IWD1: Schopnosti zloděje v HOW

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
kapratko
Sigilan
Příspěvky: 11
Registrován: 23.2.2006 19:17

IWD1: Schopnosti zloděje v HOW

Příspěvek od kapratko » 23.2.2006 19:26

IWD how jsem hral uz nekolikrat,ale poprvy jsem si vsimnul moznosti schopnosti zlodeje podle treti edice.

Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit co je to plizivy utok a paralyzujici uder?

a jak funguje evasion(unik)?

stacil by odkaz na manual v CESTINE,dik

Uživatelský avatar
khadgar
Sigilan
Příspěvky: 58
Registrován: 14.1.2006 21:23
Bydliště: Toril - Useknutá ruka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od khadgar » 23.2.2006 20:09

Plizivy utok: Ak nepriatela napadnes zo zalohy - zo zadu alebo z boku tak mu urobis dodatocne zranenie podla lvl zlodeja.
Ochromujuci uder: Ak sa ti podari plizivy utok tak nepriatel utrpi postihy na zasah a zranenie.
Unik: Mas moznost vyhnut sa posobeniu niektorych kuzel ako napr. ohniva gula alebo blesk.
He who fights with monsters should look to it
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.

kapratko
Sigilan
Příspěvky: 11
Registrován: 23.2.2006 19:17

...

Příspěvek od kapratko » 23.2.2006 20:17

diky moc.jeste par otazecek

takze u pliziveho utoku nemusim byt ve stinu jako u backstabu?
to cislo u paralyzujiciho utoku (napr -2) znamena kolik utrpi ten postih?
na jakem zachranem hodu zalezi unik?

Uživatelský avatar
khadgar
Sigilan
Příspěvky: 58
Registrován: 14.1.2006 21:23
Bydliště: Toril - Useknutá ruka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od khadgar » 23.2.2006 20:27

1. V tieni nemusis byt.
2. Ano to v zatvorke znamena aky postih utrpi.
3. Zlodej si najprv hadze proti dychu. Ak sa mu podari hod, kuzlo ho nezrani.
Ak sa mu hod nepodari, ma k dispozicii zachranny hod pre dane kuzlo.
He who fights with monsters should look to it
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 24.2.2006 7:46

Udivuje mě, že jsi tyto schopnosti objevil v druhoedičním IWD1 dtd Heart of Winter.
Jsi si jistý. Není to IWD2. :think:
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3180
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn » 24.2.2006 7:49

Tokkar: Plíživý útok je (volitelně) určitě i v HoW.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 24.2.2006 7:55

Pokud tím myslíš backstab, tak s tebou souhlasím, ale tam musíš být ve stínu.

Jenže tady se evidentně jedná o vlastnosti z 3e v IWD2.
Tak proto se radši ptám, protože v IWD1 jsem si jich nikdy nevšiml.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3180
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn » 24.2.2006 7:59

Tokkar: Nemyslím backstab, nýbrž Sneak attack - viz odkaz. Přidává ho právě až HoW.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]

Uživatelský avatar
Thing
Sigilan
Příspěvky: 11
Registrován: 22.1.2006 16:49
Bydliště: chmelařská oblast Rakovníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thing » 2.7.2006 11:16

Co teda vyjde lépe? Backstab nebo sneak attack?

Jestli jsem to dobře pochopil, tak backstab je klasickej jako v bg, tj. násobí zranění. A sneak attack? Nejdřív hází normálně zbraň (v mém případě 1k6+1) a potom je další hod na sneak attack (např. 3k6 + ochromení)?

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 3.7.2006 10:33

Back Stab je OC smrtící (obzvláště v kombinaci s Lektvary síly). Je ovšem omezen nutností vystoupit ze stínu.
Následný vstup do stínu je časově velmi náročný, takže se nevyplatí po prvním úderu používat BS. (Výjimkou je dostatek lektvarů neviditelnosti.)
Sneak Attack - When a thief uses Sneak Attack and attacks an enemy from the rear or flank, they can do additional damage but one time only. This additional damage is +1d6 every four levels. At level thirty this would be 8d6. Critical hits do not double damage. The thief does not need to be hidden or moving silently to use Sneak Attack.
Naproti tomu SA nevyžaduje stín, stačí útok zezadu či z boku a sám si můžeš přečíst, že poškození je základní + dodatečné 1k6 za každé 4 úrovně zloděje. Ovšem pozor SA funguje pouze při prvním útoku.
Lze však dobře využívat v bitce s více potvorami, tak že po každém úderu střídáš cíle. Pak je každý úder PRVNÍ a tudíž SA.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
Thing
Sigilan
Příspěvky: 11
Registrován: 22.1.2006 16:49
Bydliště: chmelařská oblast Rakovníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thing » 3.7.2006 10:56

Já sneak attack používal vlastně pořád stejně jako backstab a divil jsem se, proč při dalším útoku ze stínu na jednu a tu samou potvoru zraňuju normálně.

No myslím, že se svým chmatákem odbackstabuju, co se dá a bez sneak attacku se obejdu.

Díky.

Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“