Fallout online

Opusťte svůj vault a vydejte se do postapokalyptického světa plného nájezdníků, radiace a mutantů.

Moderátoři: Daemon, Hamster, Saruman

Odpovědět
Uživatelský avatar
scorpioo
Sigilan
Příspěvky: 387
Registrován: 9.3.2008 21:08
Bydliště: Sigil

Fallout online

Příspěvek od scorpioo » 24.9.2008 14:03

Dnes sa na nete objavila správa: " Masivně multiplayerová hra ze světa Falloutu dostala pracovní název Project V13, musí vyjít do roku 2014, Interplay pro ní otevřel novou pobočku v Jižní Kalifornii a najal vedoucího systémového designéra prvního dílu. "
odkaz: http://www.destructoid.com/interplay-s- ... 4812.phtml
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info

Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Re: Fallout online

Příspěvek od Bhaall » 26.9.2008 20:30

Jj taky sem četl že Bethsetha má s IP smlouvu na tohle dílko...
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.

Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3594
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fallout online

Příspěvek od Jab » 27.9.2008 11:13

Bhaall píše:Jj taky sem četl že Bethsetha má s IP smlouvu na tohle dílko...
Na tohle dílko Bethesda právě žádnou smlouvu nemá.;-)

Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Re: Fallout online

Příspěvek od Bhaall » 27.9.2008 20:03

Mno já myslel tohle:

Klauzule obsahuje specifickou podmínku, která říká, že IPLY ztratí veškerá zbývající práva, jestliže nezačne oficiálně vyvíjet do 24 měsíců od data uzavření smlouvy (stalo se 4. Dubna 2007). Také musí mít v daném časovém rámci k dispozici minimálně $30 milionů. Navíc potřebuje své MMO spustit do 4 let od oficiálního oznámení (= jeden z hlavních důvodů dosavadního mlžení, ne-li ten úplně hlavní) + bude Bethesdě platit 12% ze zisků plus určité „výpalné z hráčského předplatného“. Na druhou stranu dohoda jaksi nepokrývá otázky, jak má IPLY vlastně začít svůj vývoj ani jakým způsobem se může/nemůže k oněm třiceti milionům USD (nezapomínejte, že jsou pořád hodně ztrátoví).

1. srpna 2007 oznámila ZeniMax Media Inc., dceřiná společnost Bethesda Softworks, spuštění ZeniMax Online Studios. Tuto divizi si vzal do parády Matt Firor, uznávaný expert na poli online hraní, jenž bude divizi soustředit na komerčně zajímavý MMO segment trhu. To může eventuálně vést k Bethesdímu Fallout MMO, zvláště pokud Interplay v jednom ze smlouvou stanovených bodů selže (prozatím se spíš počítá s MMO ze světa The Elder Scrolls).

zdroj: Brahmína
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.

albertstien3329
Sigilan
Příspěvky: 1
Registrován: 3.1.2013 8:56

Re: Fallout online

Příspěvek od albertstien3329 » 3.1.2013 8:58

Čaute pařmeni. Měl bych dotázek jestli někdo nevíte o nějakém dobrém vesmírném RPG ve stylu Diabla. Jak se říká - Klikačku na nekonečné přívaly monster :-)
Díky předem za odpověď

Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Re: Fallout online

Příspěvek od AlieN » 6.1.2013 8:48

Vzpomínám si jen na Greed: Black Border a ještě o něco starší arkádovější Zax: The Alien Hunter.

Jamez99
Sigilan
Příspěvky: 1
Registrován: 26.8.2013 8:36

Re: Fallout online

Příspěvek od Jamez99 » 26.8.2013 8:43

Jsem ikely zvážit, co se bude používat a sport vlastně být užitečné pro stranu, když jste zvyklí spravedlivě.
"ONe Day I will be Part of your World.")

Odpovědět

Zpět na „Fallout“