IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Ferdish
Sigilan
Příspěvky: 53
Registrován: 7.9.2009 16:41

Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu

Příspěvek od Ferdish » 7.7.2011 19:00

Nedarí sa mi dostať XP odmenu po prvom súboji (keď získam Oriin kľúč) v mode HoF. Vždy získam okrem kľúča len peniaze, zvitok, drahokamy alebo len kľúč samotný, ale XP nie. Je zisk XP z arény v HoF nejak obmedzený?

Ellera
Sigilan
Příspěvky: 12
Registrován: 6.10.2011 12:47

Re: IWD2: Piškvorky v Ledovém chrámu

Příspěvek od Ellera » 25.11.2011 20:06

Já osobně celé "Piškvorky" Prošla se "Zaklínačkou" - Za předpokladu, že vám nevadí hodně dlouho pobýt v chrámu (U mě to bylo asi 180 dní herního času)...


Taktika velice jednoduchá, na plac "Respawnu" Zakouzlete past "Past lebka" V 2-3 provedeních, což na odpovídajícím levelu zabije cokoliv, co se objeví. No a vše co zbude dorážejte z "Téměř mrtev" Třeba magickou střelou, nebo v mém případě, prstem smrti...
(Celou hru jsem prošla jen s touto postavou od 1-10 úroveň piškvorek a pouze sem asi 30 lojdovala, když se mi objevila jako jedna z posledních - Když dojdou lebky, mátoha, nebo mumie, páč ta je na prst imunní, ale jinak jím za 2-4s zničíte vše, co se objeví, pokud nehodí save - Tedy za předpokladu, že to ta lebka neroztrhla při vyvolání)...

Teoreticky by to šlo asi s kouzlem "Výbušná runa" Problém je v tom, že dává elektřinové dmg. Zatímco past lebka dává sečné(Magické) Takže prostě projdou do všeho...

Výhoda kouzel je jasná, ve chvíli, kdy se bytost objevuje, je už kouzlo "Na stole" A vy se můžete soustředit na boj/Kouzlení či popíjet kafe...
(Takže vás netrápí ani 60s limitu, ani krátká vzdálenost mezi vámi a příšerou při neférovém 1 vs. 1, elfka vs. horský obr)...

Drowka 17 lvl. Socka, se zaměřením +4 nekromancie a charizmou 23/+6, většina pastí pak dávala za 60+ dmg...

Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“