Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Kobky, města i pláně potřebují svého hrdinu (či padoucha). Aneb jeden človíček ve velkých příbězích.

Moderátor: sevencreature

Odpovědět

Který z hratelných klanů máte nejraději?

Brujah
5
7%
Gangrel
4
5%
Malkavian
26
34%
Nosferatu
6
8%
Toreador
9
12%
Tremere
17
22%
Ventrue
9
12%
 
Celkem hlasů: 76

Adolfik
Sigilan
Příspěvky: 166
Registrován: 12.4.2008 13:36

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od Adolfik »

MCZ-vývoj Bloodlinesů byl ve Troice pod strašným tlakem (Activision) a když si vezmeš hru hned po vydání a odsekneš bugy- tedy kombinace RPG žánru se střelnými zbraněmi, příběh (rozhodnutí) a questy, tak ten tým dokázal něco užasnýho. Navíc se musel zorientovat v Source enginu od Valve. Samotný vývoj trval tuším 2,5 roku, což na něco takového je žalostně málo. Třeba Gothic od Piranhy Bytes se vyvíjel 6 let.
Pokud ti vadí nedostatky, tak si stáhni patche. Nedávno vyšel 6.3 a pokud vím tak už v 5.6 byla optimalizace hotová a vývoj postav vyladěný.

"Rozhodně by to chtělo víc vedlejších úkolů (nejzábavnější část hry)"-to je pravda :-D, nainstaluj poslední neofiko patch. Já jsem Bloodlinesy dohrál jenom s nimi a myslím, že v changelogu bylo napsáno, že tam přidaly pár novech questů, které v rámci tlaku k vydání hry byly opuštěny. Taky spoustu questů tweakuje.

"Nedostal jsem byt ve Skyeline, bydlel jsem celou dobu v Santa Monice"-musíš být na toho uhlazený bloňdáka slušnej a neodmlouvat. Questy musíš plnit přesně podle jeho přání.

"Neškodilo by tomu ubrat trochu linearity"-mě to špatné vůbec nepřišlo. V nových lokacích si dostával questy, které se měli odehrávat ve starších lokacích a v těch starších se pár věcí otevřelo (mrkni do návodu)

"Po jinak skvělém konci mi vadilo, že nemůžu se všema ještě naposled pokecat"-osobnost postav patří k výrazným kladům této hry, které jsou dány skvělou mimikou obličeje a dabingu :salut:


"Od HollyWoodu se to těžce zvrhává ve střílečku/rubačku"- v téhle fázi vývoje se to muselo holt uspěchat :-(
Uživatelský avatar
Zero
Sigilan
Příspěvky: 152
Registrován: 24.3.2009 18:11

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od Zero »

"musíš být na toho uhlazený bloňdáka slušnej a neodmlouvat. Questy musíš plnit přesně podle jeho přání." - tak tím to je, já jsem na něho byl pořád drzý


Edit: Ještě bych se chtěl zeptat někoho, kdo to dohrál vícekrát, jak se od sebe liší hra za různé klany? Sice jsem to včera dohrál, ale už mám chuť si to zahrát znovu za jiný klan, tak bych chtěl vědět, jestli je to za každý klan na stejné brdo, nebo jsou v tom nějaké větší rozdíly?
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od MCZ »

Hamlet píše:MCZ-vývoj Bloodlinesů byl ve Troice pod strašným tlakem (Activision) a když si vezmeš hru hned po vydání a odsekneš bugy- tedy kombinace RPG žánru se střelnými zbraněmi, příběh (rozhodnutí) a questy, tak ten tým dokázal něco užasnýho. Navíc se musel zorientovat v Source enginu od Valve. Samotný vývoj trval tuším 2,5 roku, což na něco takového je žalostně málo. Třeba Gothic od Piranhy Bytes se vyvíjel 6 let.
Pokud ti vadí nedostatky, tak si stáhni patche. Nedávno vyšel 6.3 a pokud vím tak už v 5.6 byla optimalizace hotová a vývoj postav vyladěný.
Ok, byl veden pod tlakem, a hra vyšla zabugovaná, přičemž až neoficiální patche většinu chyb opravily, ovšem jen stěží ty související přímo s nehotovým engine, jelikož bez zdrojových kódů pouze za pomocí nějakého reverzního inženýrství něco takového prostě opravit nelze. K tomu modely v cutscénách byly i v nějakém tom 5.x místy stále velmi hnusné (a nemyslím, že se to moc změnilo).

Pořád mi není jasné, co je špatného na tom, tohle kritizovat? To jen proto, že většinová RPG produkce stojí za houby, se má kvalitativní laťka snižovat?

Jinak ta hra opravdu je silně lineární; možnost se až ke konci rozhodnout, ke komu se přidáš, to jen stěží zachraňuje.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od sevencreature »

Hamlet píše:MCZ-vývoj Bloodlinesů byl ve Troice pod strašným tlakem
Jako sorry, ale ta Troika musela nejspíš vzniknout pod parním bucharem a strávit tam celý svůj dlouhý život (dlouhý proto, že jinou společnost by za tohle asi utratili už dávno). Vždyť všechny hry co vydali, byl jeden velký pytel bugů, tohle přece není normální, ne? A čas na opravování svých zmrzačených dítek taky očividně neměli.

