StarCraft
Moderátor: sevencreature
Re: StarCraft
F: Ani mi o tom od T nemluv, právě tvrdnu v poslední misi za Protossy a už ty předchozí tři pro mne byly maximálním utrpením. Já vím, holt není každá RTS tak dobrá jako Original War
SKOČTE ŠIPKOU DO MUŠLE, JEZTE KAŠI S MRKVÍ.
JENOM JÁ JSEM NAŽIVU; VY JSTE VŠICHNI MRTVÍ.
JENOM JÁ JSEM NAŽIVU; VY JSTE VŠICHNI MRTVÍ.
Re: StarCraft
Originál jsem kdysi dohrál celej celkem bez problému, no a v datadisku jsem se zasekl u zergů asi v 5 nebo v 6 misi, neohlídal jsem si záda a se mi nějak nechtělo to hrát znovu
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: StarCraft
To ano, datadisk už je co se týče obtížnosti docela drsný, obzvlášť v posledních misích... popravdě nevzpomínám si že bych někdy hrál obtížnější (a lepší) klasickou RTS
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: StarCraft
Jedna z nejtěžších misí pro mě byla tuším ta poslední za Protossany v původní hře, kterou má zřejmě na mysli i Bodkin - musel jsem se udržet nějakých 10 (?) minut, přičemž Zergové útočili opravdu drsně. Zato úplně poslední mise v datadisku byla celkem pohoda.
Součástí původní hry je i dodatečná kampaň Enslavers a ta je snad ještě tužší než Brood War. Dohrál jsem ji (i když tuším v datadisku - měl jsem navíc mediky, což hru o něco málo zjednodušilo). A pak se dá ještě stáhnout Enslavers 2 (myslím, že pouze pro BW) a ta už byla pro mě opravdu nehorázně tuhá (skončil jsem někde v prvních misích, opravdu humus).
BTW hodně by StarCraftu prospělo pauzování nebo aspoň změna rychlosti času (takovéhle RTS se hrají nádherně). A taky vyšší rozlišení . Někde jsem četl, že se to dokonce někomu podařilo (myslím vnutit hře vyšší rozlišení), ale prý tam byly nějaké mouchy a postup (alespoň pro mě) nebyl nejjednodušší, tak jsem tomu nevěnoval moc pozornosti.
Součástí původní hry je i dodatečná kampaň Enslavers a ta je snad ještě tužší než Brood War. Dohrál jsem ji (i když tuším v datadisku - měl jsem navíc mediky, což hru o něco málo zjednodušilo). A pak se dá ještě stáhnout Enslavers 2 (myslím, že pouze pro BW) a ta už byla pro mě opravdu nehorázně tuhá (skončil jsem někde v prvních misích, opravdu humus).
BTW hodně by StarCraftu prospělo pauzování nebo aspoň změna rychlosti času (takovéhle RTS se hrají nádherně). A taky vyšší rozlišení . Někde jsem četl, že se to dokonce někomu podařilo (myslím vnutit hře vyšší rozlišení), ale prý tam byly nějaké mouchy a postup (alespoň pro mě) nebyl nejjednodušší, tak jsem tomu nevěnoval moc pozornosti.
Re: StarCraft
Tumis: Zdá se, že jsem asi nainstaloval nějaká antiBodkin patch. Protože některé mise jsou nechutně těžké (možná je to tím, že nejsem až tak velký fanda RTS a SC hraji jen z povinnosti), ale když jsem viděl jak spolubydlící hrál nepatchovaného SC a se stejnou strategií, jakou jsem razil já, se s posledním člobrďou prosekal k cíli, on to vklidu prošel s téměř celou kompletní skupinou - něco je tam asi špatně, možná jen já.
MCZ: V té poslední máš dvě základny, nahoře lidskou a dole Protosskou. KDyž se mi konečně podařilo jakš takš ošéfovat obranu té horní, tak mi tu spodní převálcovali. Zlaté tahové strategie.
