Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
vodomil
Sigilan
Příspěvky: 4
Registrován: 26.7.2009 22:30
Bydliště: pod postelí

Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od vodomil » 26.7.2009 22:39

Ahoj všichni,
asi na mě budete koukat, jako na lamu, ale sem lama... :-D
ICW2 hraju už po druhý, ale až teď sem se zasek nad tim, co znamenaj vlastnosti zbrojí, oblečení a štítů. Googlil sem všude možně po pravidlech D&D3.edice, ale nikde nic.
Můžete mi pomoct prosím?
Zajímá mě hlavně co znamená u zbrojí vlastnost Postih na ověření zbroje. Je lepší když je -0, nebo -6?
Další věc, u předmětů (většinou oblečení) se objevuje vlastnost Odolnost: 1/- odolnost vůči něčemu. Co to znamená?
A poslední u štítů. Postih za zkoušku zbroje. Bude to asi podobný, jako u zbrojí, ale menuje se to trochu jinak.

Tak prosím pište raďte. Díky ;)

Popřípadě pošlete link na pravidla d&d
IC2Q 2,4GHz@1066 na ASUS P5E (Intel X38), DDR2 OCZ 2x2GB@1066, NVIDIA GF 9600 512 GDDR3@1800, WD Raptor 74GB, WD Caviar 640GB v CoolerMaster Elite 330, CoolerMaster Real Power 520W, Win Vista Ultimate x64

Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7393
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od sevencreature » 26.7.2009 23:50

Uh, z té češtiny (myslím překlad IWD2) si účelem nejsem jistý, ale co si pamatuji z pravidel 3. edice zpodobněných v NWN, tak u zbrojí jsou postihy na DEX a číslo 1/ může znamenat číselnou redukci poškození (oproti procentuální). Ideální by bylo, kdyby jsi ukázal nějaký screenshot, kde je vidět popisek nějaké konkrétní zbroje.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.

Uživatelský avatar
vodomil
Sigilan
Příspěvky: 4
Registrován: 26.7.2009 22:30
Bydliště: pod postelí

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od vodomil » 27.7.2009 8:07

tak třeba tady...
Obrázek

vlastnosti jsou většinou psaný pod sebou, ale tohle mi dělaj visty... ale už sem se zvyknul... :)
IC2Q 2,4GHz@1066 na ASUS P5E (Intel X38), DDR2 OCZ 2x2GB@1066, NVIDIA GF 9600 512 GDDR3@1800, WD Raptor 74GB, WD Caviar 640GB v CoolerMaster Elite 330, CoolerMaster Real Power 520W, Win Vista Ultimate x64

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od Razfallow » 27.7.2009 19:11

Postih na ověření zbroje - ovlivňuje, přesněji řečeno snižuje, některé dovednosti (skilly), jako Ukrytí ve stínu, Tichý pohyb, Otvírání zámků aj. Proto zloději mají raději lehkou zbroj.

Odolnost: 1/ - Každé zranění (většinou jednoho typu, který je vypsán), které postava utrpí, bude sníženo o 1 bod.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
vodomil
Sigilan
Příspěvky: 4
Registrován: 26.7.2009 22:30
Bydliště: pod postelí

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od vodomil » 27.7.2009 22:31

takže čím větší postih na ověření zbroje tím líp, chápu dobře? lepší je -0, než -6, je tak??

jinak díky :)
IC2Q 2,4GHz@1066 na ASUS P5E (Intel X38), DDR2 OCZ 2x2GB@1066, NVIDIA GF 9600 512 GDDR3@1800, WD Raptor 74GB, WD Caviar 640GB v CoolerMaster Elite 330, CoolerMaster Real Power 520W, Win Vista Ultimate x64

Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7393
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od sevencreature » 28.7.2009 0:38

Přesně tak.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.

Welwet
Sigilan
Příspěvky: 283
Registrován: 11.8.2009 16:39

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od Welwet » 16.8.2009 11:31

No...myslím že krom toho že to snižuje ty dovednosti tak že to snižuje i obraný číslo...
tzn když máš s bojovníkem obratnost třeba 16 tak máš +3 body..když má zbroj postih na 1 tak dovoluje mít jen jeden obrany za obratnost...tzn se obereš o 2 body s obratnosti..ale to už asi víš..?taky jestliže s postavou hraješ třeba na finty se zbraní tzn máš krátkej meč a nůž a jedeš na obratnost tak to sníží i útočné hody..stejně je to myslím i u luku a kuše

v baldurovi to bylo krapet jinat,tam mohla být obratnostu wárů velká a nesnižovalo to...
ale když najdeš dobrou plátovku šupnul bych ji na wara i i přes tu obratnost..
Obrázek

Uživatelský avatar
Zero
Sigilan
Příspěvky: 152
Registrován: 24.3.2009 18:11

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od Zero » 16.8.2009 13:37

V IWD 2 je prakticky zbytečné dávat bojovníkovi velkou obratnost a těžkou zbroj, protože z té obratnosti nemůže těžit a je to k ničemu.Vyplýtvané body.
Něco jiného je, když chcete bojovníka s lukem a lehkou zbrojí.

Welwet
Sigilan
Příspěvky: 283
Registrován: 11.8.2009 16:39

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od Welwet » 16.8.2009 17:02

no bojovníka lukem...mě bohatě stačil zloděj..to byl dostatečnej killer..
ale u bojovníka je obratnost jen na dvě zbraně...
Obrázek

Uživatelský avatar
Zero
Sigilan
Příspěvky: 152
Registrován: 24.3.2009 18:11

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Příspěvek od Zero » 16.8.2009 17:05

Bojovník s lukem taky není špatný, hlavně má více útoků, a tu malou obratnost dožene zase vysokým základním útočným bonusem.

Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“