Stránka 27 z 29

Napsal: 5.2.2011 12:43
od yenn
Fandar: Musíš mít magické střelivo. Na luku/kuši... nezáleží.

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 8.2.2011 11:32
od Ferdish
Pokiaľ pri level-upe neminiem všetky body do skillov, budú sa mi zhromažďovať a sčítajú sa s bodmi, ktoré získam pri postupe na ďalšiu úroveň?
Napr. postúpim na level 2 a mám k dispozícii (vzhľadom na rasu, inteligenciu a pod.) 2 body, ale nezvýšim si žiadny skill a odklepnutím tlačítka "ďalej" pokračujem. Keď potom postúpim na level 3, kde by som normálne získal zase 2 body, pripočítajú sa mi tie 2 body nevyužité pri prechode na level 2 (teda dostanem 2+2=4 body)?
Srry že sa pýtam, no v manuáli to nikde nie je a bol som trochu zaskočený, že môžem odklepnúť "ďalej" bez toho aby som prerozdelil všetky body.

Napsal: 8.2.2011 17:06
od yenn
Ferdish: Ano, nepoužité body ti zůstanou do další úrovně.

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 9.2.2011 18:03
od Lasder
Prosim mam technicky dotaz. Daji se nekde sehnat kody kouzel do IWD2? Jde o to ze pri cheatovani vubec netusim co mam zadat do zavorky za addspell neco to chce ale netusim co skusil sem milion osum moznosti bezuspechu prosim help.

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 10.2.2011 15:40
od CrowX

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 10.2.2011 22:13
od Ferdish
Som v jaskynnom komplexe pod Orčou pevnosťou a narazil som zrejme na chybu hry. Podľa toho, v koľkých táboroch vyvolám poplach, dostanem xp pri prechode do ďalšej jaskyne. Vyvolal som poplach iba v dvoch táboroch, no pri prechode do ďalšej jaskyne mi hra píše, že som vyvolal poplach vo všetkých troch táboroch a tým pádom mi dá menej xp. Pritom som do tábora ani nevkročil, ani tam neposlal špióna ukrytého v tieni. Je nejaká možnosť, ako získať stratené xp inak než loadovaním? Trebárs nejaký skript alebo premenná, ktorý sa dá zmeniť cez DLTCEP?

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 12.2.2011 11:29
od Field Mouse
Hraju poprvé a chvíli a zatím mi není jasné několik věcí, snad i proto, že nemám ke hře manuál:
- oblíbené povolání: má postava s oblíbeným povoláním nějaké bonusy?
- jak je to s THAC0? Hádám, že je to tak jak v BG, že na OČ 10 je zase 50% šance zásahu +5% za každý bonus na zásah a -5% za každé OČ nad 10?
- zatím nemůžu přijít na to, jak aktivovat rychlejší střelbu u postavy, která má tu schopnost
- počet útoků u válečníka 1, d'oh! Jak je to se zvyšováním jejich počtu? A dostanou i ostatní povolání na vyšších úrovních víc útoků?
- bude se kněz taky učit kouzla ze svitků?
- dostanou v budoucnu postavy nějaké extra body do vlastností? 76 se sice dá hrát, ale supermlátička typu BG z toho nekouká.
- je vůbec v družině potřeba zloděj, když může hledat pasti a otvírat zámky kdokoli? je nějaké povolání, které v tomhle dovede zloděje zcela zastoupit?

Napsal: 12.2.2011 12:07
od yenn
Field Mouse: Manuál (na většinu otázek tam odpověď najdeš).

