System Shock, System Shock 2

Akce, strategie, adventury, plošinovky, závodní, sportovní a logické hry ... prostě žádné RPG.

Moderátor: sevencreature

Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Nerozjel jste někdo System Shock 2 na WinXP s sp2? Já už zkoušel snad všechno možný ale nejdál se dostanu za intro a pak se hra kousne :evil: :-x :cry:
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

AlieN: Fungovalo mi demo i Thief 2, takže by IMO SS2 měl jet v pohodě :think:

Mrkni semhle:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=69958
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

AlieN píše:Nerozjel jste někdo System Shock 2 na WinXP s sp2? Já už zkoušel snad všechno možný ale nejdál se dostanu za intro a pak se hra kousne :evil: :-x :cry:
Jo, ale byly s tím děsný obstrukce, crack, patch byla nutnost a snad ještě něco. SS2 byla první hra, kde i výrobci doporučili použití cracku :-)
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

drake127: já vím, už jsem zkoušel 2 různé verze hry (normální image z netu a pak jakási divná verze z Underdogs),několik patchů, cracky, nějaké neoficiální updaty a dokonce i editaci configu, ale NIC nepomohlo :shock: :-x :-x :wall: :wall: :cry:

7c: dík, mrknu na to
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

tak nic :-(
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Zajímavé. Momentálně se chystám SS2 hrát, a překvapuje mě, že je tu tak málo příspěvků (v tomhle threadu) :think: Asi to bude chtít trochu slepit dohromady :-)

Hmm, funguje to bez problémů - žádný režim kompatibility není potřeba. Jen tradičně (už v T2 byly problémy) nefungují videa (no zkusím je reenkódovat a uvidím...).
Naposledy upravil(a) sevencreature dne 15.3.2007 14:51, celkem upraveno 1 x.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

7c: no ono už tu téma (byť obecnější) pro SS2 je, tak se není čemu divit ;-).
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

MCZ: Ale to je chyba ;-)

Hmm, tak videa fungují taktéž. Zajímavé - žádné problémy pod XP :-)
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

System Shock... To byla ta hra, kde se každých pár sekund respawnovali nějací zombíci? :-)
Mňo třebas s tím anti-respawn patchem by to i šlo hrát. I když o tom úžasném příběhu dosti pochybuji...
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Hmm, tak po delší době hraní SS2 nechápu, proč je Deus Ex tak populární a vyzdvihovaná hra :shock: Vždyť je to jen ubohý odvar SS2 :-?

Ke hře bych měl pár připomínek - nejvíc mi vadí 4 obtížnosti. Odstranil bych "Easy" a zbývající přejmenoval na "Easy", "Normal" a "Hard". Protože stávající "Normal", kterou jsem si neprozřetelně zvolil, je příliš jednoduchá :-( A podle ohlasů je "Hard" asi nejoptimálnější obtížnost.

Nevyrovnanost zbraní (tj. že Standard jsou nejužitečnější) je známá věc, nicméně Crystal Shard mi k srdci opravdu přirostl :-P A ještě k těžkým zbraním - granátomet je zbraň masové destrukce :shock:

A chtěl bych mít možnost recyklovat předměty trochu dříve :lol:

Dále vřele doporučuji mody "Rebirth01_complemented" - všechny modely vypadají mnohem lépe než ty v normální hře (které jsou klasické Looking Glassovské - v podstatě jako by utekli z Thiefa - extra málo polygonů), přičemž si zachovávají originální feel (možná až na ženské mrtvoly - ale i tam výhody převažují - ty původní nevypadají moc jako lidská těla). A potom esenciální "SHTUP" - některé textury s vyšším rozlišením.

