Modronské bludiště

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Thanes: Ve skutečnosti jsou to parodie na loot - ostatně podobně jako je celé bludiště parodií na dobrodružství. Někdo se mi snažil vlít do hlavy, že prý se dají prodat, nevím, nezkoušel jsem, ale přijde mi to jako nesmysl.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Uživatelský avatar
Dead Boss
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 3.8.2007 16:16
Bydliště: Košice

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Dead Boss »

Bludisko je fajn. A dá sa prejsť aj bez mapy, to je isté. Stačí použiť backtracking, t.j. značiť si kde si, ktorá odbočka vedie do slepej uličky. Ja najradšej idem po pravej ruke. To si predstavte, že ste tam(v 3D) a držte stále pravú ruku na stene a choďte rovno. Ak narazíte na odbočku, ktorá je označená tak ju preskočíte. Je to celkom ľahké 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
The punishment is death for all who live

Torment v LEGU - http://www.mocpages.com/moc.php/4312
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Cesare »

Backtracking je pro tak chaotickou a roztěkanou mysl, jako je ta moje, příliš náročná metoda. Mapka mi ušetří čas i nervy...:-)
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Lukfi
Sigilan
Příspěvky: 99
Registrován: 30.3.2008 13:54

Re: Modronské bludiště - východ

Příspěvek od Lukfi »

Fell píše:No, já si myslím že východ jako takový neexistuje. Pokud chcete z bludiště vypadnout musíte najít takovej červenej drahokam, jmenuje se tuším Portálová čočka a ten použít. Vím určitě že ho má u sebe Konstrukt zlého kouzelníka...
Není potřeba mít portálovou čočku, ale dost se hodí. Když jí nemáš, musíš z bludiště vylézt do Modron Foyer, jít do Engineering Room a požádat inženýra, aby tě transportoval svojí čočkou. Když si najdeš vlastní (může vypadnout i z konstrukta), můžeš se v případě potřeby teleportovat přímo z bludiště a zamezit tak tomu, aby ti pochcípala družina (pokud nepoužíváš quicksave před vstupem do každé místnosti, jako já).
A mapka samozřejmě rulezz...
Uživatelský avatar
scorpioo
Sigilan
Příspěvky: 387
Registrován: 9.3.2008 21:08
Bydliště: Sigil

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od scorpioo »

no tych cociek som ja mal asi 5 kusov :-D potom sa daju v sigilu predat za velmi slusne prachy myslim ze 3200 medakov za jednu 8-).neviem ci aj ostatny ich mali tak vela ale ja som presiel komplet cele bludisko(vsetky miestnosti na vsetkych troch obtiaznostiach :-D ) a tiez na strednej obtiaznosti vypadava z konstruktov plno cociek pre Nordoma
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
Uživatelský avatar
Rudax
Sigilan
Příspěvky: 206
Registrován: 5.12.2007 21:24
Bydliště: střed mnohovesmíru
Kontaktovat uživatele:

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Rudax »

scorpioo píše:no tych cociek som ja mal asi 5 kusov :-D potom sa daju v sigilu predat za velmi slusne prachy myslim ze 3200 medakov za jednu 8-).neviem ci aj ostatny ich mali tak vela ale ja som presiel komplet cele bludisko(vsetky miestnosti na vsetkych troch obtiaznostiach :-D ) a tiez na strednej obtiaznosti vypadava z konstruktov plno cociek pre Nordoma
To teda nevím co s tolika penězi v P. T. uděláš (asi je rozdáš Hampejznicím :lol: ), já vždy mám peněz v P.T. velkej přebytek.
Teď jak jsem to hrál naposledy tak mi v tom M. bludišti nevypadly téměř žádné cenné předměty. - takže portálové čočky jsem získal až toho mága - takže abych nemusel hledat cestu zpět - když jsem si potřeboval odpočinout - kvůli doplnění kouzel - tak jsem prostě nechal Bezejmenného zabít - a hned jsem se objevil v té první místnosti kde se dá odpočívat.
Gurthfin
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 15.4.2008 15:02
Bydliště: Závod, Human Interface

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Gurthfin »

Jo lidi, pre tych ktorym sa nechce kreslit bludisko, precitajte si knihu Umberta Ecca - Meno ruze. Na strane 189 - 190 je navod ako prejst takmer kazde bludisko takovehoto stylu. Uz som to aplikoval na viac bludisk a fungovalo to. Teraz to skusam tu a ide to. Staci vam len pero, papier a zapisovat si cisla, kolko vychodov ma miestnost a prechody len odpocitavat. Ak vam zostane 0, v miestnosti ste uz presli vsetky vychody. Lahke a rychle.
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Gurthfin: Vzhledem k jeho pravidelné struktuře není třeba nad ničím složitým bádat. Prostě stačí vzít papír, tužku a kreslit si čtverečkovou mapu. Žádný problém. :anxious:
Aneb než dojdeš do knihovny pro Jméno růže, už mohls být z Bludiště dávno venku. :-)
Gurthfin
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 15.4.2008 15:02
Bydliště: Závod, Human Interface

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Gurthfin »

