Stránka 7 z 9

Re: [MaM] Družina

Napsal: 2.1.2008 7:31
od Vallun
xRage píše:CTRL+klik na osobu co chces okradnut... Viac - menej kravina ;-)
Takže v obchodech se krást nedá??

Re: [MaM] Družina

Napsal: 2.1.2008 11:23
od Morty
Prirodzene ze hej... Mno, ale ked ta pristihnu tak to je uz ina kava... Jedine ze sa ti chce praktizovat save&load... Mno a potom je u este vec s nepredajnostou tych veci co ukradnes :-D

Takze, pokial mas dobreho zlodeja mozes si ukradnut cokolvek :lol:

Re: [MaM] Družina

Napsal: 2.1.2008 13:05
od Vallun
Já nemám žádného zloděje:) ale chtěl bych to alespoň někdy zkusit...

Takže v obchodě taky kradu kliknutím na předmět s Ctrl ?;)

A díky za všechna info:)

Re: [MaM] Družina

Napsal: 2.1.2008 13:58
od Morty
Mno, teraz neviem, ci tiez s CTRL, alebo tam nieje samostatna polozka na kradnutie :-?

Re: [MaM] Družina

Napsal: 2.1.2008 14:19
od Javor
Co si pamatuji, tak CTRL+klik. Ale vzhledem k tomu, že tyto věci jsou pak ocejchovány kolkem kradeného zboží, to imho stojí za prd.

Re: [MaM] Družina

Napsal: 2.1.2008 23:02
od Morty
javor: Prave preto, sa ho od toho snazim odradit :-)

Re: [MaM] Družina

Napsal: 3.1.2008 7:45
od Vallun
xRage píše:javor: Prave preto, sa ho od toho snazim odradit :-)
děkuji za pokus, já to nechci hrát jako "taktiku", ale chci to prostě zkusit v účelové hře;)

Re: [MaM] Družina

Napsal: 14.1.2008 16:28
od Dead Boss
Ja si do party nikdy nedávam rytiera. Radšej dám monka(volám ho Chuck Norris). Mág a klerik sú jasná voľba. Posledná postava je väčšinou strelec, alebo paladin.
Druid a thief sú podľa mňa najslapšie postavy v hre. Thief má síce Disarm, ale to rieši save/load. Druid má dobré akurát Alchemy a bez tej vydržím. Hraničiar je super postava. A v hre sa dajú nájsť brutálne sekery :twisted:

Skúsim si raz zahrať aj za partu: 4x mág a možno skúsim aj druid, klerik, archer, mág.
4x mág má obrovskú výhodu lebo sa každý mág môže špecializovať na jeden druh mágie. Ale môže byť horor bojovať s medúzami.

[MaM] Družina - VII

Napsal: 14.1.2008 16:33
od Vallun
VEdle mága a Klerika to jde dohrát s čímkoliv.

Druid má sílu jednak v alchymii a druhak v tom,že má Mastera v obou bolastech magie, takže dobře zálohuje hlavní kouzliče.

Hraničář mi k srdci moc nepřirostl - nějak je takový nedodělaný.moc expertů a málo masterů, grandmaster snad žádný...(krom sekery?)

Ale hrát 4krát hrana by mohlo být zajímavé:)

možná nejsilěnjší kombinace je 3*kouzelník a jeden klerda navrch:)

přesun

Napsal: 20.5.2008 20:01
od Javor
Nevíte někdo, proč se všude píše, že trpaslík je ideální kněz? Nepříjde mi totiž, že by kněží potřebovali nějak extrémně sílu či odolnost.

Re: Might and Magic [MaM]

Napsal: 20.5.2008 23:52
od Vallun
Javor - Trpaslík- kněz...Já bych to postavil obráceně... kněz je idáelně trpaslíkem, protože k charismě nemá bonus nikdo a knězi v magických partách mají bojové úkoly, takže se hodí bonus k síle a odolnosti.

Re: [MaM] Družina

Napsal: 20.5.2008 23:59
od Javor
Jinými slovy, trpaslík se nehodí na nic a nikdo na kněze, tak aby se necítili ochuzeni, vznikla tahle symbióza. :mrgreen:
Navíc u kněze bych nepodcěňoval rychlost, kolikrát jsou ty sekundy mezi jednotlivými léčivými kouzly nekonečné.

Re: [M&M] Družina

Napsal: 21.5.2008 6:52
od Vallun
Trpaslík se právě naopak hodí skoro na všechno, kde nepotřebuješ inteligenci hned od začátku:)

Ale já třeba hraju prakticky jenom s elfama, mám je přeci jen nejraději... A parta elf-trpaslík-člověk-skřet je dějově velmi, velmi nepravděpodobná.

Re: [M&M] Družina

Napsal: 26.5.2008 13:56
od Dead Boss
Ľudia rulez. Bez bonusov alebo postihov. :-)

Re: [M&M] Družina

Napsal: 26.5.2008 14:00
od Vallun
Dead Boss - ludia v MM jsou nudní:) Navíc ty bonusy docela potřebuješ:)