TES: Oblivion

Kobky, města i pláně potřebují svého hrdinu (či padoucha). Aneb jeden človíček ve velkých příbězích.

Moderátor: sevencreature

Odpovědět
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

klaymen: Je pravda, že to nemuselo být tak globální. Resp. mohli to nějak trochu víc ručně upravit (jak to koneckonců provádějí v OOo a dalších modech). Monstra jsou myslím ok. Jediný problém jsou NPC - a i u nich mi v podstatě vadí POUZE to vybavení - tj. jeho šílený přebytek a následná devalvace.

Pokud jsi hrál Morrowind, tak ti nemohlo uniknout, že po chvíli už ve hře nejsou žádní nepřátelé - všechno padá na pár ran na nejvyšší obtížnost ani by člověku bylo cokoliv schopno ublížit. V Tribunalu se sice objevili tužší nepřátelé (až mě to docela překvapilo), ale to už je datadisk... Tohle levelování nepřátel je IMO reakce vývojářů na stížnosti ohledně Morrowindu.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
klaymen
Sigilan
Příspěvky: 61
Registrován: 26.8.2007 13:06
Bydliště: Shadowspire (Piešťany)

Příspěvek od klaymen »

to s tou obtiaznostou v Morrowinde je pravda, ale ten problem mohol vyriesit aj nejaky patch upravujuci silu nepriatelov v hre, nemyslim ala Oblivion, ale nejake fixne zosilnenie
EDIT: pripadne aj level cap, alebo stazit ziskanie tych silnejsich artefaktov
"Koho delostrelecká príprava morálne nezlomí, toho roztrhá."
staré delostrelecké príslovie
Uživatelský avatar
solxiger
Sigilan
Příspěvky: 70
Registrován: 30.7.2007 14:55
Bydliště: Ryhopský Les

Příspěvek od solxiger »

Všetko by to človek na Obli prekusol ale bandita /pošuk pri ceste, čo chce zopár drobných/ oblečený v Daedrickom brnrní?? :roll: Ja bych BS za to vygulil... ;-)
Uživatelský avatar
Illuminating
Sigilan
Příspěvky: 816
Registrován: 17.10.2006 14:48

Příspěvek od Illuminating »

sevencreature píše:klaymen: Je pravda, že to nemuselo být tak globální. Resp. mohli to nějak trochu víc ručně upravit (jak to koneckonců provádějí v OOo a dalších modech). Monstra jsou myslím ok. Jediný problém jsou NPC - a i u nich mi v podstatě vadí POUZE to vybavení - tj. jeho šílený přebytek a následná devalvace.

Pokud jsi hrál Morrowind, tak ti nemohlo uniknout, že po chvíli už ve hře nejsou žádní nepřátelé - všechno padá na pár ran na nejvyšší obtížnost ani by člověku bylo cokoliv schopno ublížit. V Tribunalu se sice objevili tužší nepřátelé (až mě to docela překvapilo), ale to už je datadisk... Tohle levelování nepřátel je IMO reakce vývojářů na stížnosti ohledně Morrowindu.
Jenže dost špatná reakce. Stačilo do světa nasázet od nejlehčích až po ty nejtužší enemyky a nemusely odstraňovat radosti z hrdinský síly postavy... Fuj! Mohlo to bejt lepší... V morrowindu byli možná nepřátelé až moc slabý :-?
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

SlipKnoT: Vždyť v Oblivionu jsou pořád ve světě i ty základní potvory a jednoduché potvory - krysy, vlci, krabi, minotauři, trollové, mágové (:wink:).

Popravdě řečeno, já mnohem radši v divočině potkám grizzlyho než krysu.

Moje jediná výhrada je tedy k tomu brnění u NPC (bandité a spol.) - ale i tak mi to až tak moc nevadí, jen mi to přijde trochu divné. Rozhodně lepší varianta, než probíhat po mapě a zabíjet všechno křivým pohledem :roll:

Zatím jsem na 18. levelu a nepotkal jsem už dlouho (tj. naposledy to byli upíři na 7. levelu) nepřítele, který by mi dělal sebemenší problémy.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
klaymen
Sigilan
Příspěvky: 61
Registrován: 26.8.2007 13:06
Bydliště: Shadowspire (Piešťany)

Příspěvek od klaymen »

ale to levelovanie......ty nesilnies tym ako ziskavas levely, ale len tym ako ziskavas lepsie veci, cize za celu hru nemusis postupit ani o level, staci ti najst dobre veci a nemas problem
"Koho delostrelecká príprava morálne nezlomí, toho roztrhá."
staré delostrelecké príslovie
Uživatelský avatar
AlmSiVi
Sigilan
Příspěvky: 579
Registrován: 29.11.2005 8:20
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlmSiVi »

No, strašné je jak se tenhle systém dá zneužít. Když hráč nechce aby hra byla těžší, tak hra prostě těžší nebude, protože on nemusí postoupit na další level.Stačí si pořád zvyšovat skilly a nespat. Ve výsledku může někdo mít všechny skilly na 100 a úroveň stále třeba 10, nebo dokonce 1. Zní to sice absurdně, ale dost lidí takhle hraje.