Tak... vytahujem staru, polorozpadlu knihu z police "mrtvych" knih. Oprasujem z nej malu vrstvu prachu, ktora sa za roky nepouzivania usadila na hrubom obale. Kniha je lahsia, ako som si pamatal, ale obsah mi ostal stale znamy. Pozeram sa, ako sa zlatym pismom napisane meno rozziaruje pri otvarani knihy. Umberto Eco hovori prvy napis, ktory sa vinie na prvej strane. Otacam stranku na s ocakavanim citam podobne zlaty napis - Meno ruze. Rychlo nalistujem stranu 189. a poreram sa priamo na dolny okraj pravej stranky, kde zacina text o rieseni labyrintu:

"Na to, ako najst vychod z labyrintu,"odriekal Villiam,"je len jediny sposob. V kazdom novom uzlozom bode, to jest v bode dovtedy este neprejdenom, sa prichodova cesta troma znakmi oznaci. Jestli predosle znaky na tej-ktorej ceste k uzlovemu bodu ukazuju, ze sa tade uz preslo, prichodova cesta sa len jednym znakom oznaci. Jestli uz vsetky priechody takto boli oznacene, treba sa touze cestou nazad vratit. Jestli vsak jeden nebo dva priechody v uzlovom bode su este neoznacene, ktorykolvek z nich sa vyberie a dva znaky sa nan daju. Pustiac sa priechodom, ktory ma len jeden znak, este dva k nemu pridame, aby aj tento priechod mal tri znaky. Vsetky casti labyrintu by mali byt prejdene, jestlisa z uzloveho bodu priechodom troma znakmi oznacenym nikdy nepojde, okremze by uz neoznackovaneho priechodunebolo."
"A ako to viete? Vyznate sa v labyrintoch?"
"Nie, len citujem jeden stary text, ktory som kedysi cital."
"A podla totho navodu sa da dostat von?"
"Pokial viem, skoro nikdy. Ale aj tak to skusime."

PS: Uzlovy bod je miestnost, priechod je priechod. My mame styri priechody takze sa pouziju styri znacky namiesto troch. (Ja som si to este upravil a nepripisujem znacky, ale odpocitavam. To kvoli prispevku vyssie)
"Neprítomnosť originálu spôsobí vytváranie jeho kópií." - Stand Alone Complex
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Cesare »

Ave v 'Imagine...' píše: A přidám se k názoru, že modronské bludiště je nudné. Aspiruje to na moje nejméně oblíbené místo nejen v této hře ale i v hrách jiných XD
Já bych spíš řekla, že Modron maze je sice celkem pruda procházet, ale jako nápad je to prostě roztomilý - hrozně mě na tom baví ten metahumor... Většinou se mi do bludiště brutálně nechce (ovšem co mám dělat, když chci v partě Nordoma), ale pak si ho placama i docela dost užívám.

Fyzicky a reálně bych se tamtudy ale procházet opravdu nechtěla.
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Field Mouse »

Souhlasím, že Modronské bludiště a bludišťoidní patro Strážcovy tvrze v BG jsou snad nejméně zábavné části RPG her, které jsem zatím měl tu čest navštívit. Obvykle to řeší systém značek, kdy si každou místnost pojmenuju - místnost 1, místnost 2 atd. a ke každému východu z místnosti dám poznámku typu "do místnosti 2". Když pak najdu slepou uličku, připojím k příslušným vchodům do slepých uliček poznámku, že je to tam slepé.
U Modronského bludiště mě navíc celkem štvalo to, že na nejvyšší level jsou tam docela tuzí obránci a je poměrně velká otrava pořád čekat na regeneraci, nebo se respawnovat.. A rozhovory s příšerami jsou sice vtipné hodně, ale vzhledem k rozsahu bludiště je jich málo.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Cesare »

Tak bludišťoidní patro Watcher's Keep je IMHO s knížkou od toho potrhlýho elfa nejen docela brnkačka (teda pokud jde o navigaci), ale i celkem zábava... (Mluvíme-li ovšem o tomtéž...)

Ad Modron Maze - většinou to řeším ručně kreslenou mapkou a s navigací už pak není problém. Nejhorší jsou ty mezičasy, kdy dojdou kouzla i hitpointy, je nutno se vyspat - a hlavně v pozdějších fázích je to probíhání spoustou prázdnejch místností, než člověk dorazí po "nabití baterek" zpátky do tý poslední navštívený, hroznej voser.
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od PostTrauma »

Modron Maze je nejlepší proběhnout co nejméněkrát kvůli Nordomovi a předmětům. Na XP je lepší ten UnderSigil. A na jedno proběhnutí to není tak hrozné, aspoň dveře vedou tam, odkud jste přišli : )

Bludiště ve Watcher's Keep taky nemám rád. Trvá to celkem dlouho projít všechny ty místnosti. Podobně je na tom i ten les u Wandering Village v IWDII.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Re: Modronské bludiště

Příspěvek od Cesare »

Oproti bludišti jeskyní v Kyrandii je to všechno ještě docela pohoda...:-]
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

No, co se bloudění týká, doporučuji Eye of the Beholder. Větší nuda a zmatenost jak to Modronské. Lahůdka ;-)

Autoři IMO plánovali, aby to bylo tak nudné, strohé a ocelové. Vždyť co jiného lépe přiblíží studený svět logiky, matematiky a stritkních zákonitostí :think:
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“