Stránka 1 z 7

Vzácné okamžiky

Napsal: 9.10.2005 21:59
od CeBrk
Nedávno se mi dostalo do rukou Doupě, kde mne zaujal článek SuperWOW, jenž popisoval 9 nejzásadnějších momentů z herních kronik. Pořadí jednotlivých okamžiků, i s originálními nadpisy, se má takto:

1. Final Fantasy VII - Smrt Aeris
2. Metal Gear Solid - Umírající vlk
3. Silent Hill 2 - Sebevražda
4. ICO - Rytířovo selhání
5. Doom 3 - Před pekelnou bránou
6. Unreal - Nereálná nádhera
7. Half-life - Další den v práci
8. Killzone - Můj lide, náš čas
9. Žížaly a rybky - Epický souboj

Souhlasíte s tímto žebříčkem? A co vaše zážitky? Který okamžik ve hře vás nejvíce zaujal? Rozumněj dojal, překvapil, rozesmál, šokoval, atd... Já to vidím takhe:

Planescape Torment - Rozhovor s Ravel (překvapení)
Planescape Torment - Rozhovor s parťáky v závěru hry (dojetí)
System Shock 2 - První setkání s hybridem, setkání s Dr. Polito, setkání s Korenchkinem, nalezení Diega. (šok, šok, šok, dojetí)
Fallout - Vyhození správcem (šok a smutek)
Fallout 2 - Retro outro s budoucností jednotlivých měst (dojetí)
Half-life - Příjezd do práce (čumění s otevřenou hubou)
Baldur's Gate 2 ToB - Závěrečné titulky parťáků . Hlavně Minsc a Viconie, pokud s ní máte úspěšnou romanci (dojetí)
IceWind Dale: Heart of Winter - Grafika v Gloomfrost (vizuální šok)

Napsal: 9.10.2005 22:15
od CrowX
1. Final Fantasy VIII - Ragnarok, Omega weapon, Záverečné outro - dojatie a radosť
2. Planescape Torment - rozhovor s Ravel, riešenie kruhu Zerthimona s Dak´konom, záver - radosť, zábava, dojatie
3. Metal Gear Solid - každé jedno stretntie s bossom je nezabudnuteľné, ale hlavne Ninja a jeho smutný príbeh
4. Little big adventure 2 - Fairy man song - kto nepočul nevie o akú nádheru prišiel
5. Wizardry VII - koniec - zlosť - Dark Savant mal raz a navždy zomrieť :evil:
6. Grandia 2 - nádhera
7. Incubation - každá jedna misia

Napsal: 9.10.2005 22:19
od Yachiko
Výborný nápad na tému CeBrk... ;-)
Takže:
1. Koniec ToB, popisky k ďalšiemu životu a záverečné video ( bohom som sa nestal )... k slzám ma to síce nedojalo, ale bol to skutočne najsilnejší zážitok aký som pri hraní PC zažil...
2. SoA - vstup do Suldanesselaru, to mesto je proste nádherné, tam sa mi rozbúcha vždy srdce...
3. Koniec Falloutu 1, vyhodenie od Overseera a záverečné video...
4. SoA - hlášky príslušníkov družiny pred súbojom s Irenicom ( najmä tá Minscova dodáva tú naozajstnú bojovú a víťaznú atmosféru... )
5. Zistenie, že Morte je oddaný spoločník TNO, ten rozhovor bol úžasný...
6. A ešte sen pri Irenicovom rituáli v Spellholde ( boj s "Bhaalom" ), ten mal naozaj úžasnú atmosféru...

Na veľké momenty vyhráva u mňa jednoznačne séria BG, a to je práve tan dôvod prečo je nezosaditeľná z môjho pomyselného trónu PC hier a prečo som ju toľkokrát vlastne prešiel i keď už ju vlastne poznám naspamäť... do tých momentov sa rád vžívam znova a znova...

Napsal: 9.10.2005 22:22
od Anthrax
Planescape: Torment - Ravel, konec (pokec s parťáky i outro) [soucit, dojetí]
Fallout - vyhození [šok, zlost]
Half- Life - když se to posralo [překvapení]
Vietcong - konec [zlost, myslel jsem si, že jsem tak v třetině]
další dodám časem

Napsal: 9.10.2005 23:04
od Arthalion
V MGS bolo takych okamzikov vela.

Napsal: 9.10.2005 23:12
od Anthrax
Ještě mě napadá moje první RPG - Might and Magic 6 [uchvácení, pobíhal jsem sem a tam, nevěděl co dělat a co chvíli mě zabili goblini, ale když jsem se rozkoukal...]

