Diablo 2 LoD

Kobky, města i pláně potřebují svého hrdinu (či padoucha). Aneb jeden človíček ve velkých příbězích.

Moderátor: sevencreature

Odpovědět
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Diablo 2 LoD

Příspěvek od sevencreature »

Thread o jedné z nejlepších (a mnohými tzv. rpg hráči nejvíce nenáviděných) her :-)
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

Není to nenávist 8-) . Tedy, co mě na Diablu 2 + LoD nejvíce vytáčí:

- nemožnost ukládat i v single hře, to mě rozpálí doběla
- jeden skill/úroveň, si snad dělají legraci
- totéž vlastnosti, 4 za úroveň je vzhledem k počátečnímu počtu bodů a
tomu co bude následovat kurewsky MÁLO
- zbytečně rozlehlé mapy, aneb krucifix to už tu fakt bloudím hodinu?!
- zbytečně moc předmětů, malá pravděpodobnost toho, že si sestavím
nějakou tu sadu, nejvíc mě štve, když najdu coby nekrouš bezva zbraň
pro assasinku a naopak, to mohli jako nějak ošetřit
- moc malá truhla, když už tu sadu skládám, tak kam to mám sakra házet?
pořád to nějak přehazovat mezi truhlou a zemí a inventářem, to je fakt
výhra jak cyp

K čemu mám v Diablu 2 + LoD vztah neutrální:

- hudba, dá se snést bez dávivého reflexu, místy je dokonce i kupodivu
docela příjemná
- grafika, nebolí z ní oči, postavičky jsou jakžtakž hezké
- příběh, je to holt akční RPG, tak je přiměřeně tupý, nečekám něco jako
např. Planescape

Co se mi na Diablu 2 + LoD líbí
- videa, vypadají na dobu vzniku fakt dobře
- a hlavně ten EDITOR co jsem si stáhla a kterým se mi podařilo konečně
udělat z postavy něco, co nechcípne za prvním rohem

Negativ je tedy pro mě o mnoho více než pozitiv nebo dokonce věcí neutrálních 8-) . Dokonce jsem to při prvním hraní po zjištění, že to nejde uložit vzteky odinstalovala. Nu ale naistalovala jsem to znovu, stáhla editor a brala to jako občasnou odreagovávačku. Teď už je milé Diablo z hadru pryč a jen tak se tam nevrátí. Tak a můžete mě sežrat
Naposledy upravil(a) Sadako dne 26.3.2008 19:04, celkem upraveno 1 x.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Vampiria píše: - nemožnost ukládat i v single hře, to mě rozpálí doběla
- jeden skill/úroveň, si snad dělají legraci
- totéž vlastnosti, 4 za úroveň je vzhledem k počátečnímu počtu bodů a
tomu co bude následovat kurewsky MÁLO
- zbytečně rozlehlé mapy, aneb krucifix to už tu fakt bloudím hodinu?!
- zbytečně moc předmětů, malá pravděpodobnost toho, že si sestavím
nějakou tu sadu, nejvíc mě štve, když najdu coby nekrouš bezva zbraň
pro assasinku a naopak, to mohli jako nějak ošetřit
- moc malá truhla, když už tu sadu skládám, tak kam to mám sakra házet?
pořád to nějak přehazovat mezi truhlou a zemí a inventářem, to je fakt
výhra jak cyp
- nemožnost ukládat hru: to je asi nejdůležitější featura - bez té by to prostě nešlo - respawnování potvor umožňuje v podstatě nekonečné hraní, navíc se nemusíš otravovat loadováním :wink: a na hardcore je to i challenge (teda ne že by mě nerozčílilo, když mě na Hell softcore někdo zabije a přijdu o hodiny hraní)

- 110 skillpointů (které dostaneš během hraní) bohatě stačí - a právě to omezení umožňuje tvořit tolik zajímavých buildů

- vlastnosti - to samé - no problem - 5 na level stačí bohatě

- rozlehlé mapy - no je pravda, že v 1.10 na NM a Hell se některé mapy dost zvětšily, ale obecně to není problém - vesměs není tolik variant a není problém se zorientovat

- zbytečně moc předmětů - :twisted: hehe, předměty jsou to co dělá Diablo Diablem - jde jen o zvyk - časem je člověk filtruje tak nějak podvědomě (sbírat má cenu většinou jen elitní předměty (exceptional brnění) a předměty s +skilly kvůli prachům, ostatní je lepší nechat ležet).