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 12.2.2011 17:52
od valcik
Manuál je užitočný, určite si ho mrkni, inak ťa čaká hromada prekvapení. :-)
Aspoň v skratke:
- rýchlostreľbu nájdeš pod ikonou špeciálnych schopností, preskúmaj panel s ikonami a ak ju tam nemáš, klepni do panela pravým myšítkom; tak sa dajú ikony meniť a nastavovať pre každú postavu zvlášť, podľa potreby.
- kňaz sa kúzla neučí, dostane ich automaticky pri postupe na vyššiu úroveň.
- zlodej sa rozhodne zdarí, pretože je to jediná postava, ktorá môže trénovať zlodejské schopnosti bez postihu. Zlodejovi stačí na vylepšenie hociktorej zlodejskej schopnosti len jeden investovaný bod, ale iné povolania už musia utratiť body dva; učia sa teda o polovicu pomalšie. (Pri každom povolaní si všimni, ktoré schopnosti môžeš trénovať bez postihu a sústreď sa iba na ne.)

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 18.2.2011 23:44
od Mecker
Funguje někomu správně multiplayer IWD bez pádů na win7 (64bit) v LAN a WAN? Často totiž hra padá jen klientovi bez jakékoliv viditelné chyby, nebo hodně laguje. Nevím co stím.

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 21.2.2011 23:31
od Field Mouse
Právě jsem vyplenil skřetí pevnost a nějak mě ta hra (IWD2) nechytá - pravidla jsou sice oproti BG vylepšena úžasným způsobem (třeba konečně slušně hratelný Bard a zloděj, wow!), ale příběh mi přijde trapný, linearita hry někde na úrovni Dungeon Siege a nepřátelé se neustále opakující (zabití padesáté skupinky skřetů, dvě obrazovky plné malaritů s divočáky, co nešli obejít...).
Jsem právě před odletem z Targu a chci se zeptat, jestli se po tom odletu hra po stránkách, které jsem jí vytknul, zlepší, nebo jestli zůstane při starém a všechno, co mi do konce hry zbývá je prolézt dalších sto obrazovek plných potvor.

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 22.2.2011 7:53
od valcik
V IWD2 je príbeh naprosto lineárny až do konca, hra je zameraná najmä na súboje.
Menšie oživenie nastane v začarovanom lese a potom v podzemí Dračieho oka, kde treba trošku uvažovať (a blúdiť), ale inak je hra veľmi priama a bez bočných zápletiek. Tiež mi to pri prvej hre prekážalo, aj pri druhej, ale postupne s osvojením pravidiel som tomu prišiel na chuť. :-)
(Otravný je iba začiatok hry, keď je ešte družina relatívne slabá. S tvojim nekromantom si počkaj na kombo Kletba + Kvílení Bánší, to budú súboje vyzerať úplne inak, uvidíš.)

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 10.3.2011 13:46
od Ferdish
Prečo keď môj aasimar paladin9/fighter4 zakúzli posilnenie sv.mocou, tak sa mu staty zvýšia len o 1 namiesto 3?

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 10.3.2011 15:33
od Field Mouse
V BG to bylo tak, že paladin a hraničář začínali s úrovní sesílání od začátku ve chvíli, kdy dostali kouzla k dispozici. Tzn. hraničář na osmé úrovni (a palach na deváté) měl úroveň sesílání 1 (tedy úroveň sesílání jako kněz na první úrovni, např. hod levelK6 = 1k6), s dalšími levely se úroveň sesílání o jedno zvyšovala až do maxima 9.
IWD manuál jsem moc nestudoval, ale je možné, že i v té nové edici se v tomto hraničáři a palachové budou řešit podobně (pokud máš palacha na deváté, tak by to odpovídalo).

Re: Otázky a odpovede

Napsal: 17.3.2011 0:31
od Ferdish
Pomoc! Zasekol som sa v tej lávovej pasáži na dne Dračieho Oka. Už som bol svedkom procesu s Izbelah, pokecal som so všetkými kľúčovými postavami, ale nemôžem opustiť mapu a vrátiť sa v čase zabiť Izbelah. Hra ma nepustí ďalej cez prechod na Vražedné Pole, klikám na východ jak zbesilý, ale postavy vôbec nereajujú. Ako keby som klikal do prázdnej steny. Je treba ešte niečo urobiť?