MCZ: V té poslední máš dvě základny, nahoře lidskou a dole Protosskou. KDyž se mi konečně podařilo jakš takš ošéfovat obranu té horní, tak mi tu spodní převálcovali. Zlaté tahové strategie.
SKOČTE ŠIPKOU DO MUŠLE, JEZTE KAŠI S MRKVÍ.
JENOM JÁ JSEM NAŽIVU; VY JSTE VŠICHNI MRTVÍ.
JENOM JÁ JSEM NAŽIVU; VY JSTE VŠICHNI MRTVÍ.
Re: StarCraft
To jen proto, že jsi zřejmě nehrál Cossacks. Tam jsem měl potíže se u jednotlivých kampaní prosekat i prvními misemi.AlieN píše:popravdě nevzpomínám si že bych někdy hrál obtížnější (a lepší) klasickou RTS
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: StarCraft
Základní StarCraft je (a to je, myslím, spíš objektivní fakt, než osobní názor mě, RTS lamy) opravdu lehká hra. Datadisk slušně přitvrdí - a poslední mise je IMO nejtěžší z single player oficiálních kampaní. Což ovšem pořád neznamená, že je těžká.MCZ píše:Jedna z nejtěžších misí pro mě byla tuším ta poslední za Protossany v původní hře, kterou má zřejmě na mysli i Bodkin - musel jsem se udržet nějakých 10 (?) minut, přičemž Zergové útočili opravdu drsně. Zato úplně poslední mise v datadisku byla celkem pohoda.
MCZ: Spíš bych řekl, že pokud jsi hrál obě hry za sebou, tak jsi tou dobou, co jsi byl na konci už dostal ovládání a herní mechanismy víc do krve.
Opravdová výzva je v offline skirmish (tedy od té doby, co byla v patchích umožněna nejtěžší "AI"). I když lidé jsou lidé...
Tak hraj je a ne StarCraft Obávám se, že kritizovat tohle je jako říkat, že Baldur's Gate by vážně prospělo, kdyby nebyla založená na DnD, ale spíš na Elder Scrolls systému Tj. těžko odstranit základy, aby nespadla celá stavba. Změna rychlosti času (v single playeru) ale je - nebo bys chtěl ještě větší extrémy (tj. víc zpomalení či víc zrychlení?).MCZ píše:BTW hodně by StarCraftu prospělo pauzování nebo aspoň změna rychlosti času (takovéhle RTS se hrají nádherně).
Vyšší rozlišení hře vnutíš prakticky na jakémkoliv monitoru, u kterého je možný upscaling (nebo upscale na grafické kartě) - heh, no, neříkám, že to vypadá hezky. Teoreticky by to šlo přes Double Scan (ale vůbec netuším, jestli podporuje 640x480 a především, jestli vůbec nějaká moderní karta či driver DS podporuje ).MCZ píše:A taky vyšší rozlišení . Někde jsem četl, že se to dokonce někomu podařilo (myslím vnutit hře vyšší rozlišení), ale prý tam byly nějaké mouchy a postup (alespoň pro mě) nebyl nejjednodušší, tak jsem tomu nevěnoval moc pozornosti.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Re: StarCraft
Já to nekritizuji, jen polemizuji nad tím, že by se (pro mně) takhle mohl hrát SC lépe, jinak tu hru samozřejmě beru jaká je.sevencreature píše:Tak hraj je a ne StarCraft Obávám se, že kritizovat tohle je jako říkat, že Baldur's Gate by vážně prospělo, kdyby nebyla založená na DnD, ale spíš na Elder Scrolls systému Tj. těžko odstranit základy, aby nespadla celá stavba. Změna rychlosti času (v single playeru) ale je - nebo bys chtěl ještě větší extrémy (tj. víc zpomalení či víc zrychlení?).
