Chyby, problémy a jejich řešení

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sirine
Sigilan
Příspěvky: 1283
Registrován: 3.10.2005 16:44
Bydliště: Ust Natha - Modrá Sféra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirine »

ne, nezabíjet....mazzy s ním může bojovat uvnitř čelenky v aréně a tak ho zabít...ale už si moc nevybavuji, jak je to ze zkušenostmi...a ne vždy se mazzy povede ho vyzvat - aspoň mě. ;-) 8-)
...Je přirozené, že když spojíme naši temnou minulost se světlým zítřkem, dostaneme naši šedivou současnost...
Uživatelský avatar
Ave
Sigilan
Příspěvky: 1073
Registrován: 30.11.2005 8:04
Bydliště: Chrám Vědění

Příspěvek od Ave »

alexa píše:ne, nezabíjet....mazzy s ním může bojovat uvnitř čelenky v aréně a tak ho zabít...ale už si moc nevybavuji, jak je to ze zkušenostmi...a ne vždy se mazzy povede ho vyzvat - aspoň mě. ;-) 8-)
Já jsem ho zabila protože mi ho vyzvat nešlo a pořád mluvil s Mazzy dokola o tom samým a mlátil ty lidi.....no to je snad jedno ;-)
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...
Uživatelský avatar
Sirine
Sigilan
Příspěvky: 1283
Registrován: 3.10.2005 16:44
Bydliště: Ust Natha - Modrá Sféra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirine »

svět na tom nestojí :lol: myslím, že stačí vejít dovnitř a jde za tebou.... 8-)
...Je přirozené, že když spojíme naši temnou minulost se světlým zítřkem, dostaneme naši šedivou současnost...
Uživatelský avatar
Ave
Sigilan
Příspěvky: 1073
Registrován: 30.11.2005 8:04
Bydliště: Chrám Vědění

Příspěvek od Ave »

alexa píše:svět na tom nestojí :lol: myslím, že stačí vejít dovnitř a jde za tebou.... 8-)
Tak to teda fakt neudělal,no co jak jsi řekla svět na tom nestojí 8-)
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...
Uživatelský avatar
Siki
Sigilan
Příspěvky: 97
Registrován: 5.1.2006 18:50
Bydliště: to neznate
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Siki »

Jde mi prochazet zavrenymi dvermi jak to?
Uživatelský avatar
Arronax
Sigilan
Příspěvky: 514
Registrován: 28.9.2005 18:57
Bydliště: Niekde v temnom údolí...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arronax »

Charname zrejme zomrel a je z neho duch. Ty si si to len nevšimol. ;-) ;-) ;-)
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg
thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.
Arkanis

Příspěvek od Arkanis »

Arronax píše:Charname zrejme zomrel a je z neho duch. Ty si si to len nevšimol. ;-) ;-) ;-)
No a ja ze to vidim iba ja :shock:
KOFi-chan
Sigilan
Příspěvky: 1417
Registrován: 2.10.2005 9:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KOFi-chan »

alexa píše:a ne vždy se mazzy povede ho vyzvat - aspoň mě. ;-) 8-)
U mě ho Mazzy vyzvala, šel jsem za ním do Čelenky, zlobr nikde, tak jsem se na něj zkusil zeptat toho chlapíka, co tam provozuje tu malou arénu a ten mi řekl, že Gorfa neviděl, ať se prý zkusím zeptat jeho holky (má mít žlutý šaty) a tu jsem bohužel NIKDE už neobjevil.. :-?
Uživatelský avatar
Sirine
Sigilan
Příspěvky: 1283
Registrován: 3.10.2005 16:44
Bydliště: Ust Natha - Modrá Sféra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirine »

KOFi píše:U mě ho Mazzy vyzvala, šel jsem za ním do Čelenky, zlobr nikde, tak jsem se na něj zkusil zeptat toho chlapíka, co tam provozuje tu malou arénu a ten mi řekl, že Gorfa neviděl, ať se prý zkusím zeptat jeho holky (má mít žlutý šaty) a tu jsem bohužel NIKDE už neobjevil.. :-?
někde se tam ta holka motá...a když ne, stačí se vyspat a ona se objeví... ;-)
...Je přirozené, že když spojíme naši temnou minulost se světlým zítřkem, dostaneme naši šedivou současnost...
Uživatelský avatar
Landor
Šifrovač
Příspěvky: 554
Registrován: 27.9.2005 10:38
Bydliště: Astral Plane

Příspěvek od Landor »

Zacykloval se mi dialog ve hře. Lépe řečeno, Turnabout mod - dialog u jezírek nejde nijak ukončit.. nějak se to prostě zacyklilo. Je možné nějak přerušit, ukončit rozhovor? Nechce se mi hru vypínat..
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Ehm... ked plnim pre bodhi druhy "hrdinsky" ukol, co mam zachranit toho rukojemnika/zradcu/cicoxakruje, tak vybijem cele horne patro ST, ale on mi nema co rict... :roll:
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Ave
Sigilan
Příspěvky: 1073
Registrován: 30.11.2005 8:04
Bydliště: Chrám Vědění

Příspěvek od Ave »

Elessar píše:Ehm... ked plnim pre bodhi druhy "hrdinsky" ukol, co mam zachranit toho rukojemnika/zradcu/cicoxakruje, tak vybijem cele horne patro ST, ale on mi nema co rict... :roll:
A není třeba pod kouzlem ticho??Tohle se mi taky stalo,tak jsem se vyspala a pak to šlo :-)
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Vyspanie som skusal ako prve (mno dobre, tretie), a nepomohlo... ;)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Ave
Sigilan
Příspěvky: 1073
Registrován: 30.11.2005 8:04
Bydliště: Chrám Vědění

Příspěvek od Ave »

Elessar píše:Vyspanie som skusal ako prve (mno dobre, tretie), a nepomohlo... ;)
A co načíst?
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

To som skusal ako prve ;) (z troch savov)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“