StarCraft II

Akce, strategie, adventury, plošinovky, závodní, sportovní a logické hry ... prostě žádné RPG.

Moderátor: sevencreature

Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Hamster: Mluvím o tom, že prostě pošleš armádu proti armádě. V SC je mikro docela dost důležíté (DDD :mgreen:).

MCZ: :-) kdybych věřil reklamním spotům, tak je každá hra od EA velkolepý, nebetrhající zážitek, který mi vystřelí mozek až do vesmíru.

Pokud máte o SC 2 nějaké iluze, tak doporučuji strávit týden dva hraním Starcraftu na battle.netu - očekávat, že si Blizzard bude pod sebou podřezávat větev a vytvoří něco, co drtivá většina hráčů a fanoušků nechce může jen hodně naivní hráč :mrgreen:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Vampiria: epický - no, W3 jsi hrála, takže vzpomeň třeba jedno z úvodních videií o střetu orkské a lidské armády. Tohle mě přišlo epické. Ne ani tak tou velikostí, ale celkovým pojetím té bitvy. Není to tedy nic, co bych nějak vyhledával, v podstatě je to jen vyboostovné fantasy, ale aspoň slušně, vypadá to fajn, má to atmosféru. A některým hrám se podobné bitvy i podařilo zpracovat. Blizzard si slovo epický bere do huby u každé nové hry (jak Hamster trefně poznamenal, je to v případě Blizzardu spíš reklamní slovo), přitom epickou bitvu přímo ve hře jsem zatím v žádném z jeho titulů neviděl.

7c: jasně, však jsem psal, že tomu taky nevěřím, jen mi šlo o to shodit Blizzard na úroveň EA ;-).
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

MCZ: Pokus nevyšel. A vyjít ani nemůže (horší společnost než EA snad ani neexistuje :shock: ).

Hmm, co je to "epická" bitva? :think:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty »

MCZ píše:7c: ať tedy těm bitkám, co jsou ve W3/SC2 k vidění, říkají šarvátky a ne epické bitvy, sakra.
No - sice tedy také netuším co si přesně představuješ pod pojmem 'epická bitva', ale závěrečnou bitvu u hory Hyjal ve W3 bych si (v porovnání s ostatními) šarvátkou asi označit netroufl. (btw - ty už jsi SC2 dohrál že hodnotíš ty šarvátky a bitvy které tam jsou? Já měl za to, že jsi zatím viděl jen dvě promo videa ;))
To skutečně není jen nějaká pošťuchovaná několika lidí a orků kdesi v horní dolní loarderonské.
Ano - technicky (omezeným počtem jednotek, které můžeš vyprodukovat) se třebas neliší od jiných střetů, ale oproti těm jiným má tahle celkem zásadní význam pro další události a i 'atmosféra' té bitvy je trochu jiná... 3 rasy se spojí v boji proti jedné, hlavní boss zlounů je poražen, humanoidní rasy jsou zachráněny, bla bla bla - vždyť to znáš.

Kolik lidí si asi tak vzpomene na nějakou 'šarvátku' z SC kdy odrazíš pár prvních útoků Zergů, namasuješ svou armádu a během 5i následujících minut vše co ti stojí v cestě vyhladíš..? A kolik lidí si zapamatuje velkou mapu, ovládání dvou ras, obtížnou obranu a dobře 'zakopaného' nepřítele..?
A to ani nezmiňuji ta SKVĚLÁ videa, která takovou BITVU zakončí a která tak tu 'výpravnost' oproti jiným střetům ještě podtrhnou 8-) ;-)
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

7c: jaký má smysl, že pokládáš stejnou otázku, která už tu padla? Slovo směšný sice určitě není opakem slova epický, v každém případě se to celkem spolehlivě vylučuje a to, co jsem tedy z SC2 viděl bylo zcela jistě tím první případem. Maličké Battlecruisery, explodující (nebo spíše implodující - nikde žádné trosky) ve vzduchu s dostřelem stejným jako pěchota...