Asi nerozumíš - mám na mysli vyšší rozlišení tak, aby šlo více vidět. To bývá u 2d her obecně problém.sevencreature píše:Vyšší rozlišení hře vnutíš prakticky na jakémkoliv monitoru, u kterého je možný upscaling (nebo upscale na grafické kartě) - heh, no, neříkám, že to vypadá hezky. Teoreticky by to šlo přes Double Scan (ale vůbec netuším, jestli podporuje 640x480 a především, jestli vůbec nějaká moderní karta či driver DS podporuje ).
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: StarCraft
Aha, no, řekl bych, že kdyby něco takového fungovalo a existovalo, tak by o tom byla toho byl plný internet. No, snad bude SC2 alespoň tak dobrý jako jedničkaMCZ píše:Asi nerozumíš - mám na mysli vyšší rozlišení tak, aby šlo více vidět. To bývá u 2d her obecně problém.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: StarCraft
To chápu, hlavně z toho důvodu jsem se Cossacs vyhnulHamster píše:To jen proto, že jsi zřejmě nehrál Cossacks. Tam jsem měl potíže se u jednotlivých kampaní prosekat i prvními misemi.
Re: StarCraft
Hamster: V Cossacks jsem se snad dostal do druhé mise, tam jsem skončil na tom, že jsem neměl suroviny na to abych mohl střílet z lodí
k SC: tak jsem tu misi dohrál, teď jsem v další misi a nemůžu stavět žádný lítací jednotky(kromě Queeny) a ani transporty, no, proti protossům to bude sranda...
k SC: tak jsem tu misi dohrál, teď jsem v další misi a nemůžu stavět žádný lítací jednotky(kromě Queeny) a ani transporty, no, proti protossům to bude sranda...
Re: StarCraft
Já dohrál datadisk jen za Protossany. Občas docela fuška i tak. Hlavně poslední mise, kde mi tak tak stačily suroviny na splnění cíle (obsazení nějaké té ancient budovy či co). Datadisk je dost velké peklo. Ale ty nové jednotky stojí určitě za to.
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
JJ, ten datadisk je věru ostřejší. Musel jsem změnit svojí zaběhanou taktiku ze základní hry. Nebo ani ne tak změnit, jako podstatně zrychlit. V základní hře nebyl problém těžit z jednoho místa, postupně si upgradovat jednotky a k finálnímu 'masovému' úderu přejít až plně vybaven. (i když poslední mise pravda už tak snadné nebyly)..
Datadisk mě často donutil vést už od začátku lehce záškodnickou taktiku a jak jen to bylo možné, začít s pár jednotkami postupně nepřítele oslabovat. A mít druhé těžební místo už od začátku se stalo téměř nutností.
Včera jsem dorazil kampaň za Terrany a čas poslední mise byl tuším 3h a nějaké drobné. Ti vylepšení Ultraliskové - to byl hnus velebnosti. Ale jinak mi ta kampaň přišla celkově snadnější než za Protossy. Uvidím co Zergové
Datadisk mě často donutil vést už od začátku lehce záškodnickou taktiku a jak jen to bylo možné, začít s pár jednotkami postupně nepřítele oslabovat. A mít druhé těžební místo už od začátku se stalo téměř nutností.
Včera jsem dorazil kampaň za Terrany a čas poslední mise byl tuším 3h a nějaké drobné. Ti vylepšení Ultraliskové - to byl hnus velebnosti. Ale jinak mi ta kampaň přišla celkově snadnější než za Protossy. Uvidím co Zergové
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Re:
No tak za zergy tohle platí dvojnásob Když máš dost surovin, tak je dobrý postavit i více budov aby ti upgrade běžel paralelně, ale to obecně platí pro každou rasu. Se zergama mi na obranu většinou stačí několik Spore kolonií + Lurkeři.Frosty píše: ...mít druhé těžební místo už od začátku se stalo téměř nutností....