No,já už to za to zlo hraju asi půl roku takže mě o dlouhém hraní něco povídej.Vždy když se náhodou ke kámošovi dostanu,odehraju tak 0,5-1 misi a zase jdu no a jsem tam tak jednou do týdne takže asi tak...no ale pravdou je,že už se blížím ke konci.Pak si taky konečně vyzkouším dobro-Gandalf je prý dost krutý!Koveras píše:Slayer: Náročné je to fest, ale s tím problémy nemám. Spíš s tím, že se ke zlu asi nedostanu, chci totiž nejprve dohrát za dobro, ale do toho se mi už delší dobu nechce a tak to zatím stagnuje. No holt, vítězí W8.
Battle for Middle-Earth
Moderátor: sevencreature
- Slayer
- Sigilan
- Příspěvky: 105
- Registrován: 26.10.2005 23:37
- Bydliště: Metropole Slezska
- Kontaktovat uživatele:
Ten, kdo ví, nemluví,
kdo mluví, neví.
kdo mluví, neví.
- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
Slayer: Gandalf je na 10. úrovni demi-god. Jeho schopnosti se nedají srovnat s nikým jiným, teda alespoň za dobro.
[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
Jj myslíš asi Anduril, s tím je taky docela silnej (+100% k damage a ještě něco, ale už nevím přsně co). No a povolání nemrtvých je taky dobré, ale to můžeš mít i v normálních kouzlech Večernice.
[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
Já hraju především multiplayer s kámošema. Hraju hlavně za mordor. Už jenom pro ten efekt, že když se na tebe žene Aragorn, Faramir nebo nějací koňáci, tak fpoho, ale když pošlu na nepřítele letku Nazghúlů a Múmaky tak se celkem lekne . To stejný když mám během pár minut 300 skřetů
Zlodějovou školou je sám život. Hřbitovy jsou plné těch, kteří propadli u zkoušek.
- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
Jj už velmi dlouho plánuju alespoň singleplayer za Mordor, bohužel jsem ještě ani nedohrál za dobráky.
[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Tak tento víkend na mě zanechal asi jedny z nejsilnějších herních následků.
Důvodem jest multiplayer LOTR BfME, kterýžto jsme s bratránkem hráli od sobotní 9h do 11h nedělní jen s dvěmi kratšími přestávkami...
Ještě teď mi stále v hlavě zní několik specifických zvuků (elfí roh, rohanské ''death'', přílet orlů, zvuk střel gondorských lučištníků, dusot kopyt jízdy, řev entů a nasghůlů, a spousta dalších hlášek hrdinů i řadových jednotek), které jsem se rozhodl přehlušit soundtrackem z ..... dvou věží
Toto vše ještě doprovázeno zrakovými 'otisky', kdy jsem kupř. po příjezdu domů usedl na pohovku a při pohledu na koberec jsem náhle viděl vzrůstat farmy, obranné věže, kasárny atd...
Jinak co se samotné hry týče - hráli jsme v kooperaci (já většinou za Rohan, bratránek za Gondor) a některé mise byly skutečně neuvěřitelné :D
Zmíním jednu, která trvala asi 2h a byla po stránce zážitkové asi nejsilnější.
V té jsem si prohodili role - já měl Gondor a bratránek Rohan. Proti nám 2 hard armády Isengardu. Nějak se nám oboum trochu nevydařil začátek (bratránek se asi 2x uklikl při stavbě farem, já si zase zapomněl zavřít hradní bránu atp.) a tak za cca 15 minut jsem měl na třech místech rozbořené hradby, zničenou bránu (tedy cca 10 000 cena oprav), na kontě asi 400 a uvnitř základny nikoho (nepočítám-li ze srandy vytvořeného Pipina na kterého se řítili dvě jednotky jezdců na Vrrcích). Bratránek byl snad bez brány a jeho armádu tvořila tuším jedna jízda.
Útoky nepřátel právě gradovali.
Už jsme to chtěli načíst znovu, ale pak jsme se rozhodli to nechat 'jak dlouho vydržíme'... No - nějakým zázrakem se mi vždy před příchodem další vlny útoků podařilo vytvořit strážce věže a jinak obranu zajišťovali vždy jen přivolané posily (elfové, orli a rohanská jízda) Za nějaký čas jsem dokonce opravil hradby a měl jsem i 'neuvěřitelně silnou' obrannou skupinu sestávající se z jedněch lučištníků a strážců věže. V těchto chvílích jsme (doteď nevím jak:)) přežili i útok dvou Balrogů a nakonec celou misi dotahli k vítěznému konci
Napětí to bylo neskutečné.
