Stránka 1 z 10

Jade Empire

Napsal: 25.3.2007 19:47
od Adieu
Dnes jsem Jade Empire dohrál a můžu jen doporučit. Hodně lineární, ale vyšperkované RPG s überdynamickým soubojovým systémem v kulisách pohádkové Číny. :-P A ještě jsem k nákupu na xzone dostal komický batůžek. :lol:

Napsal: 25.3.2007 19:55
od AlieN
Adieu: Mám jediný dotaz - je to více akční hra, nebo více RPG?

Napsal: 25.3.2007 20:26
od Adieu
Stále bych to nazval RPG, protože činy hráče ovlivňují prostředí (a hra je místy pořádně ukecaná), ale souboje jsou hodně akční. Tedy, mám pocit, že nějaký škatulkování je zbytečný, hratelnost má Jade Empire intensivní a návykovou a já si zahrál výtečně. :-)

Napsal: 25.3.2007 22:31
od Jab
Adieu píše:Stále bych to nazval RPG, protože činy hráče ovlivňují prostředí (a hra je místy pořádně ukecaná), ale souboje jsou hodně akční. Tedy, mám pocit, že nějaký škatulkování je zbytečný, hratelnost má Jade Empire intensivní a návykovou a já si zahrál výtečně. :-)
Napiš recenzi a přihoď k ní pár screenů! :-)

Napsal: 25.3.2007 23:14
od Adieu
Jab: Heh, no možná... Nic neslibuju, protože nepíšu recenze rád. :-)

Napsal: 31.3.2007 23:32
od Bukaj
Musím říci že tohle je pro mě OBROVSKÉ zklamání. Za 900,- dostat hru s dobou hratelností asi 20 hodin, tak to pardon, ale od tvůrců BG nebo PT je tohle pro mě velké zklamání. Co z coho že to má fainový příběh když se ho člověk pořádně nenabaží. Datadisk na Oblivion bude mít hratelnost 30 hodin :roll: Počkám si až cena klesna aspoň o 300,- a pak do toho půjdu. Škoda, hodně jsem se na to těšil

Napsal: 1.4.2007 0:17
od Ajantis
Jade Emipre není od tvůrců PT. ;-)

A 20 hodin mi na dnešní dobu nepřijde zase tak málo. :think:

Napsal: 1.4.2007 1:29
od yenn
Ajantis píše:A 20 hodin mi na dnešní dobu nepřijde zase tak málo. :think:
Navíc bych bral v úvahu také to, jakou má JD znovuhratelnost. Z toho, co jsem četl, soudím, že minimálně dvakrát si jej člověk zahraje.

Napsal: 1.4.2007 10:38
od Bukaj
No právě na dnešní, již často hodně zjednodušované hry to je celkem slušná doba, ale já jsem již poněkud starší hráč, který často vzpomíná na dávné časy. Mě vždycky záleželo na tom jaký je tam příběh, jak se rozvíjí a jak dlouho si ho užiju. To že to má skvělý bojový systém mě je upřímně jedno, a to o znovuhratelnosti, to je pro mě jen slabá náplast :-(

Napsal: 1.4.2007 13:00
od Ajantis
Bukaj:
Tak to se obávám, že budeš muset u starších her zůstat. Zmenšovat rozsah hry je jeden z nejjednodušších způsobů, jak snížit náklady na vývoj. A to je nezbytné, jelikož náklady na vývoj stoupají a hry jsou stále stejně drahé (u nás dokonce levnější).

Napsal: 1.4.2007 13:44
od Bukaj
Ono taky jde hodně o to, že dnešní generaci bohužel nejde nacpat příliš složitou hru s propracovynými úkoly a zamotaným příběhem. V době kdy je středem světa wow a nejdelší slovo tam má 4 písmena se nedá nic jiného čekat. Sám to vidím na Oblivionu který je oproti Morrowindu neuvěřielně zjednodušený ale obrovská část mladší populace si s ním často nemůže poradit. Náklady na hry je samozdřejmě taky jedním z hlavních kritéríí, četl jsem nějakou studii, která se tím zabývala, a i když nenavrhovala žádné konkrétní postupy, jak toto změnit, je jasné že se nedá již dlouho pokračovat stejným stylem. Bohužel... :cry:

Napsal: 1.4.2007 13:57
od yenn

Napsal: 18.10.2007 15:31
od Uživatel
pekna hra
k te delce - prvni dohrani mi zabralo asi 40 hodin (ale ja nehraju moc rychle, pro srovnani prvni dohrani KotOR mi zabralo pres 70 hodin) a uvazuju, ze zkusim hru projit znovu s jinou postavou nebo soucasnou postavou, kterou si muze clovek prenest na vyssi obtiznost...
pro piraty jasna volba, pro poctivce v zavislosti na stavu penezenky...

mimochodem, nemate nekdo na prodej Jade Empire (Xbox) nebo KotOR (Xbox)?

Napsal: 18.10.2007 15:56
od Carlos
Jab: Jestli chceš, mám doma uloženou recenzi, která mi vyšla ve Score (čtenář vrací úder). Můžu ji rozšířit a poslat ti ji...

Napsal: 18.10.2007 17:25
od Jab
Carlos: To klidně udělej, ale vyrob i screeny v patřičné kvalitě. Tedy takové, aby s nimi mohl MCZ i něco dělat. A ať jsou určitě tvé vlastní! ;-)