- truhla - to je na single problém - řeší se buď používáním mul (hlavně v 1.09) nebo na to je ATMA (prostě to slouží pro přenost předmětů mezi single postavami - usnadňuje to práci - místo toho, aby se člověk pracně připojoval do síťově hry, tak to vyřeší během chvilky).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
MickTheMage
Sigilan
Příspěvky: 63
Registrován: 1.10.2005 14:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MickTheMage »

Mna na tom vytaca len jedna vec - ze je to dobra akcna hra, ale nie RPG!!!!! ;-) a bodka. :)
"I wanted to be a Teminator but they require you have an armored hyperalloy skeleton and mine's mostly recycled truck tires."
http://mickthemage.blogspot.com
http://www.kulturakriplu.net
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

sevencreature píše:- nemožnost ukládat hru: to je asi nejdůležitější featura - bez té by to prostě nešlo - respawnování potvor umožňuje v podstatě nekonečné hraní, navíc se nemusíš otravovat loadováním :wink: a na hardcore je to i challenge (teda ne že by mě nerozčílilo, když mě na Hell softcore někdo zabije a přijdu o hodiny hraní)
- 110 skillpointů (které dostaneš během hraní) bohatě stačí - a právě to omezení umožňuje tvořit tolik zajímavých buildů
Respawn je naopak pěkná blbost a "trochu" svádí k powergamingu, ne? Těch 110 skillpointů získat na kolikeré dohrání?
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

drake127: 110 skillpoints je maximum, jakého můžeš s jednou postavou dosáhnout (99. level, splněné questy na všechny 3 obtížnosti).

Hehe, ad powergaming :lol: - vzhledem k tomu, že v Diablu je obvykle (ne vždycky - existuje spousta speciálních buildů) cílem mít co nejsilnější postavu, tak to je trochu mimo mísu :lol:

Jinak bez toho, aby se po každém spuštění hry znovu vygenerovali nepřátelé by to opravdu nešlo. Radši si takovou hrůzu ani nechci představit :-?
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

sevencreature píše:drake127: 110 skillpoints je maximum, jakého můžeš s jednou postavou dosáhnout (99. level, splněné questy na všechny 3 obtížnosti).

Hehe, ad powergaming :lol: - vzhledem k tomu, že v Diablu je obvykle (ne vždycky - existuje spousta speciálních buildů) cílem mít co nejsilnější postavu, tak to je trochu mimo mísu :lol:

Jinak bez toho, aby se po každém spuštění hry znovu vygenerovali nepřátelé by to opravdu nešlo. Radši si takovou hrůzu ani nechci představit :-?
No právě - a to se mi na D2 vůbec, ale vůbec nelíbí. Dohrál jsem to jednou na normal s kouzelnicí (jak jinak) a neříkám, že mě to nebavilo, ale zase mě nenapadlo to hrát znovu se stejnou postavou nebo si dokonce nahrát stejnou úroveň a vybíjet ji znovu a znovu úplně stejně (to, že je šutr pokaždý trochu jinde se nepočítá).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Wenom
Sigilan
Příspěvky: 141
Registrován: 30.9.2005 16:40
Bydliště: Mystická země skotačících nahých nymf,kde ti bubáci splní každé přání.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wenom »

drake127 píše:]No právě - a to se mi na D2 vůbec, ale vůbec nelíbí. Dohrál jsem to jednou na normal s kouzelnicí (jak jinak) a neříkám, že mě to nebavilo, ale zase mě nenapadlo to hrát znovu se stejnou postavou nebo si dokonce nahrát stejnou úroveň a vybíjet ji znovu a znovu úplně stejně (to, že je šutr pokaždý trochu jinde se nepočítá).
V 1.10 jsou nové náhodně rozmrskáné i příšery,takže třeba ježky z 1. actu je nyní možné vidět i v 5. actu.
Na hell už je to největší zábava.
Naposledy upravil(a) Wenom dne 5.10.2005 13:21, celkem upraveno 1 x.
Proč žít, když můžeš zemřít.
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

