Stránka 1 z 2

SW: Knights of the Old Republic 3?

Napsal: 27.10.2006 22:02
od Elessar
Kotor 3 bude uz len z cisto kapitalistickych dovodov... :) Len aby tak nejak kapitalisticky nedopadol :whistle: Inak, suhlas s Ajantisom a Frostym- Kotor 2 mala potencial uzasny, bohuzial je vyuzity tak spolovice... :( Replayabilita je tam ale (narozdiel od imho mierne lepsej jednotky) nielen vdaka NPC (etc.) omnoho vyssia...

Napsal: 27.10.2006 22:34
od Ajantis
Elessar: Na druhou stranu, kdyby chtěli na KotORu 3 pouze co nejvíc vydělat, už bychom ho tu měli. Přeci jen jsou to skoro 2 roky a on, pokud se nepletu, ještě ani není oznámen.

Napsal: 27.10.2006 22:41
od Elessar
Ajantis píše:Elessar: Na druhou stranu, kdyby chtěli na KotORu 3 pouze co nejvíc vydělat, už bychom ho tu měli. Přeci jen jsou to skoro 2 roky a on, pokud se nepletu, ještě ani není oznámen.
To jest taka ukludnujuca pravda... :)

Napsal: 27.10.2006 22:49
od Jab
Elessar píše:Kotor 3 bude uz len z cisto kapitalistickych dovodov... :)
Jo... Um... Voe... Zatímco..., voe, ... dva předchozí díly... byly o, voe..., svobodě..., přírodě a ...um, ...volný lásce.
Za to můžou... hmm... zločinný korporace..., ...který nám kradou... um... duši.
Chce to nějakej festival...,um, za návrat původní kultury hvězdných válek... A návrat Chewbaccy k, ...voe,... přírodě.






P.S. Právě jsem viděl Southpark 9-2 - "Die Hippie, Die. ...voe. :-)

Napsal: 27.10.2006 22:55
od Elessar
Hej! Neber ma zas tak vazne! (um, ja ta beriem vazne? Heh? Koho volil Jab? Let's rock on Hadrnik!)

Napsal: 24.2.2007 13:59
od Frosty
V případě že bude - kolem čeho se dle vás bude (by měl) točit příběh třetího dílu..? Čím více si s touto myšlenkou pohrávám, tím větší otzníky stran provedení mne napadají. Dojde k setkání Revan(a) a Vypovězené(ho)..? Pokud ano - jaká bude role hl. postavy dílu třetího..? Či by mohla být 1/2 hry odehrána za Revan(a) a 1/2 za Vypovězen(ou)ého se společným finále..?
Osobně by se mi líbilo zakomponování jedné ze sithských legend a to té o dokonalé bytosti - Sith'ari... Možnosti pro DS a LS by byly nasnadě. V případě DS by se legenda naplnila a sithové by se stali silnějšími než kdy předtím a v případě LS by došlo jen na tu první část legendy (zničení Sithů) :mrgreen:

Napsal: 24.2.2007 16:25
od Saruman
Spíše než ucelenou ideu chovám ve své mysli povrchní představu o některých prvcích a nahodilostech...
Například bych rozhodně uvítal možnost přímého importu postav a okolností z předchozích dílů. Ne že bych chtěl znovu hrát za některého ze starých hlavních hrdinů, ale pro vytváření návaznosti je to podle mě rozhodně daleko lepší varianta než chabý a nedotažený dialogový výběr. Nebo alespoň poskytnout hráči obsáhlou tabulku, kde by si vše sám nastavil. Nic mě totiž nedokáže rozladit více, než zjistění, že má herní rozhodnutí nemají pro další děj prakticky žádný význam...
Děj bych situoval daleko od Centrálních světů, kde Republika je pouze vzdáleným a takřka bezcenným pojmem, aby se zde mohla naplno projevit imaginace autorů. Objevit by se měl nový hlavní hrdina i družiníci, ale v každém případě toužím po setkání s Revanem a Bastilou, stejně tak po definitivním osvětlení toho, kam vlastně šli a jak dopadli. A příběh by se měl definitivně uzavřít, protože po nekonečně sérii ve stylu Wizardy určitě neprahnu...

