Stránka 10 z 11

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 29.1.2008 7:34
od Riveli
tak do postele sem ji nedostal ale na polibek to bylo :applause:

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 29.1.2008 8:05
od sevencreature
No, doufám, že jsi ji předtím desinfikoval, v dnešní době se nedá ničemu věřit...

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 16.6.2008 12:50
od MCZ
Ještě nedávno jsem si myslel, že už mě žádné RPG nedokáže pohltit tak jako před lety BG/PST/Fallout. Pak přišel první úder v podobě Bloodlines a dnes v časným ranních hodinách jsem dohrál Knights of the Old Republic (společně s předchozí nedělí jsem tuhle hru hrál téměř nepřetržitě tak 10 hodin). Od KOTORu jsem si popravdě mnoho nesliboval. Hlavně jsem se bál, že ta hra bude příliš akční a zároveň ta akce bude díky absenci zajímavějšího ovládání v takových částech dost nudná. Naštěstí jsem celkem brzy obdržel světelný meč a musím říct, že zvolený způsob ovládání (hlavně, pokud k zadávání příkazů používáte klávesnici - je to takové intenzivnější) vůbec nebyl na škodu (jen by to chtělo ještě trochu dopilovat).

Jinak hra samotná je opravdu super. Celkem jednoduchá (z opatrnosti hráno na normal), zvláště co se soubojů týče, jen ke konci mírně přituhuje, ale aspoň tu nebyly žádné velké zákysy a kupodivu mně ani závěrečná akční část nepřišla tak špatná. Délka (v mém případě asi 45h) i počet side-questů optimální. Hrál jsem samozřejmě za světlou stranu. Příběh sice není nijak zvlášť ohromný, nicméně do těch Star Wars neskutečně dobře zapadá a navíc i konec se mi také líbil. Musím vyzvihnout NPC, skutečně každého jsem si více či méně oblíbil a jejich střídání a určité specializace obvykle slušně fungovaly. Nejvíce jsem si tedy oblíbil Mission, Bastilu a samozřejmě oba droidy - především tedy HK-47.

Samotný RPG systém mi vyhovoval (už jen svou známostí), nicméně těch pár specifických rysů asi způsobilo, že jsem při formování postavy nepostupoval zcela optimálně. A těch komb s mečem tedy mohlo být o dost více. Dabing tradičně kvalitní (hlas Sarevoka se nedá snadno přeslechnout ;-) ), jen hudba mohla být trochu výraznější. To, že čerpá z původních melodií se mi líbilo, ale chtělo by to nějakou silné ústřední téma hry. Trochu rozporuplné mi přijde grafické zpracování. Některé lokace, příp. pohledy na scenérii, jsou opravdu fantastické (zvláště Korriban a neznámý svět), ale mnoho míst bylo postiženo tzv. syndromem dlouhých prázdných chodeb; zvláště Manaan a Kashyyyk byly v tomhle směru místy až neskutečně otravné. Taktéž obličeje některých cizích lidských postav byly dost mizerné, příp. jich bylo málo. Výborné nicméně bylo zpracování mimozemšťanů (včetně namluvení). U videí - především těch, kde létá Ebon Hawk - jsem pak slintal blahem a ani podesáté jsem odlety a přílety z planet nepřeskakoval; tahle "maličkost" výrazně prospěla atmosféře celé hry.

V každém případě mě KOTOR opravdu mile překvapil. Byl o dost lepší, než jsem čekal a rozhodně se tedy jedná o jednu z nejlepších her, jakou jsem letos dohrál. S přimhouřením oka 9/10.

Časem asi zkusím i druhý díl, ovšem názory na jeho kvality se až diametrálně liší, tak jen mám obavy, abych nebyl hodně zklamán (podobně jako třeba v případě F1/2).

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 25.7.2008 10:24
od Erina
MCZ píše: ... Časem asi zkusím i druhý díl, ovšem názory na jeho kvality se až diametrálně liší, tak jen mám obavy, abych nebyl hodně zklamán (podobně jako třeba v případě F1/2).
Mam obavy, ze budes :oops:

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 25.7.2008 12:54
od MCZ
Erina: v současné době mám spíše obavy o svou vlastní existenci :-D.

Rozhodně nemíním tu hru vynechat. A kdyby mě to nebavilo, bude už snad k dispozici ten Restoration project (jen se bojím, abych k němu nemusel sáhnout z důvodu nějakého bugu; dost jich opravuje, co jsem se díval).

Napsal: 15.9.2009 23:07
od Carlos
Tak tentokrát to se zahráním myslím vážně.

Jsem pouze na začátku, ale už mám několik výhrad - inventář, interface - KATASTROFA, horší jsem ještě neviděl, grafiku jsem tu zhaněl dost, tak se tomu vyhnu. Líbí se mi animace při bojích s meči, ale to je co se týká technické stránky vše (hudba a filmečky hodně velká slabota). Carthův dabing je otřesný. Také mi docela chybí širší výběr ksichtíků (což, jak jsem vypozoroval, téměř všem). Rozhovory jsou prozatím dost hloupé. Celková Neverwinternightovitost hry je pěkně naprd (hlavně ta sektorovost, která mi po Morrowindu a GTÁčkách vadí prakticky u všeho).

