Modronské bludiště

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Modronské bludiště

Příspěvek od drake127 »

Je modronské bludiště náhodně generované nebo má pevný řád?
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Já myslím že je náhodné, ale kdesi jsem četl že má podobu čtverce, jen ty místnosti v něm mají nahodně generované vchody (chtělo by to nakreslit si mapu).
Uživatelský avatar
Landor
Šifrovač
Příspěvky: 554
Registrován: 27.9.2005 10:38
Bydliště: Astral Plane

Příspěvek od Landor »

imho náhodně generované, ale jak a do jaké míry a jestli tam není nějaký skrytý řád to teda nevim.. :roll:
K čemu to potřebuješ vědět? :-)
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

No, jestli má smysl dělat si mapu. Zatím jsem vyzjistil, že je to čtverec 8×8. Ale nevím, jestli se ty dveře generují náhodně nebo jen podle obtížnosti.

V rámci jednoho dungeonu jsou dveře pevně dané, ale po jeho restartu nevím.

Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
necrotising_
Sigilan
Příspěvky: 1648
Registrován: 3.10.2005 7:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od necrotising_ »

Pri vstupu do nove mistnosti se nahodne generuje pocet nepratel v ni... To je vse, co ti dokazu rict :).
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

drake127 píše:Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
:lol:

Já myslím, že to bude víceméně náhodné s danými pravidly (na nejtěžší - 1x místnost s čarodějem, 1x Nordom).

Asi tam náhodou neexistuje třeba nějaká 2da tabulka s předdefinovanými bludištěmi, že?
Uživatelský avatar
Landor
Šifrovač
Příspěvky: 554
Registrován: 27.9.2005 10:38
Bydliště: Astral Plane

Příspěvek od Landor »

drake127 píše: Tak jsem se díval, jakapak se to valstně dělá a zjistil jsem, že existuje krásná akce GenerateModronMaze(). No nezastřelili byste ty vývojáře?
hehehe :lol:
D.Simpson - gamefaqs.com píše:
Although the place is randomly generated, it holds its form until
you reset it again. Therefore you may want to make a little map.
více zde:
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/ ... ment_a.txt
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Jinak jsem se nad tím ještě zamyslel a zjistil jsem, že není zas tak jednoduché naprogramovat náhodné bludiště tak, abys mohl dojít do všech jeho zákoutí.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

The entire maze is an 8 x 8 block of rooms. The way that it is "randomized" is for certain doors to close, thus making for a different maze. Each room is considered a completely separate area, with 1301 in the top left and 1364 in the bottom right. You always enter the maze from AR13FY which connects to any room between AR1364 and AR1357.

The "Wizard Room" will always be entered from the "top" door (in the isometric perspective the "top" entrance is the one in the upper right), and Nordom's room will always be entered from the left.
drake127 píše:GenerateModronMaze()
:lol:
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

AlieN píše:Já myslím že je náhodné, ale kdesi jsem četl že má podobu čtverce, jen ty místnosti v něm mají nahodně generované vchody (chtělo by to nakreslit si mapu).
Já si mapu kreslím vždycky. Sice to zdržuje, ale modron maze je už tak dost frustrující. A bez ní je to přímo k posrání. Smysl to rozhodně má, zejména když je dungeon nastavenej na nejvyšší obtížnost...
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Cesare píše:Já si mapu kreslím vždycky. Sice to zdržuje, ale modron maze je už tak dost frustrující. A bez ní je to přímo k posrání. Smysl to rozhodně má, zejména když je dungeon nastavenej na nejvyšší obtížnost...
To jo, takový překvápko jako jsou tři konstrukty a skoro mrtvá parta je na umření (doslova).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

... stejně je to bludiště zvláštní místo. Ač je svou podstatou a designem vlastně stupidní, já se při jeho procházení vždycky dobře bavím.. a o napětí tedy nouze taky nejni (viz drake výše) ;-)

(a mapu samozřejmě kreslím)
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Mě modron maze moc neba, ale bez Nordoma si neumím partu představit...:-)
I když věci jako A Goody! nebo A Clue! mě pobaví vždycky...:-)
A nahánět extra expy - to se občas musí...;-)

Další hnusná věc (nekreslí-li si člověk mapu) je, když vám polovina družiny pochcípe, pak vás zabijou a pak jít do toho šílenýho bludiště hledat věci poztrácený z inventářů parťáků...
Hnus...;-)
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

cesare: to se mi moc často nestává, v modron maze se totiž boje řeší dobře stylem "kdo včas uteče, neprohraje", ehm... :-)
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

modronské bludiště je mazec
dungeon v dungeonu :)
geniální
vždycky jsem si kreslil mapku, ty místnosti vypadaly vždycky stejně
jak už tady někdo psal, bylo to sice náhodně generované, ale vždy ve čtverci 8x8
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“