Stránka 15 z 16

Re: No load BG

Napsal: 3.1.2011 14:42
od Borg
Lich v docích nějak šel i na férovku, neboť měl jen hodně zápalných mraků, ještě víc ledových bouří a nějakou tu kamennou kůži.

Mimoto, jedno nahrání by ještě bylo fér, neboť jeden Bondari ve hře taky nahrál ;)

Re: No load BG

Napsal: 5.1.2011 22:04
od Field Mouse
Přes Vánoce jsem si rozehrál druhé no load BG, tentokrát jen Charname TFM + Aerie a bylo to lepší, Jaheira je nanic - přes Vhailorovu helmu jde stejně vyvolat klon + 2 Ifríty + 2 Kitthixe, což zcela postačuje a xp boost je značný.
Zabili mě ale zcela trapní druidi v hájku, které jsem podcenil - zaútočil na ně bez extra ochran (bez tacticsů to byli vždycky hrozní chcípáci) a odrovnalo mě kombo hmyzáci + přivolej blesk, které charnameho nalomilo a zbytek dodelali duchové zvířat.. jeden by neřekl, jak jsou docela drsní. A že už to bylo na docela vysoké úrovni, asi po dvou půldnech hraní :-)

Adalon je dobrý nápad, zkusím.. někdy. Ačkoli škoda těch drowích xp, v těch jejich úkolech je zkušeností hodně a po zabití těch mozkožroutů už tam není žádná příležitost umřít.

Re: No load BG

Napsal: 5.1.2011 22:12
od Borg
Tak jsem včera zkoušel tu část s tactics mozkožrouty a zjistil jsem, že jedno kouzlo smrti zabije klepenatce a s určitou šancí i mozkožrouty, neboť můj první pokus zabil dva, další žádného, další žádného, pak jednoho...

Mimoto co se tu řeší s Adalon?

Re: No load BG

Napsal: 5.1.2011 22:16
od Field Mouse
S Adalon se řeší to, že když ji napadneš, tak se můžeš vyhnout drowským úkolům, což je možná docela dobrý, protože pak nemusíš bojovat s mozkožroutama.
Kouzlit smrt a doufat v nezáchranu proti kouzlu je celkem risk bez loadů :-( Ale na dost vysoké úrovni, kdy je hodně kouzel k dispozici, by to možná tak moc vadit nemuselo.

Re: No load BG

Napsal: 5.1.2011 22:20
od Borg
Jak si podotkl je to škoda expů, ale i tak to bude problém, jelikož se nedostaneš z podtemna ne? Co já vím, tak pokud splníš úkoly pro Adalon tak tě vezme ke vchodu u chrámu a je klid, ale když ji zabiješ, tak z ní vypadne svitek na prolomení ochrany chrámu, či tak nějak ne? Já myslím, že buď zabít, nebo ji vyhovět, jinak se ven nedostaneš.
Pokud se pletu, velmi uvítám ujasnění, v tomhle si doopravdy nejsem jist.

Re: No load BG

Napsal: 6.1.2011 13:25
od Mecker
Nevím jak v tactisc, ale v normální hře nemusíš dělat pro Drowy a ani zabít Adalon. Stačí jen dojít do těch jeskyní a zabít nebo podplatit (nechat se proměnit v drowy) strážné, pokud si to dobře pamatuji.

No load asi taky brzy vyzkouším, obtížné, ale lákavé.

Re: No load BG

Napsal: 13.4.2011 18:24
od Field Mouse
Hlásim svůj pokračující úmysl dohrát konečně no load BG - tactics, item upgrade, a pár věcí z easy of use apod. co v podstatě nijak neovlivňují hru (kupení lektvarů bez omezení, bezedné pytle..). Příliš pravidelně se tomu nevěnuju, ale občas rozehraju, umřu a zase pár týdnů na to nesáhnu.
Smrti, které mne potkaly byly zatím tyto:

