Stránka 1 z 2

Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK

Napsal: 27.1.2008 23:29
od Wendeee
mám INT 16, tzn modifikátor +3, a dostávám za Jedi Konzula 2 body do dovednosti, nejni to něka málo? To kdybych měl INT 10 tak by mi to každej level odečetlo bod, nebo cože?:)

EDIT:
OK, tady sem našel že bych měl mít 5 skill pointů:
http://www.gamespp.com/starwarskotor/ge ... sular.html
Jak by ste to řešili? Existuje něco jako je Shadow Keeper pro BG2 i pro KotOR?

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 28.1.2008 7:22
od Morty
no jasne, ze existuje...
http://www.abcgames.sk/?p=trainery_zobraz&ID=7637
>Editor uložených pozícií.
>funguje rovnako pre KotOR 1&2
enjoy ;-)

este otazka: tych 16 bodov inteligencie nemas nahodou pomocou nejakych predmetov? a zakladnu INT nemas na 10? :P

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 28.1.2008 8:05
od Twilight
oooo, vdaka :) Nevedel som ze existuje editor, a mal som dost podobny problem... Int 10 a len jeden skillpoint za level. Uz som myslel ze sopm si nieco zle spocital a rozlucil som sa s opravou HK-47... :( Teraz som si repair opravil na 17 a neviem sa dockat novych historiek o byvalych majiteloch HK-47 :lol: )
edit: alebo som predsa len mal mat ten 1 skill point? Teraz sa uz stracam... :think: )

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 28.1.2008 8:47
od sevencreature
No, je celkem pochopitelné, že pokud nemáš žádné další bonusy, tak máš za INT 10 jen jeden skill point za level. No, cheatování s editory tyhle "nedostatky" (:roll:) očividně řeší... Jen doufám, že nehrajete poprvé :-)

Manuály nejsou moc populární čtivo, zdá se :mrgreen:

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 28.1.2008 9:27
od Twilight
No dovol :roll: Ja som si zistoval ako vlastne D&D funguje v KOTOR, ale povodne sa mi zdalo, ze consular ma dostavat 2 body defaultne, bez bonusov z int. Zmiatlo ma navyse aj to, ze v momente ked som sa stal consularom, tak som na tom prvom leveli dostal automaticky 2 skill pointy :shock: Ked to potom neskor davalo uz len jeden, myslel som ze sa to buglo :roll:
Ale ako teraz citam pravidla, tak je to "(2 + int)/2", takze som to predtym asi zle precital a ten 1 bol spravne :oops: A spravne su aj tie dva skillpointy pri int 16, ktore sa nepozdavali Wendeeemu
Ale HK-47 odoloat neviem :D Necham si to takto, aby som si len pozrel rozhovor a potom to loadnem :-D Nemienim hrat s cheatnutymi statistikami... (a nie, nehram to prvy krat :) )

inak, KOTOR ma tie pravidla i tak trochu posahane... rozdiel medzi Int 10 a 16 je jeden skill point? :roll: Ale asi ked chcem poriadne D&D, pojdem si zahrat trebars Baldur's Gate, a nie KOTOR :lol: KOTOR hram i tak viacmenej len kvoli pribehu a svetelnym mecom :mrgreen:

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 28.1.2008 9:29
od Wendeee
Nene, samozřejmě že mám INT 16 jako základ, ještě sem snad ani nenarazil na předmět kterej zvyšuje inteligenci:) Díky za editor:) Hned ho zkusim.

Re: SW: Knights of the Old Republic 1

Napsal: 28.1.2008 9:33
od Twilight
Wendeee: nestihol som editovat kym si napisal. Tie dva skillpointy si tam mal spravne. "(2+int)/2" => (2+3)/2 = 2,5 a hra pravdepodobne zaokruhluje dolu.

Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK

Napsal: 28.1.2008 14:26
od Wendeee
Twilight:Tak s tim se teda nesmirim:) 6 INT rozdil a jeden bod do skillů za to?:) To si nezasloužim:) Přitom při předchozí hře sem měl za Sentinela skillpointů celkem dostatek. Sem spíš čekal že za Consulara budu mít ještě víc:) No nic.. Asi pořádně provětrám editor:)

Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK

Napsal: 28.1.2008 16:14
od sevencreature
Vzhledem k tomu, že Sentinel je de facto Rogue (tj. postava založená na skillech) tak je "opravdu" překvapení, že Consular - postava založená čistě na síle - má méně skillpointů - co to ti autoři kouřili, že? :roll: Předpokládám, že další stížnost je ta, že Mage v BG II má menší thac0 než bojovník (taková nespravedlnost :snooty: ). Nezapomeň si ještě nacheatovat BAB Guardiana, když už jsi v tom :mrgreen:

Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK

Napsal: 28.1.2008 16:30
od Twilight
ale no tak, nikto tu predsa nic take netvrdi. Bavime sa o tom ze KOTOR ma toto poriesene nelogicky. V KOTOR D&D pravidlach to byt moze, ale to nic nemeni na tom ze z logickeho hladiska je to gebuzina. A to, ze by consular mal mat najviac skillov mi nahodou pripada uplne logicke... ved ekvivalentom scoundrela je consular.
u non-jedi povolani mas postup soldier -> scout -> scoundrel... kazdy z nich ma postupne, v tomto poradi, trochu nizsie BAB, nizsie HP, menej featov, ale viac skillov. Jedi zas maju postupnost Guardian -> Sentinel -> Consular a prave v tomto poradi klesa pocet featov, klesa HP, viacmenej klesa BAB, stupa Sila.. koho ma preboha napadnut ze v tejto postupnosti je vynimka, a to ze sentinel ma najviac skill pointov zo vsetkych troch? :roll: Okrem toho, sentinel prakticky nema ziadne class skilly... medzi consularove class-skilly patria este navyse oproti ostatnym repair a pocitace, takze je len a len logicke, ze by mal mat aj dost skill pointov na to aby tieto skilly aj mohol vyuzivat. Aby si mohol davat body do vsetkych troch class skillov, musis inteligenciu vytrieskat na hodnotu 18! Z roleplay hladiska je to samozrejme prijatelne, ale z toho herneho sa to nema sancu oplatit.
A 6-BODOVY rozdiel v statistike za cenu jedneho drbnuteho skillpointu je hovadina, a to mi proste nevyvratis... zvlast u povolania, ktore ma zo vsetkych jediov najviac class skillov a ma riesit konflikty nebojovou cestou, na co sluzia v drvivej vacsine pripadov prave skilly.

Napsal: 28.1.2008 16:52
od Ajantis
Twilight píše:V KOTOR D&D pravidlach to byt moze...
Jen bych podotkl, že KotOR neběží na pravidlech Dungeons & Dragons. Více by nám k tomu řekl Alnag.

Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK

Napsal: 28.1.2008 17:04
od Morty
Uno momento... Ja hram za Consulara(sith Lord) a na hodnote INT 14 dostavam 3 skill pointy... A bolo tomu myslim aj za cias Consulara :!:

Re:

Napsal: 28.1.2008 17:18
od Twilight
Ajantis píše:Jen bych podotkl, že KotOR neběží na pravidlech Dungeons & Dragons. Více by nám k tomu řekl Alnag.
to je diskutabilne. Berie si zaklad z tretej edicie, ale velmi kruto ju upravuje podla seba. Ale ten zaklad tam proste je :) (6 statistik, BAB, AC, skilly, featy...). To ze je to upravene je uz ina vec... ved aj GURPS pravidla sa v hrach brutalne upravuju a stale sa hovori ze je to zalozene na nich :)

xRage: V KOTORII som bol sentinel, takze neviem ako to bolo tam :) Je mozne ze to Bioware doslo a upravili pravidla pre druhu hru...

Napsal: 28.1.2008 17:31
od Ajantis
Twilight: To, že KotOR neběží na D&D, není diskutabilní, to je fakt. A doporučuji přečíst ten Alnagův článek.

Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK

Napsal: 28.1.2008 17:43
od Twilight
prepac, ale nemusis mi vysvetlovat co je D&D a d20, tieto hry hram od cias Baldur's Gate 1 (a je to moj oblubeny rpg system) :) KOTOR ma, co sa tyka bojov, obrany, zachrannych hodov, ci skillov, uplne standardny a klasicky d20 system. Len je to dalej rozsirene a upravene (trebars "kuzla" a force points), takze to neni ciste D&D. Nehovorim ze KOTOR bezi na D&D, hovorim ze zaklad jeho RPG systemu je na postaveny na 3. edicii D&D. Neviem v com sa tu nechapeme :) Chapem ze ked je niekto na fore novy, kazdy ho berie s rezervou (ostatne s tymto mam dost skusenosti ), ale mna tu za nooba mat nemusite ;-)
Inak sa ospravedlnujem za offtopic :oops:

edit: ok, prepac, uz chapem co myslis, D&D sa nerovna d20..... Star Wars d20 :oops: Ale i tak si KOTOR system berie vela veci z tretej edicie, i ked na nej priamo nebezi...