Stránka 1 z 1
Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 26.7.2009 22:39
od vodomil
Ahoj všichni,
asi na mě budete koukat, jako na lamu, ale sem lama...
ICW2 hraju už po druhý, ale až teď sem se zasek nad tim, co znamenaj vlastnosti zbrojí, oblečení a štítů. Googlil sem všude možně po pravidlech D&D3.edice, ale nikde nic.
Můžete mi pomoct prosím?
Zajímá mě hlavně co znamená u zbrojí vlastnost Postih na ověření zbroje. Je lepší když je -0, nebo -6?
Další věc, u předmětů (většinou oblečení) se objevuje vlastnost Odolnost: 1/- odolnost vůči něčemu. Co to znamená?
A poslední u štítů. Postih za zkoušku zbroje. Bude to asi podobný, jako u zbrojí, ale menuje se to trochu jinak.
Tak prosím pište raďte. Díky ;)
Popřípadě pošlete link na pravidla d&d
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 26.7.2009 23:50
od sevencreature
Uh, z té češtiny (myslím překlad IWD2) si účelem nejsem jistý, ale co si pamatuji z pravidel 3. edice zpodobněných v NWN, tak u zbrojí jsou postihy na DEX a číslo 1/ může znamenat číselnou redukci poškození (oproti procentuální). Ideální by bylo, kdyby jsi ukázal nějaký screenshot, kde je vidět popisek nějaké konkrétní zbroje.
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 27.7.2009 8:07
od vodomil
tak třeba tady...
vlastnosti jsou většinou psaný pod sebou, ale tohle mi dělaj visty... ale už sem se zvyknul... :)
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 27.7.2009 19:11
od Razfallow
Postih na ověření zbroje - ovlivňuje, přesněji řečeno snižuje, některé dovednosti (skilly), jako Ukrytí ve stínu, Tichý pohyb, Otvírání zámků aj. Proto zloději mají raději lehkou zbroj.
Odolnost: 1/ - Každé zranění (většinou jednoho typu, který je vypsán), které postava utrpí, bude sníženo o 1 bod.
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 27.7.2009 22:31
od vodomil
takže čím větší postih na ověření zbroje tím líp, chápu dobře? lepší je -0, než -6, je tak??
jinak díky :)
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 28.7.2009 0:38
od sevencreature
Přesně tak.
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 16.8.2009 11:31
od Welwet
No...myslím že krom toho že to snižuje ty dovednosti tak že to snižuje i obraný číslo...
tzn když máš s bojovníkem obratnost třeba 16 tak máš +3 body..když má zbroj postih na 1 tak dovoluje mít jen jeden obrany za obratnost...tzn se obereš o 2 body s obratnosti..ale to už asi víš..?taky jestliže s postavou hraješ třeba na finty se zbraní tzn máš krátkej meč a nůž a jedeš na obratnost tak to sníží i útočné hody..stejně je to myslím i u luku a kuše
v baldurovi to bylo krapet jinat,tam mohla být obratnostu wárů velká a nesnižovalo to...
ale když najdeš dobrou plátovku šupnul bych ji na wara i i přes tu obratnost..
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 16.8.2009 13:37
od Zero
V IWD 2 je prakticky zbytečné dávat bojovníkovi velkou obratnost a těžkou zbroj, protože z té obratnosti nemůže těžit a je to k ničemu.Vyplýtvané body.
Něco jiného je, když chcete bojovníka s lukem a lehkou zbrojí.
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 16.8.2009 17:02
od Welwet
no bojovníka lukem...mě bohatě stačil zloděj..to byl dostatečnej killer..
ale u bojovníka je obratnost jen na dvě zbraně...
Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2
Napsal: 16.8.2009 17:05
od Zero
Bojovník s lukem taky není špatný, hlavně má více útoků, a tu malou obratnost dožene zase vysokým základním útočným bonusem.