Mnich

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Ravers
Sigilan
Příspěvky: 3
Registrován: 1.5.2010 12:56

Mnich

Příspěvek od Ravers » 1.5.2010 12:59

Čau, chtěl jsem se zeptat co všechno se u mnicha počítá do zbroje. V popisu postavy je napsáno, že když bojuje bez zbroje tak se mu k obraně přičítá moudrost. Co všechno je zbroj? Je to jen brnění nebo i boty, rukavice, opasek a třeba helma nebo bižuterie (prstýnky a náhrdelníky). Děkuji za odpověď

Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos » 1.5.2010 16:07

Zbroj je brnění a štít. Helmu snad ani mnich používat nemůže.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."

Ravers
Sigilan
Příspěvky: 3
Registrován: 1.5.2010 12:56

Re: Mnich

Příspěvek od Ravers » 2.5.2010 10:38

Ale jo může, teď jsem to skoušel

Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Mnich

Příspěvek od Tarreb » 3.5.2010 7:29

Ravers: Základní pravidlo internetu - hoď sem screen, nebo ti nikdo neuvěří. :mrgreen:

Ravers
Sigilan
Příspěvky: 3
Registrován: 1.5.2010 12:56

Re: Mnich

Příspěvek od Ravers » 4.5.2010 13:05

http://www.glowfoto.com/static_image/04 ... 5/glowfoto
http://i43.tinypic.com/wwao7q.jpg
Tady jsou linky i když to jestli může mnich nosit helmu nebo je spíše OT :-D

Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Mnich

Příspěvek od Tarreb » 4.5.2010 13:29

Dobře, věřím Ti.
OT? No, myslím že to OT není.

Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Re: Mnich

Příspěvek od Carlos » 4.5.2010 15:50

Je pravda, že IWD2 bylo co do používání předmětů dost flexibilní, takže je to možné. V tom případě i helmy jsou zbroj. Netýká se to rukavic, bot a snad chráničů.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."

Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Mnich

Příspěvek od PostTrauma » 4.5.2010 20:22

Helmy zbroj nejsou, pokud si pamatuju dobře.

Každopádně to poznáš snadno podle toho, že ti zmizí bonus z moudrosti k AC.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.

Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“