Důvodem jest multiplayer LOTR BfME, kterýžto jsme s bratránkem hráli od sobotní 9h do 11h nedělní jen s dvěmi kratšími přestávkami...
Ještě teď mi stále v hlavě zní několik specifických zvuků (elfí roh, rohanské ''death'', přílet orlů, zvuk střel gondorských lučištníků, dusot kopyt jízdy, řev entů a nasghůlů, a spousta dalších hlášek hrdinů i řadových jednotek), které jsem se rozhodl přehlušit soundtrackem z ..... dvou věží
Toto vše ještě doprovázeno zrakovými 'otisky', kdy jsem kupř. po příjezdu domů usedl na pohovku a při pohledu na koberec jsem náhle viděl vzrůstat farmy, obranné věže, kasárny atd...
Jinak co se samotné hry týče - hráli jsme v kooperaci (já většinou za Rohan, bratránek za Gondor) a některé mise byly skutečně neuvěřitelné :D
Zmíním jednu, která trvala asi 2h a byla po stránce zážitkové asi nejsilnější.
V té jsem si prohodili role - já měl Gondor a bratránek Rohan. Proti nám 2 hard armády Isengardu. Nějak se nám oboum trochu nevydařil začátek (bratránek se asi 2x uklikl při stavbě farem, já si zase zapomněl zavřít hradní bránu atp.) a tak za cca 15 minut jsem měl na třech místech rozbořené hradby, zničenou bránu (tedy cca 10 000 cena oprav), na kontě asi 400 a uvnitř základny nikoho (nepočítám-li ze srandy vytvořeného Pipina na kterého se řítili dvě jednotky jezdců na Vrrcích). Bratránek byl snad bez brány a jeho armádu tvořila tuším jedna jízda.
Útoky nepřátel právě gradovali.
Už jsme to chtěli načíst znovu, ale pak jsme se rozhodli to nechat 'jak dlouho vydržíme'... No - nějakým zázrakem se mi vždy před příchodem další vlny útoků podařilo vytvořit strážce věže a jinak obranu zajišťovali vždy jen přivolané posily (elfové, orli a rohanská jízda) Za nějaký čas jsem dokonce opravil hradby a měl jsem i 'neuvěřitelně silnou' obrannou skupinu sestávající se z jedněch lučištníků a strážců věže. V těchto chvílích jsme (doteď nevím jak:)) přežili i útok dvou Balrogů a nakonec celou misi dotahli k vítěznému konci
Napětí to bylo neskutečné.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- Challenger
- Sigilan
- Příspěvky: 80
- Registrován: 29.9.2006 23:57
- Bydliště: úpatí Hory Celestial
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
LOL - a co asi tak děláš v MP či ve skirmishi..? V kampani, máš alespoň klasické oživení 'přežij po určitou dobu', 'splň s neobnovitelným zdrojem jednotek' atd.Challenger píše:kampaně jsou ze začátku taky zábavné ale později je to jako na kolovrátku pořád to stejné najdi,znič základnu(y).
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- Challenger
- Sigilan
- Příspěvky: 80
- Registrován: 29.9.2006 23:57
- Bydliště: úpatí Hory Celestial
No myslel jsem z hlediska hrdinů,kteří v pozdějších misích jsou na větších urovních a zničení nepřátel už vůbec nepředstavuje problem takže zábavnost opadá,je jasné že to stejné je i ve skirmichi a MP ale ve skirmichi jsi můžeš vybrat národ,nepřátele mapu,to stejné platí i v MP tam je bonus ten že nehraješ s kompem ale lidmi.
Bojuj se smrtí jestli chceš,stejně jednou prohraješ.
Tak 1) Zdar, jsem tu novy
2) Po precteni diskuse k danemu tematu se nemohu nevyjadrit. BFME ma krome fajn singleplayeru hlavne vyborny multiplayer a to je bez debat. Dokonce byl sveho casu tak uspesny, ze se tvurci pravdepodobne rozhodli kampan druheho dilu takrka vypustit, protoze opravdu nestoji za rec...ale to je jedno, k prvnimu dilu...