Ještě bych chtěl dodat, že to je jedna z mála her, u kterých mi nevadí procházet levely klidně mnohokrát dokola. Opravdu mám pocit, jako bych se pohyboval po opravdové kosmické lodi. Respawn nepřátel tomu docela napomáhá :-) Navíc s posledním patchem je možné respawn omezit případně na určitých lokacích zcela eliminovat.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
RisQ
Sigilan
Příspěvky: 84
Registrován: 15.10.2006 17:30

Příspěvek od RisQ »

AlieN píše:Nerozjel jste někdo System Shock 2 na WinXP s sp2? Já už zkoušel snad všechno možný ale nejdál se dostanu za intro a pak se hra kousne :evil: :-x :cry:
ja som to nedavno presiel na tebou popisovanom operacnom systeme, mal som tu verziu zunderdogov. videa boli sice prevratene hore nohami, ale dalo sa to vydrzat. mozno bue xyba v grafike a ovladacox. mne na tento problem nejde vela inyx hier (starsix aj novsix ofc :) )
Vole, jseš vtipnej jak bedňa Githú.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Vážně super hra. Poslední třetina je sice slabší - a konec a závěrečné intro je vyloženě ubohý :-? - nicméně geniální počin s obrovským potenciálem a replayabilitou (pochopitelně jsem okamžitě začal hrát znova :-P ).

Navíc je to suprová akční hra - i když hlavně na nižší obtížnost, kvůli výhodnější ceně v replikátorech.

Then, purchase hundreds/thousands of rounds of standard ammo and anti-personnel ammo (buy the standard ammo from the hacked med-sci replicator where the Xerxes core is, but only AFTER you get the replicator expert OS). Then get the unbreakable assault rifle from the Med-Sci armory, and bring standard weapons up to 6 and your agility up to 6 (and get the run fast and sharpshooter OS upgrades and attach a speed implant - recycle it while wearing it for maximum cheatz). Mod the rifle to level 2 using your French-Epstein devices, set it to full auto, rebind your keys so that the reload and change ammo hotkeys are next to your movement keys, and you can now play SS2 the way it was really meant to be played - Quake style (horrifying all of the SS2 fans in the process) :mrgreen:
:twisted: :twisted: :twisted:

Jo, není nad to hrát SS2 tak, jak to bylo autory zamýšleno :mrgreen: :twisted: :twisted: Full auto Assault Rifle je radost :twisted:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

sevencreature: taky si myslím, že DE je oproti SS2 o dost slabší (v obou hrách je ale spousta věcí, co mi dost vadí - některé mechanismy atd.; DE však v tomto suveréně vede).

Jinak já to hrál na normal, je pravda, že později už byla hra velice snadná, ale třeba začátek mi přišel brutálně těžký (obnovující se nepřátelé, žádná munice...) a nevím, jestli by to mělo na hard smysl, přeci jen přišlo mi, že nábojů není zrovna moc.

Jinak používat automatiku mi přišlo jako plýtvání, když většina nepřátel po jedné dvou střelách padá k zemi (nebo v ještě lépe vybuchuje :lol: ) . Co se týče granátometu, po té, co jsem vyzkoušel snad všechny druhy munice, abych zničil zy záchrané moduly na konci, házel je ze všech možných i nemožných úhlů a ony moduly zůstaly po mém bombardování naprosto nepoškozené, jsem se na tuhle zbraň vykašlal a rozstřílel je puškou (no jo - věrná simulace reality).
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

MCZ: Munice je IMO na Hard přebytek. Navíc třeba do takové brokovnice je nábojů víc, než dokážeš spotřebovat. A Assault Rifle je vyloženě overkill :shock: Ke konci jsem měl cca 300 nábojů od každého druhu (Standard, AP, Anti Personal).

Na druhou stranu, na většinu nepřátel není zbraň na dálku zapotřebí - hybridy, opice, Midwives a většinou i Cyborg Assassins jsem řešil zblízka. Jediní trochu nepříjemní nepřátelé byli pavouci - kvůli tomu toxinu :-? Crystal Shard je extrémně silný.

Teď když hraju jako OSA a zbraně na dálku nepoužívám vůbec, tak všechno řeší Wrench :twisted:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Re: System Shock, System Shock 2

Příspěvek od Bhaall »

Je to parádní hra, nedávno sem to rozjel, opravdu proti DX, je to bohovka :-P ale pravda, když to hraju o půlnoci po tmě se sluchátky na uších, musíš se každých 5 minut rozhlížet po pokoji :oops: :-D
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Odpovědět

Zpět na „Jiné hry“