- mozkožrouti z první hry
- Amalas (!), na insane dokáže dát čerstvě vylezené postavě, co ještě nemá soubojové ochrany a FTM OČ, nečekaně rychlý konec
- encounter při cestě do Arnisovy tvrze, v tacticsech tam skupina potká pár klepetnatců, zlobr mágů a menších potvor. Chtěl jsem jim utýct, leč tentokrát byli klepetnatci rychlí, prošel jim zmatek a družinku na nízké úrovni pak dostali. Příště do tvrze jen s neviditelností.
- druidi, na solidních xp jsem byl účelově zlý na druida, který se objeví hned na začátku hájku. Portli se tam tři druidi, co obyčejně hlídkují před vchodem do svatyně plus jejich duchové zvířat. Věřil jsem si na ně, leč jsem je nestihl dost rychle vybít a duchové, přivolané blesky a hmyzáci byli nečekaně drsní.
- získávání Zuřivosti nebes. Za pomoci superuber taktiky právě padla celá nepřátelská skupina, charname bere Zuřivost, utíká ke schodům.. a smrt! Neodstraněná past dala na insane přes 100 damage. Tahle blbá chyba fakt naštvala, neb už to bylo se zhruba 1,5Mxp u tří postav.

Momentálně hraju dvě postavy ve družině - FTM + FM a dneska ve vlaku jsem musel nečekaně dvakrát loadovat, svedu to však na blbé vlakové prostředí (opravdu bylo) a budu hrát dál. První load byl, když jsem si nevšiml, že nemám neviditelného charnameho a poslal jej k tlupě upírů ve Větrných vršcích (rádi ho viděli), druhý load byl u Nevidoucího oka, kde mi podobným způsobem selhala neviditelnost - závěrečný dungeon plný beholderů jsem chtěl projít neviditelně, ale naběhl viditelně na pět těch potvor a v šoku co se děje ani nenahodil B-štít. Vzhledem k tomu, že už mám nahráno asi 2Mxp a že u okna ve vlaku fakt nešlo pořádně vidět, co jde vidět, tak si to pro tentokrát s výstrahou odpustím a umřu někde později :)

Re: No load BG

Napsal: 14.4.2011 9:41
od PostTrauma
A jízda ve vlaku je součástí kterého modu? : )

Re: No load BG

Napsal: 14.4.2011 11:16
od Field Mouse
Je to mod EuroCity - vyvinutý v rámci zkvalitňování služeb v ČD. Automaticky se bezdrátově instaluje, když si koupíš lístek a nasedneš s notebookem do vagónu se zásuvkou. Ovlivňuje hlavně grafiku - přidává do hry lesk, plus malinko znesnadňuje ovládání.. tedy něco když chceš zvýšit obtížnost, jako tacticsy :) A je placenej, když ti vyprší licence, tak se automaticky odinstaluje a je hrozně těžký ho hrát načerno :(

Re: No load BG

Napsal: 29.6.2011 16:04
od Balduran
To víš když jezdíš s firmou jejíž název zní Čekej Dlouho, tak se pak nediv že má takový nedostatky. :D

Role Playing

Napsal: 10.1.2013 13:17
od Velehal
Když jsem naposledy hrál BG1 (Tutu, tam jsou dostupné mody, které EE nemá), snažil jsem hrát podle +- přesvědčení hodné postavy. Jedinou vyjímkou bylo to, že jsem lezl do domů cizích lidí (kvůli questům). I to není chování dobré/neutrální postavy, lézt bezdůvodně někam nepozván.
Až mě překvapilo, o kolik dobrých předmětů a soubojů jsem přišel, např:
- ten šermíř ve Firewine Bridge (mající Gauntlets of Weapon Expertise): hodná postavy přece mávne nad jeho chvástáním rukou a nebude se s nim bít a provokovat ho
- skupina dobrodruchů mající Golden Girdle: viz výše
- dvě dívka na lodi ve městě (jedna má Gauntlets of Ogre Power): podobné, nebudu je přeci zbytečně provokovat k souboji
- Sendai na jih od Naskhelu: totéž
- Book of Wisdom: dám jí knězce, přeci nechci naštvat vysoce postavenou kněžku, navíc je to férový obchod (tohle bolí nejvíce, rozloučit se s takovým předmětem)
- Hall of Wonder: nepůjdu ji přeci vykrást, i když to ten zloděj v Elfsong Tavern chce
- Gilda zlodějů: nepřijmu úkol okrádat mocného mága (i když to by asi i šlo, neboť mi vyhrožují smrtí)
- Gauntlets of Weapon Skill: dobrá postava je vrátí té ženě, která je ztratila, a nenechá si je
apod.

