Stránka 5 z 7

Napsal: 15.3.2007 22:11
od Sadako
sedmibestie: Zaplaceno mám už dávno a problém je právě v tom, že nechtějí přijít otrokáři (do návodu, dokonce od Dana Simpsona jsem koukala taky...) - není po nich ani vidu ani slechu.

EDIT: Tak už vím, čím to je.

Pokud si člověk v Uprchlickém sektoru opraví kluzák a opustí oblast v něm, nespustí se video s otrokáři, které je vázáno právě na opuštění sektoru. Takže jsem si musela zaletět s kluzákem na místo nálezu a odejít z lokace po svých..pak všechno jelo bez potíží.


EDIT 2: A ještě jedna značně nelogická věc - v bar Jek'Jek Tarr, kde jsou místnosti zamořené kyanidem a odehrává se ona schůzka s Exchange, se prý nedá chodit bez skafandru, sic bude člověk zraněn. Což je docela v rozporu s tím, že ještě před obržením zprávy od Visquise jsem se tam procházela v tanečních šatech (tj. polonahá) a s dýchací maskou na obličeji. Tohle taky autoři nedomysleli.

Napsal: 16.3.2007 9:02
od nuke
Vampiria píše:EDIT 2: A ještě jedna značně nelogická věc - v bar Jek'Jek Tarr, kde jsou místnosti zamořené kyanidem a odehrává se ona schůzka s Exchange, se prý nedá chodit bez skafandru, sic bude člověk zraněn. Což je docela v rozporu s tím, že ještě před obržením zprávy od Visquise jsem se tam procházela v tanečních šatech (tj. polonahá) a s dýchací maskou na obličeji. Tohle taky autoři nedomysleli.
Hmmm. Tiež som to robil. Ja som v Plynovej maske šiel na to stretnutie, potom čo mi bol odcudzený skafander. Veď načo používať zbytočnú silu, že ? ;-)

Napsal: 10.5.2007 19:56
od Frosty
Hm - ač K2 hraji už asi po páté, tak teprve při tomto hraní jsem si všiml posunu 'přesvědčení' u T3.. Měl jsem stále za to, že T3, HK47 a Kreia mají své ukazatele neměnné... Po dlouhé době jsem T3 vytahnul z lodi a najednou koukám - barva okolo něj je červenější než oči alergika :D
Szále mám pocit, že při předchozích hraních ať jsem dělal co jsem dělal - byl stále neutrální :think:

Napsal: 11.5.2007 13:40
od Jab
Frosty píše:Hm - ač K2 hraji už asi po páté, tak teprve při tomto hraní jsem si všiml posunu 'přesvědčení' u T3.. Měl jsem stále za to, že T3, HK47 a Kreia mají své ukazatele neměnné... Po dlouhé době jsem T3 vytahnul z lodi a najednou koukám - barva okolo něj je červenější než oči alergika :D
Szále mám pocit, že při předchozích hraních ať jsem dělal co jsem dělal - byl stále neutrální :think:
V tomhle je KotOR 2 opravdu otřesný. Měnit přesvědčení robota. :roll:
Celou hru jsem se bál, že z nich půjdou vychovávat jediové. :-D

Nedořešené záležitosti

Napsal: 2.6.2007 20:48
od Edvin
Zdar lidi, kotor jsem už dohrál 2x, ale ani v jedné hře jsem nepřišel na pár zajímavostí:

1) Jaké plynou výhody při maximálním vlivu u GOTA ?
2) Jde naleznou fabrika na droidy o které se zmiňuje HK ? ( viz. senzor hlasového otisku )
3) Jde nějak odemknout navigační počítač o kterém se zmiňuje HK ?

Re: Nedořešené záležitosti

Napsal: 5.6.2007 2:01
od yenn
Edvin píše:2) Jde naleznou fabrika na droidy o které se zmiňuje HK ? ( viz. senzor hlasového otisku )
To je zřejmě jedna z věcí, jež padla za oběť uspěchanému vývoji: "The HK Manufacturing Plant below the Telos Military Base, ran by G0-T0 to produce HK-series assassin droids. HK-47 was supposed to infiltrate the factory at the end and help the HK-series droids to rebel against G0-T0."

