Voľná diskusia

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

Existuje víc druhů obranného čísla (zbroj, štít, odchylkové, obratnostní a přirozené), přičemž bonusy ze stejné kategorie se nesčítají a počítá se jen nejvyšší bonus. (Výjimkou je přirozené obranné číslo, kde se bonusy sčítají.)

Takže brnění s AC +4 a rukavice obrany s AC +2 ti dohromady dají jen +4 (rukavice mají menší bonus a proto se nepočítají).

Kategorii zbroj zastupují brnění a rukavice. Štít je jen štít. Odchylkové jsou prsteny a jiné předměty. Obratnost je celkem jasná. Přirozené AC přidávají některé mocné předměty.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od AlieN »

Díky, chápu... takže rukavice jsou vlastně vcelku k ničemu, pokud tedy daná postava není mág bez brnění.

A ještě mám menší nejasnost ohledně Zručného ovládání zbraní - jak ho chápu, tak tato dovednost ovlivňuje hody na zásah (kde se díky ní počítá bonus obratnosti), ale nijak neovlivňuje působené zranění, protože to se stále počítá ze síly...?
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

Přesně tak. Navíc Zručné ovládání zbraní funguje jen s malými meči a dýkami (aspoň to vyplývá z několika věcí).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od AlieN »

PostTrauma: Jo, to vím... každopádně to tedy moc použitelné také není, vzhledem k tomu že bojující postava i s tímto musí mít vysokou sílu.
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

Ne, použitelné to není určitě. Je lepší investovat do Ovládání štítu, pokud je postava zloděj.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Lucates
Sigilan
Příspěvky: 291
Registrován: 17.3.2008 9:01
Bydliště: večne na cestách...
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Lucates »

Rozohral som IWD na najlahsiu obtiaznost...snad ma to bude viac bavit, chcem si len vychutnavat atmosferu hry, tie suboje su unavujuce...a nejak ma to taha k IWD ked je vonku zima teraz...
Uživatelský avatar
Lucates
Sigilan
Příspěvky: 291
Registrován: 17.3.2008 9:01
Bydliště: večne na cestách...
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Lucates »

Ked mna to IWD prestane bavit ako nahle opustim Kuldahar...asi to idem odinstalovat a dam sa na BG...
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

Sakra, vždy, když se zapojím do dsikuze, dostanu chuť si to zahrát a všechno si vyzkoušet. Jenže na to není čas, vždyť já musím dělat jiné věci. (Aspoň v nejbližších dnech.)
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Fandar
Sigilan
Příspěvky: 13
Registrován: 2.2.2011 22:44

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Fandar »

Čágo lidi, hele, taky vás štve, jak postavičky chodí někdy šejdrem? Hlavně v tunelech, na mostech a všude, kde to je úzké. Docela mě to štve, jde to nějak fixnout? Předpokládám, že asi ne....jediná nevýhoda hry. :-( Když je někam pošlu tak, že musí někudy prolézt, přejít a je to úzké, tak se někdy stane, že se někdo oddělí a volí debilní trasu.
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Field Mouse »

Postavy volí nejkratší volnou cestu - pokud jim ji jiná postava zablokuje, nebo jim třeba zavřeš dveře, zkusí to jinudy. Prostě si to hlídej a když se některá postava otočí a začne jít pryč, tak znovu klikni na cílové místo a ona znovu nabere správný směr.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od valcik »

Pomáha, keď pri presune celej družiny zvolíš formáciu, pri ktorej kráča veliteľ družiny ako prvý a ostatné postavy ho po jednom nasledujú. Formácia je označená ikonou, na ktorej sú maličké šipky.
Balduran
Sigilan
Příspěvky: 149
Registrován: 7.11.2008 12:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Balduran »

Ahoj, chtel jsem ae zeptat jakej je rozdil mezi BG sagou a IWD? Premyslel o stazeni ...ehm.. koupi. Prominte za hacky a carky pisu z mobilu.
A glory for Amn.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Balduran: IWD je lineárnější, více zaměřena na souboje a jen s minimem vedlejších úkolů. Rovněž v průběhu hry nepotkáš žádné postavy, které by se k tobě přidaly, takže si celou družinu (dle tvé volby jednu až šest postav) tvoříš sám.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Balduran
Sigilan
Příspěvky: 149
Registrován: 7.11.2008 12:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Balduran »

Takze uz tu nejsou NPC s hlaskami typu Jana Jansena? :D To asi zustanu u BG.
A glory for Amn.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Balduran: Ne, postavy v družině spolu žádné dialogy nevedou.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“