O BG se často mluví jako o hře, která strání hodným postavám a plnit questy zlým způsobem se nevyplatí. Po tomto hraní mě došlo, že problém není ani tak v odměnách za plnění questů "zlým" způsobem, leč v tom, že spousta činností není postihována ztrátou reputace, i když jsou rozhodně nejsou dobré, spíš naopak. Jako je vyprovokování někoho a pak jeho zabití, kradení knížek kněžkám, nezdůvodné bojováníi i když situaci lze řešit jinak. Kdyby tyto akce byly tvrdě postihovány ztrátou reputace (mimochodem celý ten systém reputace je naprosto stupidní, ale co se dá dělat), hrát za hodného by také nebylo tak snadné, jak je to doteď, protože hodné postavy by tímto přišli o dost zkušenosti a předmětů. (V BG2 mě napadá CF. Lézt do cizího domu i přesto, že majitel vás tam rozhodně nechce a varuje vás.)

Re: Role Playing

Napsal: 10.1.2013 16:47
od PostTrauma
Tenhle problém je už o něco lépe řešen v NWN. Některé akce ovlivňují přesvědčení, i když celkem nepodstatně. Ono třeba i PST je v tomhle lepší.

Mimochodem nesmyslem je taky změna přesvědčení v pekle v BG2. Jakákoliv "špatná" akce způsobí změnu na neutral evil, what the hell?

Re: True Role-playing v Infinity hrách

Napsal: 1.7.2014 17:22
od Gotrek
je to rok stary tread ale neoplati sa vytvarat novy
ale trosku sa to tyka aj roleplayingu ale aj modovania
otazka:
dal by sa vytvorit (existuje) mod, kde by tlacitko tab - tj rozjasnenie interaktivnych predmetov doplnilo zlodejove vyhladavanie pasci to by sa prirodzene rozsirilo o featuru vyhladavanie predmetov - tym by zlodej ziskal dalsi dovod byt v partii. Zlodej by nevyhladaval pasce, ale aj predmety, tj pouzitelne truhlice, skryte miesta a pod, ak by tuto abilitu zlodej zapnutu nemal, oznacenie predmetov by nefungovalo
dufam ze som sa vysomaril tak, ze tomu pochopite :)

Re: True Role-playing v Infinity hrách

Napsal: 3.7.2014 8:16
od PostTrauma
Chápu to tak, že zvýraznění předmětů pomocí TAB by fungovalo, jenom pokud by měl zloděj zapnuté hledání pastí. Takovou funkci asi nebude jednoduché do IE her dostat, jestli je to vůbec možné. Možná, že by to šlo, kdyby všechny věci na zemi byly onačeny jako pasti bez efektu.

Každopádně moc nevidím důvod k takovému kroku. Ostatní mají přece taky oči a ten meč v rukou mrtvého orka nebo nějakou dřevěnou truhlu vidí i bez hledání pastí. (V tomhle je mimochodem už lepší D&D 3. edice (IWD2), kde mají všechny postavy možnost hledat pasti a skryté věci. A vlastně můžou všichni skoro všechno.) Zloděj je užitečný i tak - kdo by otvíral dveře a odstraňoval pasti, obíral majetné a pokládal nástrahy? Akorát by mohlo být k něčemu využito to prohlédnutí iluzí, ještě se mi nestalo, že by se to použilo.

Co by ale dávalo smysl je, že by byla některá místa skrytá (třeba obraz v Irenicově dungeonu) a bez hledání by je člověk nenašel.

Re: True Role-playing v Infinity hrách

Napsal: 3.7.2014 9:52
od Gotrek
prave o tie skryte miesta mi ide, tam by to bolo asi najviac vyuzitelne, len asi by bolo tazko selektovat, ktore interaktivne objekty by zlodej odhaloval, a ktore by boli odhalovane Tab tlacitkom.
tj mi pride to tlacitko tab priliz zjednodusujuce, oznaci aj tie objekty, ktore bezne grupa dobrodruhov nezbada...