Info na Wiki.

Napsal: 10.7.2007 2:28
od Sadako
Trochu jsem se vrtala v paměťovém jádru T3 a objevila tam holozprávu od Bastily, mluvila o Revanovi - má to nějaké pokračování? A co ten uzamčený astronavigační počítač? Dá se nějak zjistit, kdo to udělal a přemluvit HK, aby jej odblokoval?

A odpověděl tu někomu Učedník na otázku "Co je mezi tebou a rytíři Jedi?" Mám u něj hodně vysoký vliv, ale pořád mi to píše neúspěch, jde to vůbec? Proto jsem z něj zatím ani neudělala padawana, poté ta možnost z hovoru zmizí úplně. :-?


Jo a to nemalé množství Sithů v táboře Mandalorianů na Dxunu je bug, nebo co? Už se tam s nimi mlátím čtvrt hodiny a vážně mě to nebaví.. Toho umělce, který tohle vymyslel, bych chtěla dostat do ruky.

Napsal: 10.7.2007 10:31
od Jab
Vampiria píše:Trochu jsem se vrtala v paměťovém jádru T3 a objevila tam holozprávu od Bastily, mluvila o Revanovi - má to nějaké pokračování? A co ten uzamčený astronavigační počítač? Dá se nějak zjistit, kdo to udělal a přemluvit HK, aby jej odblokoval?
Počítač odblokovat nejde (hra je holt nedodělaná) a ta zpráva od Bastily je tuším to poslední, co se dá z T3 dostat.
Vampiria píše:Jo a to nemalé množství Sithů v táboře Mandalorianů na Dxunu je bug, nebo co? Už se tam s nimi mlátím čtvrt hodiny a vážně mě to nebaví.. Toho umělce, který tohle vymyslel, bych chtěla dostat do ruky.
Bug to není, ještě chvíli se ti tam budou respawnovat. Naštěstí nejsou moc silní soupeři...

Re: SW: Knights of the Old Republic 2

Napsal: 17.12.2007 12:19
od AlieN
Konečně jsem se rozhoupal k tomu začít hrát KotOR2 (mám ho doma snad už od data vydání) a po příšerném úvodu na Paragusu a Telosu jsem velmi příjemně překvapen - příběh, Nar Shadda a hlavně dialogy s NPC postavami jsou výborné, tolik času jsem při rozhovorech strávil naposledy snad u Planescapu :-)
A to jsem přitom dialogy v KOTOR1 vyloženě odzíval a NPC mě, kromě HK, vůbec nezaujaly.

EDIT: Dohráno po zhruba 30ti hodinách - trošku škoda, na dnešní dobu je to sice u takového RPG průměr a krátká hrací doba mi většinou moc nevadí, ale tady bych se za dvojnásobek rozhodně nezlobil. Faktem ale je že jednou nebo i víckrát si hru určitě ještě projdu a nejspíš ani potom nevyzkouším všechno co nabízí.
Každopádně jedna z nejlepších her ke kterým jsem se letos dostal :-)

Re: SW: Knights of the Old Republic 2

Napsal: 20.2.2008 23:20
od Morty
V priebehu tyzdna to dohravam uz potreti krat :-D Vzdy ked sa mi po prejdeni hry ukazu zaverecne titulky, nieco ma taha stlacit New Game, vzdy za ine pohlavie, stranu sily, povolanie, ci aj taku blbost akou je farba mecu :-)

Musim zunat, ze Peragus ma na celej hre najviac odradza od zacatia... Telos je v pohode, tam milujem sneznu akademiu, stretnutie s bao-durom chytanie zlocincov :-P

Najviac ma na hre potesil Onderon, v neskorsej faze hry, ako tam citit tu vojnu z kazdeho rohu, z kazdeho slova nejakeho vojaka, je tam uzasna atmosfera :dancing:

