Sigil Top X 2007
Moderátor: sevencreature
- Alnag
- Sigilan
- Příspěvky: 512
- Registrován: 17.9.2006 9:33
- Bydliště: dno Propasti
- Kontaktovat uživatele:
To už je rok? Sakra, ten čas ale letí. Protože jsem nic nového pořádně nehrál, tak jsem více méně jen pokrátil a trošku přeonačil původní seznam.
1. Star Trek: Starfleet Academy
2. Baldur's Gate
3. Planescape: Torment
4. Baldur's Gate II
5. Star Wars: Knights of the Old Republic
6. Pharao
7. Age of Empires II
8. Caesar 3
9. Thief 1
10. Rome: Total War
11. Cossacks
12. Icewind Dale
13. Icewind Dale II
14. Vampire: the Masquerade - Bloodlines
15. Star Wars: Knights of the Old Republic II
16. Age of Empires
17. Traffic Giant
18. F.E.A.R.
19. Thief 2
20. Age of Empires III
21. Greyhawk: Temple of the Elemental Evil
22. Europa Universalis
23. Need for Speed: Most Wanted
1. Star Trek: Starfleet Academy
2. Baldur's Gate
3. Planescape: Torment
4. Baldur's Gate II
5. Star Wars: Knights of the Old Republic
6. Pharao
7. Age of Empires II
8. Caesar 3
9. Thief 1
10. Rome: Total War
11. Cossacks
12. Icewind Dale
13. Icewind Dale II
14. Vampire: the Masquerade - Bloodlines
15. Star Wars: Knights of the Old Republic II
16. Age of Empires
17. Traffic Giant
18. F.E.A.R.
19. Thief 2
20. Age of Empires III
21. Greyhawk: Temple of the Elemental Evil
22. Europa Universalis
23. Need for Speed: Most Wanted
No, něco jsem přeházel, něco přidal... myslím, že možnosti zásahu před termínem asi budu ještě potřebovat využít, protože přesto, že se mi to teď zdá eňo ňůňo, tak je pravděpodobné, že se mi něco rozleží. Seřazovat takhle žebříčky dá docela zabrat, protože člověk má pak hlodavé výčitky, jestli něčemu nekřivdí.
1.Arcanum
2.Fallout
3.Jagged Alliance 2
4.Civilization
5.Chrono Trigger
6.Planescape:Torment
7.Ufo:Enemy Unknown
8.The Longest Journey
9.Original War
10.No one lives forever
11.Broken Sword 1
12.Bahamut Lagoon
13.PM2
14.Metal Gear Solid
15.Fallout 2
16.Alpha Centauri
17.Tropico
18.Beneath a Steel Sky
19.Shogun:Total War
20.Tales of Phantasia
21.Tyrian
22.FF 6
23.Cossacs
24.Colonization
25.Half-life
26.Civilization 3
27.Sam and Max hit the Road
28.Front Mission 1
29.Sword of the Samurai
30.Broken Sword 2
31.Monkey Island 1
32.Master of Orion 1
33.Flight of the amazon queen
34.Master of Orion 2
35.Operace Flashpoint
36.HOMAM 3
37.FF 5
38.Wizardry 8
39.Fallout Tactics
40.Steel Panthers:WaW
41.Starcraft
1.Arcanum
2.Fallout
3.Jagged Alliance 2
4.Civilization
5.Chrono Trigger
6.Planescape:Torment
7.Ufo:Enemy Unknown
8.The Longest Journey
9.Original War
10.No one lives forever
11.Broken Sword 1
12.Bahamut Lagoon
13.PM2
14.Metal Gear Solid
15.Fallout 2
16.Alpha Centauri
17.Tropico
18.Beneath a Steel Sky
19.Shogun:Total War
20.Tales of Phantasia
21.Tyrian
22.FF 6
23.Cossacs
24.Colonization
25.Half-life
26.Civilization 3
27.Sam and Max hit the Road
28.Front Mission 1
29.Sword of the Samurai
30.Broken Sword 2
31.Monkey Island 1
32.Master of Orion 1
33.Flight of the amazon queen
34.Master of Orion 2
35.Operace Flashpoint
36.HOMAM 3
37.FF 5
38.Wizardry 8
39.Fallout Tactics
40.Steel Panthers:WaW
41.Starcraft
Naposledy upravil(a) Hamster dne 12.10.2007 15:34, celkem upraveno 2 x.
- Artemis Entreri
- Sigilan
- Příspěvky: 368
- Registrován: 7.9.2007 18:53
- Bydliště: Kalimport
- Kontaktovat uživatele:
1.Medieval 2 Total War + Kingdoms
2.Age of Empires 2
3. Baldurs Gate 2
4.Icewind Dale 2
5. Icewind Dale
6.GTA: San Andreas
7.Star Wars Jedi Knight Jedi Outpost
8.Star Wars Jedi Knight Jedi Academy
9.Counter Strike 1.6
10 Call of Duty 1
11.Call of Duty 2
12.Baldurs Gate 1
13. Project IGI 2
14. UberSoldier
15.Cossack
2.Age of Empires 2
3. Baldurs Gate 2
4.Icewind Dale 2
5. Icewind Dale
6.GTA: San Andreas
7.Star Wars Jedi Knight Jedi Outpost
8.Star Wars Jedi Knight Jedi Academy
9.Counter Strike 1.6
10 Call of Duty 1
11.Call of Duty 2
12.Baldurs Gate 1
13. Project IGI 2
14. UberSoldier
15.Cossack
With each kill I grow wiser, and with added wisdom I grow stronger.