Frosty: nedokážu pochopit, cos myslel tímhle:
Frosty píše:(btw - ty už jsi SC2 dohrál že hodnotíš ty šarvátky a bitvy které tam jsou? Já měl za to, že jsi zatím viděl jen dvě promo videa ;))
Vždyť jsem přece psal dojmy z videí, kde ukazovali "epickou bitvu", tvou narážku prostě nechápu.
Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty »

MCZ: Byla to reakce přesně na tu větu z tvého postu kterou jsem citoval. Už to že tam zatahuješ i W3 skutečně nepůsobí tak, že hodnotíš jen jedno promo video z SC2 a navíc že dle toho jednoho jediného videa šmahem odsoudíš všechny bitvy ve hře která ještě ani nevyšla. Tak zhruba tak to bylo myšleno.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Frosty: zmínku o W3 jsem tam samozřejmě přidal proto, jelikož ta podobnost (samozřejmě myšleno negativně) pojetí - nejen - boje v obou hrách byla nepopiratelná (a vlastně bych zde přidal i původní SC, ovšem ten má zcela jinou grafiku). A myslím, že o tom, jak se mi grafika W3 líbí, jsem už toho napsal více než dost. Je mi jasné, že do vydání hry ještě nějaký ten pátek zbývá, ale upřímně si nemyslím, že se - pro mě zcela zásadní - pojetí bojů změní, když Blizzard zachovává stejný model snad už od pravěku.

Mimochodem, nemyslím si, že jsem nějak zvlášť náročný. Stačil by mi prostinký náznak toho, že se Blizzard pokouší o nějaký posun dál, jenže to jsem neviděl ve W3 a neviděl jsem to zatím ani v SC2. Ostatně to nebyla jen obrazová prezentace; součástí byl i zmíněný komentář, takže bylo možné udělat si vcelku jasný obrázek o tom, jak bude SC2 vypadat. Třeba terrani i protoss (a nakonec dost možná i zergové, aby nezůstali pozadu) dostanou nejméně jeden typ pozemní jednotky, pro kteoru nejsou problémem teréní překážky, takže vesmír bude zase o něco placatější, tomu říkám evoluce! A další kyselá poznámka - v případě protossů to navíc mají být obrovští kráčející roboti na dlouhých úzkých nožkách. Tedy, skutečně si nemyslím, že by takovýto stroj někdy nějaký inženýr navrhl pro bojové účely. Za tohle bych také designérům stínal hlavy - totiž jedna věc je stylová nadsázka, něco jiného je ovšem debilita. A samozřejmě všichni míří na robotovo tělo...

Vím, že mnoho fans nejspíš svými názory dost pobuřuji (na oficiálních fórech bych už měl jistě dávno ban ;-) ), ale určitě to nedělám jen proto, abych provokoval, Blizzard fanoušky ve velkém opíjí rohlíkem - "Invence sice na bodu mrazu, ale je to StarCraft a je to DirectX 10 a to nám stačí!"

Samozřejmě jde opět pouze o můj názor a z vašich spalujících pohledů hádám, že jej se mnou moc lidí určitě nesdílí 8-).
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

MCZ píše:"Invence sice na bodu mrazu, ale je to StarCraft a je to DirectX 10 a to nám stačí!"
Amen. A naprostá většina lidí, kteří si kupují a hrají hry od Blizzardu nic jiného nechce.

Nevidím tedy důvod, proč by měl speciálně pro tebe Blizzard vytvářet nehratelného, leč prudce originálního herního hybrida :mrgreen:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
wosmahl
Sigilan
Příspěvky: 399
Registrován: 2.3.2006 14:34
Bydliště: Kárlsbád
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wosmahl »

Hamster píše:
Posílání jednotek na smrt je víceméně hlavním principem boje v SC1, tak v čem tohle bude lepší?
LOOOL hrál si někdy SC po netu? S někym kdo nebyl spoužák ze třídy a uměl to hrát? S timhle rozhodně nesouhasim. Když na mě budeš jen tak posílat armu tak s největší pravděpodobností prohraješ. Ano za zergy se to dá uskutečnit ale pokud je nepřítel zakopanej (např 5 bunkrů s marínou, za tim maso maríny + siege tanky) tak s timhle nepochodíš. Ano, zakempenej hráč= v 95% praženej hráč protože jako zerg zaexpim mapu a tobě dojdou suroviny. Ale v tomhe případě, kdy nechci čekat až terran vyjde ven, tak použiju nějakej drop nebo high tech (guardiani atd). Navíc musíš jednotky ovládat, je sice pěkný že mám 20 lingu a 5 mutů a zaútočim najdenou proti tanku a 10m+m ale když mutama nezničim tank tak prostě prohraju (stimpack + medic je základ prozi Z)
Nikdy si nevidě mikro s mutama, mariňákama, vuturkama, dragoonama nebo třeba hydrama? Víš co to vůbec znamená??
Tinnar píše: MCZ: SC2 je strategie delana na miru progamingu.
A to je chyba, jak sem se včera dozvěděl, tak SC2 je prej stejně jako W3 progamingová hra ještě před vydáním. A koukněte jak W3 skonči? Nad vodou ho drží jen DotA. Taky sem zaslech že se spekulovalo o W4...
Ale jako fanda SC můžu říct tohe: Starcraft možná umírá, ale W3 už dávno umřel.
Quand trois poules vont aux champs,
La premiére va devant
La seconde suit la premiére
La troisième va derrière.
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mecker »