Nadšen jsem z RPG prvků - schopnosti a odbornosti bylo asi to jediné na NWN, co jsem měl rád, a tady to vypadá, že se dosyta vyblbnu. Kontrola parťáka je dobře vymyšlená a pokud bude víc rozpracován nápad s droidy, bude to hodně velká paráda. Doufám, že jednotlivé rasy (nebo alespoň planety celkově) budou mít rozepsanou zajímavou historii k počtení - možná je škoda, že je hra až příliš vzdálená filmu, tak nějak mi těch 4000 let přijde až moc, ale to asi ani nebudu vnímat. Taky jsem zvědavý, jak to bude vypadat s mou temnou stránkou (směr vývoje mého válečníka byl předem určen :twisted: ).

Celkově je první dojem dost slabý, ale minimálně v bojovém systému a RPG vývoji cítím veliký potenciál.

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 16.9.2009 9:26
od MCZ
Tak nevím, ale pominu-li tech. stránku, má KOTOR velice hezké lokace. BTW mám pocit, že na adresu ME jsem ohledně inventáře slyšel ještě horší ohlasy :-). Rozhovory mi přišly na o dost vyšší úrovni než třeba v BG2...

Napsal: 16.9.2009 9:54
od Carlos
Jop, v Mass Effectu byl hodně špatný inventář, ale tady je ještě o dost horší. Lokace zatím pořádně posoudit nemůžu, poněvadž jsem jich viděl poměrně málo. Z toho, co jsem viděl, se mi nelíbila žádná. Rozhovory se můžou zlepšit, neříkám, že ne, ale zatím je to bída.

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 16.9.2009 12:26
od Jab
Carlos: Osobně se mi KotOR nejdříve také nelíbil (na začátku Tarisu), nicméně časem jsem uznal, že to je má blbost a ne blbost hry, kterou po několika dohráních považuji za jedno z nejlepších RPG (spolu s Fallouty, VtM: Bloodlines a samozřejmě Planescape Torment). Definitivně jsem se do ní zamiloval na Dantooinu, kam určitě leť hned po Tarisu! Ta planeta je v jedničce učiněná poklidná nádhera s krásnou hudbou. A nadto se tam staneš jedim, což opravdu hru docela změní (k lepšímu).
Uděláš ohromnou chybu, pokud v tom budeš vidět jen trochu jiné NwN (přestože jde v některých ohledech o trefné přirovnání). Pod tímhle úhlem pohledu tě totiž možná hra ani bavit nezačne.
Btw ještě bych doporučil, abys přestal kritizovat po každé hodině hraní a nechal si své závěry až po dohrání nebo až s tím definitivně flákneš jako s hroznou hrou. To, jestli tě to baví či ne, je samozřejmě celkově tvůj problém. A není ničí povinností obhajovat vysoká hodnocení, které se KotORu dostávaly, kvůli tvým "prvním dojmům".
Čímž nechci říci, že bys to nemohl dělat (ani nechci být protivný), jen že mi to přijde zbytečné. :-)

Napsal: 17.9.2009 13:54
od Carlos
Prosím vás, dá se nějak zakázat postavám, aby házely moje těžce nabyté granáty? Nakoupil jsem si hromádku, ale postavy (zejména Mission) mají neuvěřitelnou touhu je házet. Co víc, touhu házet mi je pod nohy :evil: Poměrně logicky jsem si našel tlačítko skripty a jal jsem se editovat, ale ejhle, nemůžu nijak přepnout ty volby, které tam jsou. Taky bych potřeboval, aby se Mission držela dál a nenabíhala nepřátelům před hlavně blasterů.

EDIT: Prosím, jestli někdo víte, jak zamezit postavám, aby házely ty granáty, budu fakt rád. T3M4 se právě senzačně pobavil tím, že hodil dva granáty pod naší skupinu :wall:

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 17.9.2009 17:51
od Zero
Tak nevím, ale mě třeba nikdo granáty neházel, i když já jsem většinou dal pauzu, nastavil všem co mají dělat a pak odpauznul, takže když se chystali hodit granát, tak jsem jim to vyškrtl.

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 17.9.2009 19:11
od Razfallow
Mně jdou skripty přepínat v pohodě, stačí na ten požadovaný dvakrát kliknout. Vyzkoušel jsem to na Traskovi. AI bohužel bez, pro mě složitého, editovaní nějakého herního souboru vypnout nelze.

Napsal: 17.9.2009 23:59
od Carlos
Tak jsem přeinstaloval a už to fachá... Nevím, proč to předtím nešlo, vždycky tam zůstal ten původní.

Napsal: 20.9.2009 21:04
od Carlos
Hmm, je nějak omezen počet speed boosterů, které mohu přejet, při závodech kluzáků (resp. kolik mě jich ještě zrychlí)? Je to jen tak pro zajímavost (podobně jako ve všech NFS, kde se vyskytoval drag race, si stáhnu trainer, nehodlám přijít o nervy - což se během 3 posledních hodin u kluzáků téměř stalo :wall: ).

Re:

Napsal: 20.9.2009 21:11
od Jab
Carlos píše:Hmm, je nějak omezen počet speed boosterů, které mohu přejet, při závodech kluzáků (resp. kolik mě jich ještě zrychlí)? Je to jen tak pro zajímavost (podobně jako ve všech NFS, kde se vyskytoval drag race, si stáhnu trainer, nehodlám přijít o nervy - což se během 3 posledních hodin u kluzáků téměř stalo :wall: ).
Dá se to udělat. Na gamefaqs, tuším, byl návod, jak je máš správně jezdit. Kdysi jsem jej někam sem házel.

Yop:
http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?f=3 ... aqs#p97912