Potenciál na to, vytvářet nejlepší hry tam určitě byl, ale to by ty výsledné produkty nesměly být tak brutálně "zprasené" z technického hlediska.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Zero
Sigilan
Příspěvky: 152
Registrován: 24.3.2009 18:11

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od Zero »

Chtěl bych se zeptat, je čeština kompatibilní s patchem 6.3? Jestli je, tak co se má instalovat dříve, čeština, nebo ten patch?
Adolfik
Sigilan
Příspěvky: 166
Registrován: 12.4.2008 13:36

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od Adolfik »

Zero-ne není...spoustu lidé to zkoušelo a byly tam samozřejmě bugy
Uživatelský avatar
Zero
Sigilan
Příspěvky: 152
Registrován: 24.3.2009 18:11

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od Zero »

Já jsem to totiž na radu kámoše hrál tak, že jsem nainstaloval neoficiální patch 6.1 a pak češtinu. Takže to znamená, že jsem hrál jenom s tím patchem, co je obsažený v češtině (3.0 tuším) ?
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od MCZ »

Zero: to je hodně zjednodušený pohled, spíše jsi hrál s nějakým podivným hybridem, který obsahoval soubory z obou verzí a bylo jen otázkou času, než bys narazil na nějaký kritický problém s nekompatibilitou; downgrade zřídka funguje tak, že se nainstaluje starší verze přes tu novější - častěji to spíše bývá cesta k problémům.
Adolfik
Sigilan
Příspěvky: 166
Registrován: 12.4.2008 13:36

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od Adolfik »

při hraní bloodlinesů jsem narazil na jeden opruz a to, že se myš ve hře zasekává
Podle jednoho hintu jsem ze hry vyskočil, vlezl do správce úloh>procesy a u vampire.exe jsem přiřadil nejnižší prioritu.
AltTabem jsem se vrátil a kupodivu to neblbne.

Jinak jsem se chtěl zeptat, je Redemption zábavný jako bloodlines???
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Hamlet: Redemption je hlavně koncepčně jiná hra. Co mě se týká, tak má poutavou hlavní dějovou linku, což je ale asi tak vše, čím je lepší než Bloodlines. Vadilo mi zejména, že u hlavního charakteru nejsou zrovna široké možnosti správy. Také diablo-like bojový systém a hromada nevyrovnaností.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od sevencreature »

Ad Redemption - jak se to vezme, jak psal Carlos, jde o jinou hru. Bloodlines je ve svém jádru zabugovaná FPS a Redemption zase družinová hack&slash. Obě mají společnou nevyváženost a slabý konec :mrgreen: Redemption je parodie na Pražské reálie a Bloodlines bugfest. Ale bavily mě obě, každá svým způsobem. Radši mám ale Redemption.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Adolfik
Sigilan
Příspěvky: 166
Registrován: 12.4.2008 13:36

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od Adolfik »

Bloodlines je RPG!!!!!!!! :evil: :evil: :naughty: :naughty:
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Hádám, že pro 7c moc málo RPG, navíc ten pohled z vlastních očí (či zad). Co na tom, že zásahy vypočítávají z dovedností 8-)
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Adolfik
Sigilan
Příspěvky: 166
Registrován: 12.4.2008 13:36

Re: Vampire: the Masquerade - Bloodlines

Příspěvek od Adolfik »

http://www.youtube.com/watch?v=9sXfywgjK6k
http://www.youtube.com/watch?v=xL90iPahGko
proč jsou v traileru prvky, které nejsou ve vydané hře? :-o
všiměte si některých kouzel, pak zbraní a dokonce fyzika pádu těl je nějak lepší (při zásahu odlítnou dozadu a rozplácnou se o zeď, ale ve hře se mě vždycky sesunou na zem )
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Rag-Doll se řešilo v nějaké diskusi - myslím, že se dostali k závěru, že fyzika nebyla součástí licence enginu (další člověk tam pak mluvil o náročnosti na HW, která i ve finálním produktu byla mnohem vyšší než u HL2).
Některé vlastnosti se potom kvůli vyvážení nedostaly do prodejní verze (proto jsou některé zvláštní schopnosti společné vícero klanům, i když by být neměly).

A ostatní věci mohou být rovněž části autory vystřižené - doporočuji ti sledovat neoficiálné patche - link, kde je najdeš jsem v tomto threadu už několikrát postoval. Tyto patche si původně vzaly za úkol vybalancovat hru, ale nakonec nezůstalo jen u toho. Hraní s těmito patchi je těžší, není mozné použít češtinu, patche mění ohodnocení zkušenostními bodíky i vlivy některých schopností na okolí, také rozmístění předmětů, obtížnost zámků a počítačů, rozmístění nepřátel, opravuje questy atd., etc.,... je prostě mnohem lepší ;-)
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Odpovědět

Zpět na „Další RPG hry“