránka 1 z 73

Chyby, problémy a jejich řešení

Napsal: 7.2.2006 1:13
od sevencreature
Když už se tu mluví o pochybných popisech kouzel/předmětů tak tu mám pár tipů:

Za prvé Kundane (dopsat text, že přidává jeden útok za kolo - ale to je stará písnička).

A teď k tématu - Greater Restoration (i Lesser Restoration) jsou podle mého názoru docela zmatené.

Lesser Restoration je ok, jen je u něj nastavená jiná škola v popisku (Necromancy) a ve vlastnostech (Alteration) - na hru to pokud vím nemá vliv?

Greater Restoration - naprosto neodpovídá popisu - všechny složky toho kouzla (no dobře, až na únavu, ta působí jedině na sesilatele) mají cíl 6 (Unknown) - který vypadá jako všichni členové družiny kdekoliv na mapě - místo standardního cíle 2 který je použit u Lesser Restoration.

Čili nevím, jestli to byl záměr autorů, každopádně mě zaráží, že to nikdo nijak neopravil nebo se o to nezajímá :-? Už jsme o tom diskutovali mám dojem na bg.cz...

P.S. Já bych jen opravil popis toho kouzla - ten efekt co to má je hodný 7 levelového kouzla (no možná i 9 levelového :lol: ).

Napsal: 7.2.2006 3:45
od drake127
No, 7c pokud vím, tak hraješ v angličtině, takže si stáhni třeba Baldurdash Text Update, který opravuje hodně věcí (určitě ale ne všechny).

Nicméně pro češtinu nic takového neexistuje, takže by se nad to dalo sednout a něco opravit.

Napsal: 7.2.2006 11:01
od sevencreature
drake127: Baldurdash fix mám pokud vím (i když možná ho nějaké mody přepsaly) - ty tam máš jaký text? Já tohle:
Greater Restoration (Necromancy)
Level: 7
Sphere: Necromantic
Range: Touch
Duration: Permanent
Casting Time: 3
Area of Effect: Target Creature
Saving Throw: None

When this spell is cast, the life energy level of the recipient is raised. This reverses any previous life energy level drain of the creature by a force or monster. A restoration spell will also restore the intelligence of a creature affected by a feeblemind spell. It also negates any form of insanity such as confusion or berserk, fully heals the target, and cures any disease or poisons. The casting of this spell is very draining on the priest and she will likely require rest immediately afterwards, as it will cause days' worth of fatigue almost instantaneously.

Napsal: 7.2.2006 11:07
od drake127
To samé, myslím ale že na G3 tvoří nějakou tu nadstavbu nad baldurdash, takže tam by ses mohl dočkat.

Napsal: 7.2.2006 11:14
od Razfallow
Já mám u toho kouzla stejný popis (mám Baldurdash Fixpack i Text Update).
Necromancy mám v popisu i ve vlastnostech.
Divný je pouze ten cíl kouzla. Podle mě by to mělo působit stejně jako Lesser Restoration pouze na jednu postavu.

Napsal: 7.2.2006 11:19
od drake127
Razfallow píše:Divný je pouze ten cíl kouzla. Podle mě by to mělo působit stejně jako Lesser Restoration pouze na jednu postavu.
Ale jaká je to potom výhoda proti Lesser Restoration?

Napsal: 7.2.2006 11:27
od Razfallow
drake127 píše:
Razfallow píše:Divný je pouze ten cíl kouzla. Podle mě by to mělo působit stejně jako Lesser Restoration pouze na jednu postavu.
Ale jaká je to potom výhoda proti Lesser Restoration?
Vyléčení, odstranění účinků strachu, nemoci, jedu, zmatení a strnulého myšlení?

Napsal: 7.2.2006 11:30
od sevencreature
No Greater Restoration (jak jistě víte) je sesílaná na cíl Caster a efekty jsou výše uvedené plus bonus k fatigue na castera. Všechny ostatní efekty mají zmíněný cíl 6 - tj. celou družinu kdekoliv.

Podle mě to nemůže být přehlédnutí, ne? Protože od Lesser Restoration se to liší dost významně.

Napsal: 15.2.2006 22:36
od sevencreature
Teď se mi stala zvláštní věc - s F/M jsem v rámci šetření zakouzlil Project Image a s ním pak ještě Mislead. No a, ehm, výsledný "produkt" se tak trochu cukal a vydával divné zvuky - jako při zásahu nebo klasika "spell is ruined" ale i "trap is set and ready" a tak dál. Jinak ale mohl bojovat a kouzlit bez problémů... :think:

Jo a jak už jsem psal nahoře - u "Lesser Restoration" je špatně napsáno, že je to ze sféry "Necromantic" (nebo škola magie "Necromancy") - zatímco ve skutečnosti je to Alteration :-?

Napsal: 26.2.2006 17:29
od buton
Chtěl bych se zeptat na jednu věc .V družině mám mimo jiné i Aerii a když postoupí na další úroveň,a mám možnost přidat jí určitou vlastnost,tak se mi neaktivuje ikonka na herní liště (hvězdička) zvláštní schopnosti.A zústává hnědá tedy neaktivní.Čím to může být.Díky.

Napsal: 26.2.2006 17:55
od Syf
To Buton: A jakou bys chtěl schopnost?? Bez Refinements tohle povolání nemá snad ani jednu innate ability, pokud to není charname(za přesvědčení, pozdějc zabiják).

Napsal: 26.2.2006 18:51
od Arronax
buton: Aerie nemá nijaké zvláštne schopnosti. ;-) ;-) ;-) Ako si na také voľačo prišiel???

Napsal: 27.2.2006 1:33
od yenn
buton: Aeriny HLA (high level abilities), máš-li na mysli je, jsou většinou kouzla, která se jí zapisují do kouzelnické knihy/kněžských svitků, kde si je standartně memoruje a následně sesílá.

Napsal: 27.2.2006 19:32
od buton
yenn píše:buton: Aeriny HLA (high level abilities), máš-li na mysli je, jsou většinou kouzla, která se jí zapisují do kouzelnické knihy/kněžských svitků, kde si je standartně memoruje a následně sesílá.
Máš pravdu teďka sem nato přišel.Jelikož sem se sní dostal na další úroveň,tak sem mněl možnost jí zase vybrat jednu zvláštní schopnost.Vybral sem pomstu z nedes,a kouknul sem na základovou (herní )lištu.A ta ikonka tam byla zase neaktyvní.Tak sem se podíval na knězovi svitky,a ejhle bylo to tam,ale přeci jenom by mi vyhovovalo kdyby ta zvláš.schopnost šla ovládat hned z té lišty.Jako například u Paladina či dalších členů družiny. Takže díky..

Napsal: 28.2.2006 8:32
od Ave
Chtěla bych se zeptat.Hraju s Mazzy poprvé a když vylezu z Měděný čelenky tak je venku nějakej zlobr tuším Gorf drtič.Něco Mazzy řekne a začne mlátit lidi v okolí................můžu ho zabít?