Učedník padawanem

Napsal: 30.3.2008 15:04
od Frosty
Sadako píše:A odpověděl tu někomu Učedník na otázku "Co je mezi tebou a rytíři Jedi?" Mám u něj hodně vysoký vliv, ale pořád mi to píše neúspěch, jde to vůbec? Proto jsem z něj zatím ani neudělala padawana, poté ta možnost z hovoru zmizí úplně. :-?
Netuším, kde může být chyba. Já to s ním měl tentokráte až podivně snadné. Při prvním setkání jsem projel všechny možné možnosti rozhovoru a pak ho normálně přibral do party. Po dokončení Dantooine, na mne v EH zaútočila Visas. Po tom souboji za mnou přišel ohledně ušetření jejího života + nějaké to varování. I šel jsem s ním promluvit ještě jednou a v následujícím rozhovoru z něj vypáčil, jak to s tou jeho a mou minulostí bylo. Na konci toho rozhovoru jsem z něj normálně udělal(a) padawana.
Nezasáhla do toho nějakým způsobem Kreia? Pamatuji si, že při předchozím hraní za ženu, mezi ní a učedníkem proběhl rozhovor, během něhož si Kreia trochu pohrála s jeho myslí. Pak už jsem z něj nic nedostal a padawanem se též nestal.

Napsal: 30.3.2008 17:06
od Sadako
Ano, Kreia se mu nějak v hlavě vrtala, to je pravda. Vypadalo to, jako by si něco uvědomil a ona mu to zase skryla. No, uvidím při příštím hraní...

Re: SW: Knights of the Old Republic 2

Napsal: 24.11.2008 13:13
od MCZ
Tak jsem rozehrál a...
okolo příběhu je spousta otazníků; zatím si ani nejsem jistý, na jaký konec KOTORu vlastně navazuje (já jej dohrál za M - LS), ale jinak se mi to postupné rozuzlování líbí. NPC se mi zdají fajn, škoda jen, že se jich víc nevrátí z jedničky.

Ale je to zatím příšerně tunelovité, i exteriéry. Pozoruhodné je, že concept arty jsou opravdu velmi hezké (hned ta úvodní roztržená planeta či Telos) a mají potenciál nabídnout úchvatné výhledy srovnatelné s prvním dílem, ale jak se jich zmocní nemocní level designéři Obsidianu, tak se změní jen v dlouhé šedé chodby, kde výhled z okna skýtá maximálně pohled na další šedé nic, fakt hrůza :sick: . Troufám si tvrdit, že BioWare by v tomto směru odvedlo nesrovnatelně lepší práci. I textury mi mimochodem přijdou hnusnější (jednak tou ne-barevností a také nedetailností).

Ještě závody kluzáků; přejíždím přes zrychlovače - nic to nedělá, přejíždím přes sloupy páry - nic to nedělá, přejedu přes ty červené koule - nic to nedělá. Asi bug, vtipné to v každém případě není, tím víc, když nevím, co s tím :roll: .

Napsal: 24.11.2008 14:32
od Ajantis
MCZ píše:Ještě závody kluzáků; přejíždím přes zrychlovače - nic to nedělá, přejíždím přes sloupy páry - nic to nedělá, přejedu přes ty červené koule - nic to nedělá.
Na tohle si v příslušném threadu stěžovalo víc lidí. Zřejmě opravdu bug.

Ohledně NPC považuji určitě za klad, že se nevrátí víc těch blbečků z jedničky. :-)

A ten level design se dle mého postupně mírně zlepšuje, i když ani pak to není velká sláva - K1 byl v tomto lepší.

Re: SW: Knights of the Old Republic 2

Napsal: 27.11.2008 10:11
od MCZ
Pominu-li bugy (poslední ošklivá věc, co se mi přihodila, byly nefunkční savy :-? ), tak se zatím nečekaně dobře bavím. Hlavně tedy NPC mi přijdou velmi dobré a je tedy dost těžké rozhodovat, koho brát sebou. Prozatímní oblíbenci - Bao Dur (a to mi na obrázcích vždy připadal dost nesympatický... ten dabing a dialogy ale udělaly svoje), Handmaiden a Visas. Nu, a konečně mám světelný meč, hezký, stříbrný :-).