Je to prvni hra, kterou jsem mel moznost si po netu zahrat a je mozne, ze jsem tim do jiste miry ovlivnen, ale byla to opravdu neskutecna prca , od te doby jsem hral po netu mnoho dalsich strategii, ale kdyz se na to zpetne podivam, tak BFME je v tomto ohledu vskutku vynikajici. Vytvorila se velka komunita, jak svetova, tak v CR (ktera se sice v podstate rozpadla, ale existovala pomerne dlouho). Jen v CR se nasly 2 opravdu top klany (vazne, v nejprestiznejsi lize, kterou byla a stale je liga clan wars), s prichodem druheho dilu se jejich pocet jeste rozsiril. Tahle hra (jednicka) ucarovala hrace jelikoz vybocovala ze zajetych koleji, byla zamerena na boj, prinesla nove prvky, zejmena system staveni, ziskavani power pointu a jejich rozdelovani do stromu specialnich kouzel a nejuzasnejsi bylo jak nadherne jizda drtila pechotu pod kopyty , cili propracovany counterovaci system. Hru srazela nevyvazenost, coz vzhledem k tomu, ze kazdy narod ma naprosto rozdilne typy jednotek neni vubec prekvapive.
Nejhorsi je, ze dosud vysly 3 patche. Pouhe 3 patche, jenze vsechny byly obrovske, kazdy herni system naprosto zmenil k nepoznani, coz sice nutilo hrace objevovat nove taktiky, ale nekteri z toho byli mirne znechuceni (ja napriklad).
Jeste zpatky k ceske komunite...ta se nakonec rozpadla, asi tak pul roku po vydani druheho dilu (a to komunita jak kolem prvniho, tak kolem druheho dilu), hracska elita (v CR i svetova) se temer bez vyjimky zamerila na druhy dil, cimz byl ten prvni zapomenut. Ale i o druhy dil zajem casem proste opadl, mnoha hracum vadilo, ze druhy dil se vice priblizil "klasickym" strategiim, zejmena tim, ze se objevil tradicni zpusob staveni budov, zkratka uz to nebylo ono. Smrtelnou ranu zasadilo ceske scene zruseni, pokud vim, tak jedineho ceskeho fora o BFME, i kdyz to bylo uz v dobe, kdy se na nem do diskusi zapojovalo tak 5 lidi (vcetne me). Pritom BFME 2 melo nakroceno stat se v cechach progamingovou zalezitosti (jednicka v progamingu uspet nemohla kvuli nevyvazenosti). Zprvu byl zajem ceskych hracu veliky, poradaly se velke turnaje s cenami v podobe nezanedbatelnych financnich castek, ale pak jak jsem jiz zminil nastal upadek a pravdepodobne rozcarovani ceskych hracu...presto, druhy dil i s datadiskem se ve svete dodnes tesi velkemu zajmu, liga na clan wars je stale v plnem proudu, ale bez ceskych elitnich klanu. Nejlepsi cesti hraci, kteri stale jeste BFME 2 hraji se rozdrobily do nejlepsich svetovych klanu. Ja sam si ted uvedomuji, ze nedokazu ani presne pochopit jak se to vsechno mohlo stat. Jaktoze ve svete ma BFME 2 stale takovou hracskou podporu a v CR se po komunite slehla zem? Prvni dil samozrejme upadl do zapomneni, prestal byt aktualni, elita se o nej prestala zajimat a to i svetove, prestoze mel takove svoje kouzlo, nezamenitelnou atmosferu....zkratka pro mnoho hracu zustane nezapomenutelny.
No to bylo jen k nastineni, abyste meli predstavu jak to je s hracskou podporou multiplayeru. Zkratka multiplayer je v jednicce vynikajici, neskutecne zabavny, pro kazdy narod existuje nekolik opravdu "pro" strategii a je treba se prizpusobovat souperi. Neuveritelny je vliv hrdinu, kteri vam pri mistrovskem pouzivani dokazou vyhrat hru...zkratka ve srovnani s tim pusobi singleplayer velmi plytce. Navic, jakmile se naucite jak to chodi, jakmile se naucite zakladni taktiku, pouzivani kouzel a hrdinu, jakmile zjistite jak je ktera jednotka v boji platna, zacne byt singleplayer velice jednoduchy. Tak jednoduchy, ze bez problemu sejmete 7 hard kompu opravdu to jde a neni to tezke, tedy nevim jak za zlo, ale za dobro staci stavet hrdiny + strelecke jednotky s ohnem + se trochu opevnit a jak odrazite pocatecni napor, jednoho po druhem soupere znicite, je to jen otazka casu
2 Frosty: lol v MP jde o to vyhrat, srovnat sve schopnosti s ostatnimi, byt lepsi nez souper, vyhrat prohranou hru nejakym dabelsky genialnim tahem, nebo rozdrtit nezkuseneho nepritele jako mravence, hra s zadnym pocitacem se nevyrovna hre s clovekem, to da rozum, nevis jak souper zareaguje, nevis co se mu honi hlavou, kazda jednotliva hra je jina...
