Stránka 24 z 24

Re: Voľná diskusia

Napsal: 29.4.2010 10:39
od PostTrauma
Existuje víc druhů obranného čísla (zbroj, štít, odchylkové, obratnostní a přirozené), přičemž bonusy ze stejné kategorie se nesčítají a počítá se jen nejvyšší bonus. (Výjimkou je přirozené obranné číslo, kde se bonusy sčítají.)

Takže brnění s AC +4 a rukavice obrany s AC +2 ti dohromady dají jen +4 (rukavice mají menší bonus a proto se nepočítají).

Kategorii zbroj zastupují brnění a rukavice. Štít je jen štít. Odchylkové jsou prsteny a jiné předměty. Obratnost je celkem jasná. Přirozené AC přidávají některé mocné předměty.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 29.4.2010 15:56
od AlieN
Díky, chápu... takže rukavice jsou vlastně vcelku k ničemu, pokud tedy daná postava není mág bez brnění.

A ještě mám menší nejasnost ohledně Zručného ovládání zbraní - jak ho chápu, tak tato dovednost ovlivňuje hody na zásah (kde se díky ní počítá bonus obratnosti), ale nijak neovlivňuje působené zranění, protože to se stále počítá ze síly...?

Re: Voľná diskusia

Napsal: 29.4.2010 16:14
od PostTrauma
Přesně tak. Navíc Zručné ovládání zbraní funguje jen s malými meči a dýkami (aspoň to vyplývá z několika věcí).

Re: Voľná diskusia

Napsal: 29.4.2010 16:19
od AlieN
PostTrauma: Jo, to vím... každopádně to tedy moc použitelné také není, vzhledem k tomu že bojující postava i s tímto musí mít vysokou sílu.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 29.4.2010 16:53
od PostTrauma
Ne, použitelné to není určitě. Je lepší investovat do Ovládání štítu, pokud je postava zloděj.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 30.11.2010 13:58
od Lucates
Rozohral som IWD na najlahsiu obtiaznost...snad ma to bude viac bavit, chcem si len vychutnavat atmosferu hry, tie suboje su unavujuce...a nejak ma to taha k IWD ked je vonku zima teraz...

Re: Voľná diskusia

Napsal: 1.12.2010 20:10
od Lucates
Ked mna to IWD prestane bavit ako nahle opustim Kuldahar...asi to idem odinstalovat a dam sa na BG...

Re: Voľná diskusia

Napsal: 5.2.2011 19:02
od PostTrauma
Sakra, vždy, když se zapojím do dsikuze, dostanu chuť si to zahrát a všechno si vyzkoušet. Jenže na to není čas, vždyť já musím dělat jiné věci. (Aspoň v nejbližších dnech.)

Re: Voľná diskusia

Napsal: 5.2.2011 23:11
od Fandar
Čágo lidi, hele, taky vás štve, jak postavičky chodí někdy šejdrem? Hlavně v tunelech, na mostech a všude, kde to je úzké. Docela mě to štve, jde to nějak fixnout? Předpokládám, že asi ne....jediná nevýhoda hry. :-( Když je někam pošlu tak, že musí někudy prolézt, přejít a je to úzké, tak se někdy stane, že se někdo oddělí a volí debilní trasu.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 6.2.2011 14:30
od Field Mouse
Postavy volí nejkratší volnou cestu - pokud jim ji jiná postava zablokuje, nebo jim třeba zavřeš dveře, zkusí to jinudy. Prostě si to hlídej a když se některá postava otočí a začne jít pryč, tak znovu klikni na cílové místo a ona znovu nabere správný směr.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 6.2.2011 15:22
od valcik
Pomáha, keď pri presune celej družiny zvolíš formáciu, pri ktorej kráča veliteľ družiny ako prvý a ostatné postavy ho po jednom nasledujú. Formácia je označená ikonou, na ktorej sú maličké šipky.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 31.12.2011 20:13
od Balduran
Ahoj, chtel jsem ae zeptat jakej je rozdil mezi BG sagou a IWD? Premyslel o stazeni ...ehm.. koupi. Prominte za hacky a carky pisu z mobilu.

Napsal: 31.12.2011 22:44
od yenn
Balduran: IWD je lineárnější, více zaměřena na souboje a jen s minimem vedlejších úkolů. Rovněž v průběhu hry nepotkáš žádné postavy, které by se k tobě přidaly, takže si celou družinu (dle tvé volby jednu až šest postav) tvoříš sám.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 31.12.2011 22:55
od Balduran
Takze uz tu nejsou NPC s hlaskami typu Jana Jansena? :D To asi zustanu u BG.

Napsal: 31.12.2011 23:58
od yenn
Balduran: Ne, postavy v družině spolu žádné dialogy nevedou.