PST, Vista a 8600M GT

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: PST, Vista a 8600M GT

Příspěvek od valcik »

..k predošlému príspevku doplním nové informácie:
Existuje fix, ktorý v Planescape: Torment opravuje (resp. obchádza) známu chybu v zobrazení spritov, hurá!

Ak vás to zaujíma, prečítajte si tému, ktorá je tomuto problému venovaná na stránke moderskej komunity Spellhold studios. V úvodnom príspevku je odkaz na stiahnutie opravného súboru.

prikladám krátky citát z "readme" súboru, ktorý je súčasťou opravného balíka:
Starting with the Geforce 8XXX series nVidia introduced a bug in their DirectDraw implementation. This can be seen in most games as black boxes around sprites. These problems can usually be prevented by disabling the DirectDraw hardware acceleration altogether.
This often even yields a better performance , however this doesn't work on all games. Planescape: Torment for example produces a very annoying mouse trail when played without DDraw HW acceleration.
This patch fixes the bug by providing a fake DirectDraw dll. This wrapper dll simply replaces the broken functionality and forwards all other operations to the real directdraw dll. That way games can still be played without the need to disable HW acceleration.
Ako uvádza autor fixu, po inštalácii tohto opravného súboru netreba znižovať grafickú akceleráciu - práve to úspešne testujem na GeForce 8500 a doteraz som nenarazil na žiaden problém. (pozn.: fix upravuje inštalačné súbory priamo v hre, nezasahuje do systémových súborov OS)
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“