Já jsem SC hrál dost dlouho po netu a to i s pěkně nadupanými hráči, kteří tě vyhladili vpohodě za 3 min. A bylo to právě "posílání jednotek na smrt" co tě nazačátku dokáže zničit. Samozřejmě to "na smrt" nemyslím v parvém slova smyslu- spíše to je že tam toho pošleš hodně a 3/4 pochcípají a ne všichni. Jinak samozřejmě, musíse uvažovat co použít na koho a jak. A neposílat slabé jednotky v malé skupince do nitra bitvy- to by totiž bylo to "posílání jednotek na smrt".
Uživatelský avatar
Hamster
Dabus
Příspěvky: 1815
Registrován: 29.10.2005 1:04

Příspěvek od Hamster »

Mecker píše:Já jsem SC hrál dost dlouho po netu a to i s pěkně nadupanými hráči, kteří tě vyhladili vpohodě za 3 min.
Rushovat umí i delfín s ratlíkem přišitým k hlavě, co je na tom tak nadupaného?
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mecker »

Nadupané na tom je, že se vpohodě probili přes tvou linii bunkrů a artilérií a to někdy i z lechce početní skupinou, ale to bylo málo kdy. Někdy přijeli s SCV a ty tě v pohodě usvářeli, ale takové souboje jsou naprd- vyhladit hráče co nejrychleji. Mám raději velké bitvy s nejlepšími technologiemi a jednotkami.
Uživatelský avatar
wosmahl
Sigilan
Příspěvky: 399
Registrován: 2.3.2006 14:34
Bydliště: Kárlsbád
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wosmahl »

No takopvej rush se moc nevidí.Možná zealoti proti zergovi, ale kdyýž to jedeš proti teranovi tak má mariňáka dva, a když tě blokne scvčkama tak tě ustříí.
Navíc to rushování je dost o mikru, máš málo jednotek, tak ti jich nesmí moc umřít. Ideání je bloknout rampu. Zealotem nebo dvěma, za terra si uděláš wall ale za zerga je to trochu problém.
BTW Meckere jesti máš patch 1,15 tak můžem zahrát po hamachi.
2 Hamster: Rushovat dokáže každej, ale dobře rushovat, to už každej nedovede.
PS: Pokud už máš bunkry a artilerku tak ten útok neni už moc rush...Rushe sou rychý, lingovský odhadem tak do 3 minut, zealruh taky tak a mariňáckej je různej, pokud deš s medikem nebo bez atd.
Quand trois poules vont aux champs,
La premiére va devant
La seconde suit la premiére
La troisième va derrière.
Uživatelský avatar
Hamster
Dabus
Příspěvky: 1815
Registrován: 29.10.2005 1:04

Příspěvek od Hamster »

wosmahl píše:2 Hamster: Rushovat dokáže každej, ale dobře rushovat, to už každej nedovede.
To chce jen trochu cviku. Na rozdíl od regulérního hraní (rush považuju za trapárnu) totiž rushování nevyžaduje žádnou taktiku ani strategii. Pouze je zapotřebí mít bleskově nacvičenou sekvenci úkonů, která tě dovede k tomu, že zaútočíš s malou skupinou velice brzo (jako optimální čas stavby určitých budov, jednotek atp.). To už je prostě naprostá degradace strategický hry.
Uživatelský avatar
wosmahl
Sigilan
Příspěvky: 399
Registrován: 2.3.2006 14:34
Bydliště: Kárlsbád
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wosmahl »

Jenže co se koukám na repy tak rushe nikfo moc neděá, je tak jednou ve dvaceti hrách. Takže to tak snadný nebude, kdyby to tak snadný bylo, tak je hraje každej.Navíc rush s trochou mikra(který nemám) neni imo moc těžký odrazit.
A jinak, napříkad v ZvZ se jedou v 99% muta rushe na obou stranách.
BTW pokud nemáš rad rushe tak bych nehrá reatimovky, ptže rush se dá uděat skoro v každý (i v takový pomaý hře jako např. AoE 2)
Quand trois poules vont aux champs,
La premiére va devant
La seconde suit la premiére
La troisième va derrière.
Odpovědět

Zpět na „Jiné hry“