Napsal: 9.10.2005 23:24
od Silverbow
1. Kana Little Sister - ending 2 (jedina hra, pri ktorej som fakt plakal - odporucam zahrat kazdemu, kto ma na to vek)
2. koniec ToB - depresivne (z divneho dovodu najma Minscov ending)
3. Fallout 2 - intro (realita)
4. PS:T - jeden zo sensory stonov (war, IIRC)
5. PS:T - koniec
6. NHL 2003, ked mi zdochol save sezony 2 zapasy pred koncom - 30 hodin zivota v hajzli = zachvat zurivosti

Napsal: 9.10.2005 23:34
od Sadako
PS:T - moje výjimečně ne-zlá inkarnace u kamene Deionarry, rozhovor s Ravel, závěrečený pokec s partou.

I have no mouth and I must scream - tam mi bylo teskno pořád.

Princess Maker 2 - když se moje princezna stala královou konkubínou, ronila jsem slzy hrdosti. :-]


EDIT:
Malé doplnění aneb konečně sem hodím (nejen) KotORy. :mrgreen:

KotOR 1 - výcvik na Dantooine, příběhy Sand People, HK-47, "TO" ;-) , konec za DS, soud na Manaanu, obsáhlejší rozhovory (Malak, Rada Jedi) asi všechny...Údolí mrtvých pánů na Korribanu, speciálně hrobka Ajunty Palla.

KotOR 2 - Kreia, Dantooine, interakce s NPC, nové podněty k zamyšlení ohledně jedničky, opět některé delší rozhovory (např. Darth Sion v závěru, Kreia s Atris), jeskyně na Korribanu.

Fallout 2 - naprostý začátek, kdy coby loser z Arroya objevuji Klamath, Den a přilehlé okolí, některé vypečné debaty, New Reno.

Baldur's Gate - sny, setkání s červenými čaroději, Příběh mrtvé trojice, unesená Siréna v Baldurově bráně a stále nepřekonaná kočka ve vodopádu (a až konečně projedu TotSC, tak snad přibudou...).

Baldur's Gate 2 - Ust Natha (a celý Underdark), získání Haer'Dalise, Yoshimova zrada, Amaunatorův chrám pod Athkatlou (a i ten u Umar Hills měl něco do sebe..) a dvě věci z ToB - Cespenar a Saradush.

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - celá cca první třetina hry je STRACH, který někdo zhmotnil a udělal z něj hru, Marshova rafinérie, loď, Ďáblův útes.

Napsal: 10.10.2005 2:38
od Lex
Metal Gear Solid: Celá hra
Metal Gear Solid 2: Ehm... to stejné ;).
Final Fantasy VIII: dojetí a radost po celou dobu hraní ;).

Napsal: 10.10.2005 8:25
od Wenom
Gotic II-začátek (Hl.hero vypadal,že je k.o.-to mě překvapilo,že bych zdechl dřiv než začal hrát)-zděšení
BG II.-ToB-konec-no comment
DII:LoD-po boji s Baalem-radost
PT:Ravel,konec,rozhovor s Tranc.-no comment
W3:FT-konec-čekal jsem lepší souboj mezi Illidanem a Arthasem
SW:KotOR-konec-čekal jsem něco lepšího (za dobro,za zlo nevím)
Fallout-konec-nasraty
Vietcong-konec-čekal jsem víc

Napsal: 10.10.2005 9:21
od Vlasák
PT - senzorický kámen Deionarry, rozhovor s Rawel, "zásadní" dialogy s Dak'konem a Mortem, závěrečné dialogy (zejména FFG), poslední rozhovor s Deionarrou, vlez do Baatoru, prakticky každá ze vzpomínek, rozhovor s Triasem

Fallout1 - cesta z/do/v Kráteru, první setkání s páračem, přijetí do Bratrstva oceli

BG1 - audience u Elhana, sny, návrat do Candlekeepu

IWD - Easthaven, Kuldahar, patro s Yxuomei (nebo jak se píše ;-) )

BG2 (+ToB) - prakticky každá příběhová a snová cut-scéna, začátek Léčebny (do onoho bludiště), Planar sphere, zabití prvního licha, situace, kdy proti Bodhi člověku pomůže Drizzt, paladinové a zloději, "příběhové" rozhovory a zkoušky v Pocket Plane, patro Watcher's Keep s fiendy a to s githyanki a illithidy a pak nakonec i to s Demogorgonem, závěrečné dialogy před Irenicusem v bg2 a konec ToB