btw: K neustale podcenovanym hobitum...Smisek a Pipin jsou jedni z nejzasadnejsich hrdinu ve hre, ne v kampani, ale ve skirmishi a v MP. Vzdy je postavte jako prvni a bud s nimi muzete jit zabirat farmy, nebo otravovat souperovy jednotky a cloakovat se jakmile si vas vsimne, nebo, coz je obzvlast vykutalene, poslete hobita k nejake nezabrane farme pobliz souperovy baze a zacloakujte ho primo uprostred, vy byste ji tak blizko u soupere stejne dlouho neudrzeli a pro nej to bude citelna ztrata na zacatku jsou hobiti nedocenitelni i v boji a daji se s nimi i creepovat slabsi creepy, v MP a skirmishi velice dulezite znicit creepu co nejvice a levelovat si na nich hrdiny (ano, dokonce i levelovani hobita se v zacatcich hry vyplati), zniceni creepu hobitem na souperove polovine je tedy velice casty jev. Navic 1x soldiers + Smisek > 2x soldiers. Cili hobiti jsou v pomeru cena/vykon neprekonatelni a v prvni fazi hry nesmeji chybet...
Na zaver nemohu nic nez doporucit, nejdriv se trochu vyblbnete v kampani, zkuste nejaky ten skirmish a hura do on-line boju...pak se uz zarucene k singlu nevratite
2) Po precteni diskuse k danemu tematu se nemohu nevyjadrit. BFME ma krome fajn singleplayeru hlavne vyborny multiplayer a to je bez debat. Dokonce byl sveho casu tak uspesny, ze se tvurci pravdepodobne rozhodli kampan druheho dilu takrka vypustit, protoze opravdu nestoji za rec...ale to je jedno, k prvnimu dilu...
Je to prvni hra, kterou jsem mel moznost si po netu zahrat a je mozne, ze jsem tim do jiste miry ovlivnen, ale byla to opravdu neskutecna prca , od te doby jsem hral po netu mnoho dalsich strategii, ale kdyz se na to zpetne podivam, tak BFME je v tomto ohledu vskutku vynikajici. Vytvorila se velka komunita, jak svetova, tak v CR (ktera se sice v podstate rozpadla, ale existovala pomerne dlouho). Jen v CR se nasly 2 opravdu top klany (vazne, v nejprestiznejsi lize, kterou byla a stale je liga clan wars), s prichodem druheho dilu se jejich pocet jeste rozsiril. Tahle hra (jednicka) ucarovala hrace jelikoz vybocovala ze zajetych koleji, byla zamerena na boj, prinesla nove prvky, zejmena system staveni, ziskavani power pointu a jejich rozdelovani do stromu specialnich kouzel a nejuzasnejsi bylo jak nadherne jizda drtila pechotu pod kopyty , cili propracovany counterovaci system. Hru srazela nevyvazenost, coz vzhledem k tomu, ze kazdy narod ma naprosto rozdilne typy jednotek neni vubec prekvapive.
Nejhorsi je, ze dosud vysly 3 patche. Pouhe 3 patche, jenze vsechny byly obrovske, kazdy herni system naprosto zmenil k nepoznani, coz sice nutilo hrace objevovat nove taktiky, ale nekteri z toho byli mirne znechuceni (ja napriklad).