Jo a taky chci mít možnost zabít Cartha Onasiho. Stigma z toho, že mi tehdy na Unknown World utekl, mě pronásleduje dodnes... :-D

Napsal: 25.2.2007 2:49
od Ajantis
Saruman píše:Jo a taky chci mít možnost zabít Cartha Onasiho. Stigma z toho, že mi tehdy na Unknown World utekl, mě pronásleduje dodnes... :-D
:lol: :lol:
KotOR 2 SPOIL: Ano, pohled na něj, jak odhazuje své silácké řeči o Republice a zbaběle prchá do houští, vážně stojí za to. :lol:

Mně by se líbilo, kdyby se KotOR 3 přenesl za "hranice Vnějšího pásu, kde žijí skuteční Sithové". Jednak by to mohla být změna oproti stereotypům Republiky a druhak by se tam mohl hráč leccos dozvědět o hrdinech dílů minulých, po čemž prahnu nejvíce. Pro podobnou provázanost mám zkrátka slabost.
Sakryš, neopsal jsem jen Sarumanovu odpověď? :think: :-)

Napsal: 25.2.2007 19:47
od sevencreature
Delší, těžší (primitivní "obtížnost" jedničky trumfnutá demigody ze dvojky mi lezla krkem), víc předmětů, víc boss packů, míň chlupatých zvířat, míň trapných dobráckých questů. Odstranit stupnidní mini hry nebo je vylepšit - ale radši odstranit (závodění, tu ubohost převzatou ze shitové Episode One odstranit kompletně). Přidat možnost kupovat alkohol v kantýnách. Speciální perky jako feťák, vrah dětí, alkoholik, pasák. Zredukovat počet lightsabres - vážně je trapné, když každý žebrák, kterého podříznete má v batohu 3 nebo 4 světelné meče :roll:

Zařídit, aby měly skilly nějaké využítí mimo boj - a ne, to, že se jednou v celé hře můžete k někomu přiblížit a vyslechnout hovor nepovažuji za smysluplné využití skillu :roll:

A nebrat to tak vážně :lol:

P.S. A víc power gamingu :mrgreen:

Napsal: 25.2.2007 20:49
od Sadako
Také by se mi líbil výlet do oblastí Outer Rim a prozkoumávání nových, neznámých světů, kde je slovo "Republika" něčím buď neznámým, nebo jen zcela prázdným pojmem. :-P
Dále podobně (a snad i více - jde to?) propracovaná NPC jako ve dvojce, zajímavé questy s nejednoznačným řešením, dechberoucí a játrarvoucí momenty...a naopak méně předmětů a peněz, ve dvojce jsem z toho půl milionu kreditů a hromad harampádí, co jsem s sebou tahala, byla upřímně nešťastná.

P. S. Rodina Onasi má nějakou divnou úchylku podepisovat si svoje blastery a ztrácet je na nejneuvěřitelnějších místech v galaxii. Našla jsem za celou hru snad šest Onasiho blasterů.

Napsal: 25.2.2007 21:12
od sevencreature
Vampiria píše:Také by se mi líbil výlet do oblastí Outer Rim a prozkoumávání nových, neznámých světů, kde je slovo "Republika" něčím buď neznámým, nebo jen zcela prázdným pojmem. :-P
To boldly seek out new life and kill it? :mrgreen:

Obrázek

Napsal: 25.2.2007 23:26
od AlieN
Méně předmětů, méně peněz, méně obtížnějších soubojů, klidně by to mohlo být i kratší ale nelineárnější a s většími lokacemi.

Napsal: 15.7.2007 18:48
od Bhaall
Hmm prej to bude onlinovka :evil:

Napsal: 15.7.2007 19:06
od sevencreature
AlieN píše:Méně předmětů, méně peněz, méně obtížnějších soubojů, klidně by to mohlo být i kratší ale nelineárnější a s většími lokacemi.
Méně zbytečných předmětů, přehodnotit jejich systém - zvednout nároky na výrobu a zavést předměty, které se dají pouze koupit a ne vyrobit. Méně primitivních soubojů, přidat obtížné souboje (které ve hře nejsou), klidně i delší, méně trapných dialogů a scén, odstranit videa a používat in-game sekvence v herním enginu místo toho (jsou hezčí, bezproblémovější a zabírají méně místa - z hlediska hráče použití renderovaných FMV v KotORech nechápu a nesnáším), větší lokace (klidně víc navazujících map - tj. aby nebyly velké a náročné na systémové prostředky) se zajímavými místy - přidat interakci s prostředím.

Napsal: 15.7.2007 19:44
od Saruman
Bhaall: Nějaký přístupný zdroj?
sevencreature píše:... méně trapných dialogů a scén...
Když vynecháme konce obou KotORů, co konkrétně máš na mysli?