sevencreature: Vysvětluj to jak chceš, pro mě to jsou MÍNUSY zvící rhodského kolosu a Mount Everestu dohromady 8-)
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
necrotising_
Sigilan
Příspěvky: 1648
Registrován: 3.10.2005 7:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od necrotising_ »

D1 je lepsi... :-)

Na BN mam javazonku na 67 lvl, ale uz jsem to smazal :).
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Wenom píše:V 1.10 jsou nové náhodně rozmrskáné i příšery,takže třeba ježky z 1. actu je nyní možné vidět i v 5. actu.
Na hell už je to největší zábava.
Hmm, tak místo ještěrky bude za tím rohem ježek. Super :-(

Ale jednu zábavnou story mám. Stále jsem si nevěděl rady s Blood Raven hned na začátku hry. Střílel jsem do ní firebolty, icebolty, ale ona proti mně stále oživovala kostlivce a icebolty jí nic nedělali. Po mnoha pokusech s kombinacemi kouzel (ne, že by jich tam bylo nějak hodně) jsem ji prostě umlátil svojí kouzelnickou hůlkou.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Wenom
Sigilan
Příspěvky: 141
Registrován: 30.9.2005 16:40
Bydliště: Mystická země skotačících nahých nymf,kde ti bubáci splní každé přání.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wenom »

drake127 píše: kouzelnickou hůlkou....
..která měla dmg 100-500 :lol:
Proč žít, když můžeš zemřít.
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Súhlasím s tými bodmi, ktoré uviedla Vampiria - a taktiež si myslím, že D 1 je 10-krát lepšie - ja som čakal od D2 niečo podobné ako D1 a tak ma to sklamalo - aby som sa priznal tak D2 je pre mňa najhorším herným sklamaním v živote - keď som si ho zohnal tak som bol úplne nedočkavý kedy to rozbehnem a nakoniec z toho bola aj nejaká tá slza v oku od sklamania. :cry:
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

drake127: Ano, zhruba takhle - D2 je zezačátku když už ne obtížné, tak takové... ne moc chytlavé a těžko se hraje. Ovšem, jakmile (hehe, tak tohle dá ku*****y zabrat - alespoň na single - pamatuju si, jak dlouho mi trvalo, než jsem se svým prvním druidem sebral odvahu a dokončil Hell na players 8 :shock: ) vytvoříš předmětovou základnu, tak je to o něčem jiném. A hlavně je důležité vědět, co nosit 8-)

Je tu takový zvláštní skok mezi přežíváním a prožíváním, který neumím vysvětlit :-D

P.S. To s Raven je celkem normální - není mana ani silná kouzla :-)
Wenom píše:
drake127 píše: kouzelnickou hůlkou....
..která měla dmg 100-500 :lol:
Taková hůl v D2 (bohužel) není - no i když... kdyby se ti podařilo najít ethereal Ribcracker... (jo, jenže při upgradu ztratí etherální status, takže nee). Možná nějaká Ethereal Cruel Staff (nebo Rare s těmihle prefixy).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Black
Sigilan
Příspěvky: 336
Registrován: 28.9.2005 17:04
Bydliště: Pragl... I kdyz uz by to chtelo mozna zmenu...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Black »

D1 sice bylo "lepsi" ale dvojka je uz hratelnejsi... Jinak pocitam ze jste vsichni hrali na players 8... ja mel takle krasnou HC sorcku na jen 25 levelu, pak mi to laglo a miniboss mi ji behem toho lagu sejmul... :( jinak nestve me "no-save" ale stve me mazani mapy ve 4. a 5. aktu...
Ticha kocka brehy mele...
Odpovědět

Zpět na „Další RPG hry“