Jeste zpatky k ceske komunite...ta se nakonec rozpadla, asi tak pul roku po vydani druheho dilu (a to komunita jak kolem prvniho, tak kolem druheho dilu), hracska elita (v CR i svetova) se temer bez vyjimky zamerila na druhy dil, cimz byl ten prvni zapomenut. Ale i o druhy dil zajem casem proste opadl, mnoha hracum vadilo, ze druhy dil se vice priblizil "klasickym" strategiim, zejmena tim, ze se objevil tradicni zpusob staveni budov, zkratka uz to nebylo ono. Smrtelnou ranu zasadilo ceske scene zruseni, pokud vim, tak jedineho ceskeho fora o BFME, i kdyz to bylo uz v dobe, kdy se na nem do diskusi zapojovalo tak 5 lidi (vcetne me). Pritom BFME 2 melo nakroceno stat se v cechach progamingovou zalezitosti (jednicka v progamingu uspet nemohla kvuli nevyvazenosti). Zprvu byl zajem ceskych hracu veliky, poradaly se velke turnaje s cenami v podobe nezanedbatelnych financnich castek, ale pak jak jsem jiz zminil nastal upadek a pravdepodobne rozcarovani ceskych hracu...presto, druhy dil i s datadiskem se ve svete dodnes tesi velkemu zajmu, liga na clan wars je stale v plnem proudu, ale bez ceskych elitnich klanu. Nejlepsi cesti hraci, kteri stale jeste BFME 2 hraji se rozdrobily do nejlepsich svetovych klanu. Ja sam si ted uvedomuji, ze nedokazu ani presne pochopit jak se to vsechno mohlo stat. Jaktoze ve svete ma BFME 2 stale takovou hracskou podporu a v CR se po komunite slehla zem? Prvni dil samozrejme upadl do zapomneni, prestal byt aktualni, elita se o nej prestala zajimat a to i svetove, prestoze mel takove svoje kouzlo, nezamenitelnou atmosferu....zkratka pro mnoho hracu zustane nezapomenutelny.
No to bylo jen k nastineni, abyste meli predstavu jak to je s hracskou podporou multiplayeru. Zkratka multiplayer je v jednicce vynikajici, neskutecne zabavny, pro kazdy narod existuje nekolik opravdu "pro" strategii a je treba se prizpusobovat souperi. Neuveritelny je vliv hrdinu, kteri vam pri mistrovskem pouzivani dokazou vyhrat hru...zkratka ve srovnani s tim pusobi singleplayer velmi plytce. Navic, jakmile se naucite jak to chodi, jakmile se naucite zakladni taktiku, pouzivani kouzel a hrdinu, jakmile zjistite jak je ktera jednotka v boji platna, zacne byt singleplayer velice jednoduchy. Tak jednoduchy, ze bez problemu sejmete 7 hard kompu opravdu to jde a neni to tezke, tedy nevim jak za zlo, ale za dobro staci stavet hrdiny + strelecke jednotky s ohnem + se trochu opevnit a jak odrazite pocatecni napor, jednoho po druhem soupere znicite, je to jen otazka casu
2 Frosty: lol v MP jde o to vyhrat, srovnat sve schopnosti s ostatnimi, byt lepsi nez souper, vyhrat prohranou hru nejakym dabelsky genialnim tahem, nebo rozdrtit nezkuseneho nepritele jako mravence, hra s zadnym pocitacem se nevyrovna hre s clovekem, to da rozum, nevis jak souper zareaguje, nevis co se mu honi hlavou, kazda jednotliva hra je jina...
btw: K neustale podcenovanym hobitum...Smisek a Pipin jsou jedni z nejzasadnejsich hrdinu ve hre, ne v kampani, ale ve skirmishi a v MP. Vzdy je postavte jako prvni a bud s nimi muzete jit zabirat farmy, nebo otravovat souperovy jednotky a cloakovat se jakmile si vas vsimne, nebo, coz je obzvlast vykutalene, poslete hobita k nejake nezabrane farme pobliz souperovy baze a zacloakujte ho primo uprostred, vy byste ji tak blizko u soupere stejne dlouho neudrzeli a pro nej to bude citelna ztrata na zacatku jsou hobiti nedocenitelni i v boji a daji se s nimi i creepovat slabsi creepy, v MP a skirmishi velice dulezite znicit creepu co nejvice a levelovat si na nich hrdiny (ano, dokonce i levelovani hobita se v zacatcich hry vyplati), zniceni creepu hobitem na souperove polovine je tedy velice casty jev. Navic 1x soldiers + Smisek > 2x soldiers. Cili hobiti jsou v pomeru cena/vykon neprekonatelni a v prvni fazi hry nesmeji chybet...
Na zaver nemohu nic nez doporucit, nejdriv se trochu vyblbnete v kampani, zkuste nejaky ten skirmish a hura do on-line boju...pak se uz zarucene k singlu nevratite