Imho je ta obtížnost soubojů vyřešená celkem špatně jak v Oblivionu (pořád stejně (relativně) jednoduché souboje) tak v Morrowindu (ze začátku docela těžké, čím dál lehčí až na lvl asi 40 jde všechno na 1-2 rány). V OOO je to vyřešené imo ideálně - skoro na jakékoliv úrovni se dají najít lehké i těžké souboje, a hlavně se nestane že po dosažení určité úrovně jeden druh nepřátel skoro zmizí a je nahrazen jiným.. Levelování nepřátel tam sice je, ale ve velmi omezené míře (o trochu víc než v Morrowindu)

klaymen: No, tady jde o to že když nepostoupíš na vyšší level tak neseženeš lepší věci, takže to vychází v podstatě na stejno..
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

klaymen píše:cize za celu hru nemusis postupit ani o level, staci ti najst dobre veci a nemas problem
Jak psal AlmSiVi, bez postupu na vyšší levely prostě lepší věci nenajdeš :-) A pro mě jsou motivace v TES věci (a vzhled) - na levely kašlu.

AlmSiVi: Hmm, z toho, co jsem četl o OOO se mi zdá, že to tam je právě jednodušší, ne? :think: Tj. nepřátelé přestanou levelovat?

Mno, ale už se na OOO těším :-) Jak se k sobě hodí OOO a Shivering Isles? Podle tvých zkušeností?
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
solxiger
Sigilan
Příspěvky: 70
Registrován: 30.7.2007 14:55
Bydliště: Ryhopský Les

Příspěvek od solxiger »

OOO pridáva aj nových nepriateľov súboj s NPC môže trvať aj 5min.
********
http://forum.bonusweb.cz/elderscrolls/v ... php?t=5977
********
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

solxiger píše:OOO pridáva aj nových nepriateľov súboj s NPC môže trvať aj 5min.
Mno, to není nic zvláštního - můj boj s prvním obřím bossem trval možná i déle :lol:

Každopádně zatím čekám na to, kolik bude stát Oblivion GOTY - jestli se nevyplatí koupit radši rovnou GOTY než jen Shivering Isles.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Zakat
Sigilan
Příspěvky: 940
Registrován: 25.6.2006 19:19
Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakat »

Tak mě napadá, nemělo/nemá GOTY vyjít teď v září?
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
Uživatelský avatar
solxiger
Sigilan
Příspěvky: 70
Registrován: 30.7.2007 14:55
Bydliště: Ryhopský Les

Příspěvek od solxiger »

sevencreature píše:Mno, to není nic zvláštního - můj boj s prvním obřím bossem trval možná i déle
Nehovorím o bossovi ale o banditovi v kožennom brnení /súboj na meče/ a na lvl 10 si ťa podá kúzelník aj o málo horší. /Oni tie kúzla fakt používajú/.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Zakat: No, mělo. Předpokládaná cena je $49.90 - uvidíme, jak to bude u nás. GOTY by se mi líbila hlavně kvůli možnosti mít vše v jednom balení a kvůli přítomnosti všech pluginů, taktéž v jedné krabičce.

solxiger: Tím "boss" myslím prostě o třídu vyšší obřík než ti ostatní - něco jako hnědý medvěd mezi černými.

Hmm, na kouzelnících mi vadí spíš když používají zbraně - potom mě mohou odhodit a na chvíli zdržet. Kouzla jsou k smíchu, když máš resisty a odrážení (jeden z důvodu, proč se mi mágové zdají nejjednodušší - navíc mají ještě málo životů) - stačí párkrát seknout a obvykle to neustojí, a ani nekladou odpor (narozdíl od bojovníků, kteří blokují).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
AlmSiVi
Sigilan
Příspěvky: 579
Registrován: 29.11.2005 8:20
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlmSiVi »

7c: Tak jestli vyjde GOTY tak to je vynikající. Zatím jsem Oblivion nekupoval protože nechci udělat stejnou chybu jako u NWN, tj. koupit samostatnou hru a potom muset kupovat platinovku protože datadisky samostatně neseženu. A taky je lepší to mít všechno pohromadě :)
Pokuď jde o OOO spolu s Shivering Isles - funguje to asi tak že Shivering Isles jsou jako v normálním Oblivionu, tj. všechno co je v nich je levelované a OOO se tam nijak neprojevuje. No, doufám že vyjde OOO i pro Shivering Isles, mohlo by to být zajímavé..
Uživatelský avatar
Zakat
Sigilan
Příspěvky: 940
Registrován: 25.6.2006 19:19
Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakat »

AlmSiVi: Myslím že Obscuro na OOO pro SI dělá, resp. zde je jakýsi neoficiální addon - http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=12061
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
Odpovědět

Zpět na „Další RPG hry“