SH2 - kazeta + scéna kolem ní, průchod těsně před koncem chodbou a živou vzpomínkou na Mary, Leave konec (jinej jsem neměl ;-) ), Toluca prison, většina dialogů

SH3 - dlouhá filmová sekvence v autě, Stanley a jeho korespondence, scéna se zrcadlem, Heatheřiny vzpomínky

Tropico - máloco člověka naladí "letněji" než tohle 8-)

Napsal: 10.10.2005 10:14
od Razfallow
Vlasák píše:IWD - Easthaven, Kuldahar, patro s Yxuomei (nebo jak se píše ;-) )
Yxunomei 8-)

Napsal: 10.10.2005 10:20
od sevencreature
Seiken 3 Densetsu - Intro :cry: a začátek za Kevina ("Little did he know...") :cry:

Gabriel Knight - Sins of the Fathers - to, jak získá v Africe zpátky amulet :shock: , konec :cry:

I Have No Mouth And I Must Scream - jak píše Vampiria

Hexen - listí, mlha, občas zakráká vrána, prostě skoro všechno - hlavně secret levels

Prince of Persia Sands of Time - konec :-P

Incubation - skoro pořád - hlavně situace, kdy náboje dochází/došly, zbraně se přehřívají a nepřátel přibývá, ev. časový limit se krátí 8-)

Napsal: 10.10.2005 13:52
od AlieN
Planescape - senzorické kameny, rozhovor s ravel, rozhovory s ostatními inkarnacemi
BaldursGate - sny, konec BG 2 i ToBu, zkoušky v Pocket Plane
DeusEx - Umělé Inteligence, konec
Fallout1,2 - perfektní atmosféra a prostředí
Realms of Arkania:SoR - moje první RPG (a dohraná hra vůbec), první rozhovor s obchodníkem s informacemi (tuším že se jmenoval Tarik) = spousta odpovědí a ještě víc nových otázek, konec
Half Life - spojení s jinou dimenzí
Half Life 2 - Citadela
Might&Magic 6 - obrovský volný svět

Napsal: 10.10.2005 18:32
od Saruman
Já jich mám poměrně dost…

Abe: Odyssea
Útěk přes ohrady divokých Scrabaniů. Při všem tom skrývání v temných stínech a bleskových únicích před hlídkami Sligů mi doslova tuhla krev v žilách.
Vstupy do světů Paramonie a Scrabanie. Kouzelné, úžasné, neopakovatelné…

Rayman
Poražení prvního komára a následné usmíření. Nevím, jak vás, ale mě to vážně dojalo.

Blood II
Když jsem zjistil, že jdou zabíjet i civilisti…
Začátek šesté mise prvního aktu. Ten nástup je prostě skvělý.

Blood I
„Návštěva“ cirkusu. Tehdy mi běhal mráz po zádech.

Half Life
Začátek. Hra mě nikdy moc neoslovila, ale počáteční cesta vlakem je vynikající.

Fallout I
Vstup do Hubu. Atmosféra z něj přímo dýchala…
Prozkoumávání Glow. Ze stejných důvodů, tentokrát možná ještě pádnejších.

Albion
Návštěva Dji Cantos. Celá ta organizace mě vážně uchvátila.

Arcanum
Celý Dernholm. Melancholie a vzpomínky na zašlou slávu z něj přímo sršely.

Baldur’s gate
Vstup do Baldurovy Brány. Těšil jsem se na to celou hru…

Baldur’s gate II
První seznámení s Athkatlou, sny, Měděná čelenka, zrada Yoshima… a v základní hře už nic. V datadisku potom první nesměle kroky po Saradushi a úkoly v pekle.

Icewind Dale
Kuldahar a promluvy s Yxunomei.

Deus ex
Setkání s Hermannem v Paříži, spojení s umělou inteligencí.

KotOR I
První nesmělé krůčky po Tarisu.
Trénink na Dantooinu.

KotOR II
Nejděsivější chvíle na Peragusu.
Epická bitva na Onderonu.

Planescape: Torment
Všechny důležité rozhovory se společníky, Intro, celá Márnice, první kroky po Sigilu, seznámení s Mrtvými národy, otevření „Uličky“, celý Nevěstinec, nalezení Modronského bludiště, rozhovor s Ravel, objevení Triase, rozhovor s Pilířem lebek, poslední setkání s Triasem, celý konec.

Silent Hill II
V podstatě cokoliv s Marií, první setkání s Eddiem, setkání s Angelou v bludišti, jakékoliv setkání s Pyramid Headem, každá delší chodba, videokazeta… no, v podstatě celý hotel. Leave zakončení.