Planescape Torment enhanced edition

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Odpovědět
nenapadamezadnymeno
Sigilan
Příspěvky: 7
Registrován: 10.6.2011 10:57

Planescape Torment enhanced edition

Příspěvek od nenapadamezadnymeno » 14.12.2017 7:10

Narazil jsem na tuhle záležitost teprve nedávno a musím konstatovat, že mi zatím hra připadá horší. Grafika je sice lepší, texty jsou mnohem lépe čitelné, ale výrazně postrádám plovoucí menu, které otevíral pravý klik na myši. Pokud tam je, tak se mi ho nepodařilo najít a aktivovat. Docela to komplikuje souboje, které nelze otevřením toho menu pausnout a zadat postavám úkon (léčení, útok, užití specielního předmětu). Pokud byste někdo věděl jak tohle zapnout, tak mi prosím poraďte.
Také je škoda, že zůstala v původní kvalitě všechna videa. S vylepšenou grafikou hry se tak dost tlučou.
Jinak skvělá vylepšení jsou sběr věcí a také vícenásobné nakupování/prodávání.
---
Objevily se mi další malé potíže:
Quintův jedový náhrdelník (k nalezení vedle Martiny chýše v Pohřbené vesnici) - vůbec ho nemohu nikomu prodat
Mantuokova kniha a Zlodar - také nejdou nikde prodat
Prsten padlých hvězd (vyvolává roj meteorů) - výkupní cena pouhý 1 měďák!
Quest se Sybilou v doupěti chaotiků - klíč najdu, projdu bez povšimnotí, ale Sybila je pryč a quest mi tam zůstane viset jako nedokončený
Nemusím vůbec používat "identifikaci" - v podstatě cokoliv co najdu mi Bezejmenný identifikuje bez použití kouzla nebo modré kapky
Baator úplně bez nepřátel. Pouze na cestě zpět od Pilíře lebek Cornugon a abishaiové a v jednom místě Dáma v nesnázích (2 abishaiové). Jinak nikde nikdo.
U Fella se mi v nabídce objevilo Tetování podvodníka - nikdy předtím jsem ho neviděl.
Truhla s prima zbraněmi v Curstu - je tam past, kterou se mi nepovedlo odhalit - vyvolá Smrtící oblak a umře mi jenom Bezejmenný
V Curstu - boj Tekelacha a Agrila-shanaka - když zabiju Agrila, dostanu 12000 ZK + jako zákoně dobrý jsem ukecal Tekelacha, aby stáhnul své pomocníky (to se mi nikdy předtím nepovedlo - ani se se mnou nebavil). Když zabiju Tekelacha, tak mi Agril řekne, že mne varoval a zaútočí.
Fall from Grace - po smrti jí zůstává Zkroucený prsten, stejně jako deník nebo korzet.
Z Hamryse jsem dostal také plány hrobky - ale nevím, k čemu jsou dobré. Když jsem se tam šel s plány podívat podruhé, přečetl jsem z nich jenom svojí poznámku, ale jinak nic.
A když jsem se zašel podívat do Přemožených národů (po druhé návštěvě hrobky s plánem), chyběl mi tam Kostlivec obchodník.

Prima trik s Vhailorem - při útoku na devu jsem ho nechal mimo boj, v té místnosti s truhlou se spoustou zbraní. Takže jsem mohl devu propustit a zachovat si tak Zákonné dobro. Pak jsem vstoupil do portálu a v Sigilu jsem se objevil zase s Vhailorem.
Nově jsem objevil malinkou místnost s kraniokrysami při cestě do Pohřbené vesnice. Portál se otevře asi jenom když máte u sebe ocásek kraniokrysy. Dřív jsem ji nikdy nenašel.

A nikdy se mi nepodařilo najít tu schovanou věc u Ojovy chatrče. Tu hromadu napravo jsem prohledal celou a nic.
---
To chybějící plovoucí menu lze nahradit automatickým nastavením pausy hry při každém objevení se nepřítele. Funguje to stejně jako to plovoucí menu, ale zvyk je zvyk.

Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3594
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Planescape Torment enhanced edition

Příspěvek od Jab » 19.12.2017 21:27

Tak na pauzu také vždy bude fungovat space. Jinak Beamdog se chtěl menu zbavit a osobně to kvituji s povděkem, neb bylo hrozné. Podobně otravné jak pipboy v New Vegas/Fallout 3.

nenapadamezadnymeno
Sigilan
Příspěvky: 7
Registrován: 10.6.2011 10:57

Re: Planescape Torment enhanced edition

Příspěvek od nenapadamezadnymeno » 21.12.2017 8:58

Po tom, co jsem osvobodil Ignusse, pohovořil s ním a zabil ho, mi zmizela postava Drussily. Objevoval se mi tam její modrý text, jestli ji nekoupím pití atd., ale postava vidět nebyla.
---
Mě to plovoucí menu vyhovovalo. Osobně bych ale spíš přivítal úpravy v podobě kvalitnějších videí a případně dalších malých questů. Třeba najít a přinést něco z Curstu nebo z Baatoru. Také by nebylo špatné doplnění dalších předmětů (např. deníky nebo dopisy jiných lidí popisující setkání z nějakou inkarnací Bezejmenného, které by ještě doplnily příběh).

nenapadamezadnymeno
Sigilan
Příspěvky: 7
Registrován: 10.6.2011 10:57

Re: Planescape Torment enhanced edition

Příspěvek od nenapadamezadnymeno » 9.2.2018 7:02

Úplně jsem zapomněl na jednu důležitou věc - nejde mi zvuk u vyprávěných pasáží. Např. když Deionara v Márnici hovoří z Bezejmenným, objeví se mi jenom text, ale zvuk se nepřehraje. Stejně tak rozhovor s Ravel. Běžné zvuky na pozadí a hudba fungují normálně.

Uživatelský avatar
Red
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 16.5.2006 13:21

Re: Planescape Torment enhanced edition

Příspěvek od Red » 5.3.2018 19:41

Každopádně díky za varování. Možná by stálo za to jim tento seznam problému poslat.
Ať žije BG a PT!

nenapadamezadnymeno
Sigilan
Příspěvky: 7
Registrován: 10.6.2011 10:57

Re: Planescape Torment enhanced edition

Příspěvek od nenapadamezadnymeno » 16.4.2018 6:40

S posíláním bych ještě počkal. Měnil jsem PC a je docela dobře možné, že původní staroušek prostě nezvládal a nebo že byly poškozené soubory se zvukem.
Teď už mám jiné PC a čekám jenom na vhodnou příležitost, abych si znovu pustil PT. Pak se uvidí, jestli budu mít ty samé potíže i nadále.

nenapadamezadnymeno
Sigilan
Příspěvky: 7
Registrován: 10.6.2011 10:57

Re: Planescape Torment enhanced edition

Příspěvek od nenapadamezadnymeno » 31.7.2018 6:57

Zkusil jsem PTEE na novějším PC a problémy se zvukem přetrvávají. Mluvený dialog to nepřehraje ani jeden.

Portálová čočka - nelze nikde a nikomu prodat (ve starší verzi byla její cena asi 3200).
Zrcadlo - z Modronského bludiště, které vytváří odrazy postavy - výkupní cena 1 měďák, prodejní cena 2800!
Prsten částečné neviditelnosti - body na obranu sice přidá, ale postava je normálně vidět. Dříve byla částečně průhledná. Tady se to nejspíš tluče s novým nastavením - zvýraznění postav.
Také se mi zdá, že konstrukty v bludišti na těžkou obtížnost jsou mnohem nebezpečnější, než dříve - dávají opravdu velké poškození a pokud jsou 3 najednou, je to masakr.

Shrnuto a podtrženo, jsem tím docela zklamán.

Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“