IWD2: Bug v nápoji histachi

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

IWD2: Bug v nápoji histachi

Příspěvek od Ajantis » 6.3.2006 0:02

Chjo.... už půl hodiny se snažím vytvořit ten lektvar v Dračím oku a nejde mi to :-/ Zřejmě je chyba v těch ingrediencích- co do kterého stolečku mám dát? Pochopil jsem, že do toho nejvýchodnějšího upravený kořen mandragory, a dál...?
Tohle zjevně nestačí, v těch instrukcích, jež jsem tam našel, se píše, že "kolem by mělý být také nějaké lektvary histachi". To mi přijde absurdní, jednak nic takového nemám, a k vytvoření lektvaru přece nemůžou chtít ten lektvar.
(Alchymii mám 16, ale nefunguje to, ani když to dělá ten alchymista)
Naposledy upravil(a) Ajantis dne 6.3.2006 0:08, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty » 6.3.2006 0:07

Ajantis - potřebuješ jen upravený kořen Mandragory ;-) Tedy poku jsem tě pochopil správně. Na těch západních stolech vyrábíš lektvary z ocasů wyvern..
Naposledy upravil(a) Frosty dne 6.3.2006 0:15, celkem upraveno 2 x.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...

Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis » 6.3.2006 0:13

Frosty: s mým mágem, jenž má alchymii na 16, dám na nejvýchodnější stůl upravený kořen mandragory, dojdu do místnosti na severu a stisknu tu jižní páku. Vrátím se, nad stoly blikají zelená světýlka, až doblikají, na žádném stole nic nepřibude :-/
(Všechny ostatní stoly byly už před reakcí prázdné)
Naposledy upravil(a) Ajantis dne 6.3.2006 0:17, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty » 6.3.2006 0:16

Oprava :oops: S tím 'vědcem' (ve vězení) co tě pro ten kořen poslal jsi už mluvil? Pokud ne, tak zajdi nejdříve za ním a ten ti poví co dál ;-)

EDIT: a mluvil jsi s tím alchymistou, kterému ta laborka patří..?
Naposledy upravil(a) Frosty dne 6.3.2006 0:18, celkem upraveno 1 x.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...

Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis » 6.3.2006 0:17

Poté, co jsem kořen získal, už jsem s ním mluvil. A on mi zadal pokračování toho questu. Tak jsem se vydal do té laborky, ale nefachá to.

Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis » 6.3.2006 0:24

Frosty píše:EDIT: a mluvil jsi s tím alchymistou, kterému ta laborka patří..?

Je možné, že v tomhle bude nějaký problém.
Mluvil jsem s ním, jediná dialogová možnost byla vyhrožovat mu a přikázat, aby ten lektvar udělal. On s tím ale nezačal, tak jsem se do toho pustil sám. Možná bxch ho měl ignorovat a hned začít kuchtit bez ohledu na něj?

Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty » 6.3.2006 0:28

:think: a on ti přímo řekl, že ti na to kašle, nebo řekl, že to bude chvilku trvat..?
Já se vyspal, přišel jsem za ním a lektvar byl hotov.. No pokud máš nějaký blízký save, tak ho zkus prokecnout ještě jednou a pak za ním zkus přijít po vyspání...

EDIT: JJ, jen ho nech ať si mákne ;-) Já ho jen tak cvičně zkoušel prokecnout hned po tom co jsem s ním domluvil, ale odbyl mě, že to ještě nemá. Tak jsem se vyspal a bylo 8-)
Naposledy upravil(a) Frosty dne 6.3.2006 0:31, celkem upraveno 1 x.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...

Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis » 6.3.2006 0:29

Frosty: Právě se v tom vrtám, zkouším různé možnosti... Je pravda, že jsem nespal, on furt bláboli, že to bude chvíli trvat... Tak jsem se do toho pustil sám.
Zkusím to nechat plně na něm.
EDIT: Myslíš, že hraje roli, jsou-li ty stoly prázdné, nebo ne? A to, že jsme mu tu jeho mandragoru z tama čornul už několik herních dní předem?

Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty » 6.3.2006 0:35

Ajantis_CG_thief píše:EDIT: Myslíš, že hraje roli, jsou-li ty stoly prázdné, nebo ne? A to, že jsme mu tu jeho mandragoru z tama čornul už několik herních dní předem?

:lol: Koukám, že jsme na tom stejně. já jí taky z toho stolu sebral už dávno před tím :lol: Ale jinak ne - nemělo by to na to mít vliv. Pak jen až bude ten lektvar hotov, tak ty kořeny zase prohoď - prý aby se na nic nepřišlo - LOL - ale že tam vymlátíš všechny podlaží, to nikoho netankuje...
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...

Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis » 6.3.2006 0:45

Tak udělal jsem malý pokrok- dříve jsem s tím alchymistou promluvil s postavou, jejíž nízká charisma neumožňovala to vydírání, takže jsem ho jen odbyl a pak si s ním šel promluvit s mým vyjednavačem, který mu zadal tu výrobu. Když jsem si s ním po loadu promluvil HNED mým vyjednavačem, udělal se mi zápis do deníku o tom, že už zbývá jen vyměnit ty mandragory. To se dřív nestalo.
Takže jsem dal do stolku svou mandragoru, vyspal se, ten alchymista šel k páce, zmáčkl, blikala ta zelená světýlka, zase jsme se vypsal (dlouho) a nic.... žádný lektvar ani na jednom stole :-(
A on plácá pořád o tom, že to ještě nejni, vše má svůj čas... I když spím týden.

EDIT: Nemůže v tom hrát nějakou roli ta severní páka v té místnosti s pákami? Když ji zmáčku, tak mě kopne, a v těch zápiscích se píše něco o tom, že by ji měl opravit....

Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty » 6.3.2006 0:56

:think: Tak to vypadá na 'lehčí' bug. Teď to též zkouším a s tím samým výsledkem jako ty :doh:...
A to už jsem vyzkoušel dva způsoby. Vyměnit ten kořen ještě před rozhovorem s tím alchymistou i po ale nic :-x Ještě zkusím jednu věc...

Jinak s tou severní pákou by to souviset nemělo. Btw vůbec nevím na co tam je. Myslel jsem, že jí třeba otevře po přeměně Nheero, ale nic :-?
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...

Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty » 6.3.2006 1:10

Mission Complete! ;-)
Táákže - po tom co odejdeš od Nheera na patro s laborkou a úkolem vyměnit kořeny či přesvědčit D'hey-jazerriona, tak jdi s 'vyjednávací' osobou do laborky. Proběhne tam text, že jsi našel laborku, kde yuan ti vyrábějí nápo histachi. Pak najdi toho alchymistu - měl by proběhnout rozhovor:
Stráže, jsem v ohrožení...bla bla / Nikdo nepřijde...bla bla / Mrtví? ... bla bla / To není tvá věc ....bla bla / A nač takovou věc potřebuješ? / To tě taky nemusí zajímat... bla bla / A - ano...bla bla / Dej se do práce bla bla...konec citace :-D
Pak jdi do laborky a vyměň kořen - opět text a zápis do deníku. Sleduj alchymistu - měl by jít k té jižní páce a škubnout s ní.... Vrať se do laborky, počkej až se 'dozelená' a slabší nápoj histachi byl právě vytvořen....
Teď je třeba vyměnit kořeny...bla bla - vyměníš kořeny - 3600expů - mise skončena
8-)

EDIT: nevím na kolik to ovlivní průběh rozhovoru, ale na 'kecání' používám barda s CHA18, podváděním 21, diplomacíí 21 a zastrašováním 14 - v tomhle případě asi bude hrát roli skutečně jen to zastrašování, ale kdo ví...
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...

Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis » 6.3.2006 1:22

Frosty píše:.....Dej se do práce bla bla...konec citace :-D
Pak jdi do laborky a vyměň kořen - opět text a zápis do deníku. Sleduj alchymistu - měl by jít k té jižní páce a škubnout s ní.... Vrať se do laborky, počkej až se 'dozelená' a slabší nápoj histachi byl právě vytvořen.....

Všechno (i dialogy) jsem dělal přesně podle Tebe, ale ta vyznačená část neproběhla. Nic se mi do deníku nezapsalo. Ovšem dál to probíhá zase úplně stejně jako u Tebe, ale na konci po zhasnutí světélek nevznikne žádný lektvar.

(BTW
- Když umísťovals ten upravený kořen, byl ten stoleček prázdný? V mém případě ne, nejdřív jsem z něj musel vytáhnout pár lektvarů, který jsem tam předtím zanechal.
- A k té páce se vypravil hned? U mně k ní jde až po vyspání, předtím jen tak bloumá.)

Můj bard má charisma 20 a tyhle dovednosti na 22, 22, 13.

Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis » 6.3.2006 2:07

Frosty: Díky za snahu a čas!!

Ale vzdávám to, dnes mě IWD2 pořádně naštvala. Bez tohohle questu dál nejdu, a to jsem se těšil na krásně propařenou noc :-?
Kdybych to uměl, tak bych si tam ten lektvar nacheatnul.

Nevíte někdo, jaký příkaz do té konsole musím zadat pro tenhle lektvart, nebo jak jinak to udělat? :-(

Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3180
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn » 6.3.2006 4:34

Ajantis:

Divoška Jája píše:Z wyverny nepadají pazoury, ale upravený kořen mandragory - celkem častý bug (questové věci totiž na rozdíl od těch normálních nemizí, když je položíš na zem, takže nejspíš prostě opět z té wyverny nevypadl):

zedituj soubor icewind2.ini a nastav "cheats=1"
- ve hře pak stiskni ctrl+tab a napiš následující příkaz:
ctrlaltdelete:createitem("61genmm")
a pak zmáčkni ENTER. Kořen by se měl objevit v inventáři aktivní postavy.

Toto afaik Jája píše na BW poměrně často, snad je to tedy to, co hledáš.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]

Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“