Stránka 1 z 1

Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 26.7.2009 22:39
od vodomil
Ahoj všichni,
asi na mě budete koukat, jako na lamu, ale sem lama... :-D
ICW2 hraju už po druhý, ale až teď sem se zasek nad tim, co znamenaj vlastnosti zbrojí, oblečení a štítů. Googlil sem všude možně po pravidlech D&D3.edice, ale nikde nic.
Můžete mi pomoct prosím?
Zajímá mě hlavně co znamená u zbrojí vlastnost Postih na ověření zbroje. Je lepší když je -0, nebo -6?
Další věc, u předmětů (většinou oblečení) se objevuje vlastnost Odolnost: 1/- odolnost vůči něčemu. Co to znamená?
A poslední u štítů. Postih za zkoušku zbroje. Bude to asi podobný, jako u zbrojí, ale menuje se to trochu jinak.

Tak prosím pište raďte. Díky ;)

Popřípadě pošlete link na pravidla d&d

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 26.7.2009 23:50
od sevencreature
Uh, z té češtiny (myslím překlad IWD2) si účelem nejsem jistý, ale co si pamatuji z pravidel 3. edice zpodobněných v NWN, tak u zbrojí jsou postihy na DEX a číslo 1/ může znamenat číselnou redukci poškození (oproti procentuální). Ideální by bylo, kdyby jsi ukázal nějaký screenshot, kde je vidět popisek nějaké konkrétní zbroje.

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 27.7.2009 8:07
od vodomil
tak třeba tady...
Obrázek

vlastnosti jsou většinou psaný pod sebou, ale tohle mi dělaj visty... ale už sem se zvyknul... :)

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 27.7.2009 19:11
od Razfallow
Postih na ověření zbroje - ovlivňuje, přesněji řečeno snižuje, některé dovednosti (skilly), jako Ukrytí ve stínu, Tichý pohyb, Otvírání zámků aj. Proto zloději mají raději lehkou zbroj.

Odolnost: 1/ - Každé zranění (většinou jednoho typu, který je vypsán), které postava utrpí, bude sníženo o 1 bod.

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 27.7.2009 22:31
od vodomil
takže čím větší postih na ověření zbroje tím líp, chápu dobře? lepší je -0, než -6, je tak??

jinak díky :)

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 28.7.2009 0:38
od sevencreature
Přesně tak.

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 16.8.2009 11:31
od Welwet
No...myslím že krom toho že to snižuje ty dovednosti tak že to snižuje i obraný číslo...
tzn když máš s bojovníkem obratnost třeba 16 tak máš +3 body..když má zbroj postih na 1 tak dovoluje mít jen jeden obrany za obratnost...tzn se obereš o 2 body s obratnosti..ale to už asi víš..?taky jestliže s postavou hraješ třeba na finty se zbraní tzn máš krátkej meč a nůž a jedeš na obratnost tak to sníží i útočné hody..stejně je to myslím i u luku a kuše

v baldurovi to bylo krapet jinat,tam mohla být obratnostu wárů velká a nesnižovalo to...
ale když najdeš dobrou plátovku šupnul bych ji na wara i i přes tu obratnost..

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 16.8.2009 13:37
od Zero
V IWD 2 je prakticky zbytečné dávat bojovníkovi velkou obratnost a těžkou zbroj, protože z té obratnosti nemůže těžit a je to k ničemu.Vyplýtvané body.
Něco jiného je, když chcete bojovníka s lukem a lehkou zbrojí.

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 16.8.2009 17:02
od Welwet
no bojovníka lukem...mě bohatě stačil zloděj..to byl dostatečnej killer..
ale u bojovníka je obratnost jen na dvě zbraně...

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Napsal: 16.8.2009 17:05
od Zero
Bojovník s lukem taky není špatný, hlavně má více útoků, a tu malou obratnost dožene zase vysokým základním útočným bonusem.