Artemis Entreri
1. Baldur's Gate
2. Baldur's Gate II
3. TES: Morrowind
4. Gothic I
5. Gothic II
6. Newerwinter Nights II
7. TES: Oblivion
8. Thief III
9. Age of pirates: Caribbean tales
10. Vampire: the Masquerade - Redemption
11. Rome: Total War
12. X3 - Reunion
13. Medieval II: Total War
14. Homeworld
15. Fallout
16. Fallout II
17. Homeworld II
18. The Guild II
19. Spellforce
20. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
2. Baldur's Gate II
3. TES: Morrowind
4. Gothic I
5. Gothic II
6. Newerwinter Nights II
7. TES: Oblivion
8. Thief III
9. Age of pirates: Caribbean tales
10. Vampire: the Masquerade - Redemption
11. Rome: Total War
12. X3 - Reunion
13. Medieval II: Total War
14. Homeworld
15. Fallout
16. Fallout II
17. Homeworld II
18. The Guild II
19. Spellforce
20. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Naposledy upravil(a) solxiger dne 2.10.2007 13:58, celkem upraveno 1 x.
AB.INSOMNI.NON.CVSTODITA.DRACONE.
http://www.alchemywebsite.com/
http://totalwar.herniweb.cz/news.php
http://www.alchemywebsite.com/
http://totalwar.herniweb.cz/news.php
- Javor
- Sigilan
- Příspěvky: 420
- Registrován: 29.9.2005 20:43
- Bydliště: Ve skleněné vitríně
- Kontaktovat uživatele:
- Planescape: Torment
- Fallout
- Original War
- Operace Flashpoint
- The Longest Journey
- Princess Maker 2
- MDK 2
- Broken Sword: The Shadow of The Templar
- Jagged Aliance 2
- Baldur's Gate II: Shadows of Amn
- Europa Universalis 2
- Combat Mission: Beyond Overlord
- Tropico
- Age of Empires 2: Age of Kings
- Return to Castle Wolfenstein
- Heroes of Might and Magic IV
- Gothic
- Steel Panthers: World at War
- Deus Ex
- Might & Magic VII : For Blood and Honorr
- Heroes of Might and Magic III
- TIE Fighter
- Broken Sword 2: The Smoking Mirror
- Star Wars: Galactic Battleground
- GTA 2
- Total Annihilation
- Quake III Arena
- Syberia
- Dungeon Keeper 2
- Hidden & Dangerous
- Cossacks
- Fallout 2
- Starcraft
- Serious Sam
- Need for Speed - Porsche
- Half-Life
- Tony Hawk's Pro Skater 2
Feed your head
Na úvod by som k svojmu zoznamu chcel k svojmu hernému zoznamu s ľútosťou konštatovať, že budem bohužiaľ musieť v tomto smere demonštráciu vlastného vybraného vkusu prenechať iným osoboám. Zahŕňam v ňom tri dva hier: tituly, ktoré mi poskytli skutočne hodnotný zážitok ( tých je najmenej ) a tituly, ktoré mi veľmi dobre dokázali skrátiť a zabiť voľný čas resp. ma v tomto smere pobaviť. Kedže moje najintenzívnejšie herné obdobie sa datuje od cca 12 do 16 roku života a neskôr moja hráčska kariéra začala postupne viacmenej "upadať", i keď práve v oných "dekadentných" časoch som si užil ešte asi najväčšiu dávku kvality. Každopádne sa celá spomenutá periodizácia môjho hrania na rebríčku veľmi prejavila ak ož z hľadiska výberu alebo ah umiestnenia, a tak skutočne nemôže byť reprezentáciou môjho inak iste všeobecne výbrúseného vkusu...
1. Baldur's Gate II
2. Baldur's Gate I
3. Planescape: Torment
4. Fallout 2
5. Fallout 1
6. Arcanum
7. NHL 2004
8. Warcraft III RoC + TFT
9. Might And Magic VI
10. Faery Tale Adventure II: Halls of The Dead
11. Might And Magic VIII
12. Might And Magic VII
13. Icewind Dale I + HoW
14. NHL 2005
15. Age Of Empries II + TCE
16. FIFA 2005
17. Icewind Dale II
18. HoMaM II
19. NHL 2002
20. FIFA 2002
21. NHL 99
22. RTL Skispringen 2003
23. FIFA World Cup 2006
24. Vampire The Masquerade: Bloodlines *
25. Might And Magic IX
26. HoMaM III
27. NHL 2007
28. RTL Skispringen 2007
29. Need For Speed 5: Porsche Unleashed
30. HoMaM I
31. Far Cry
32. FIFA 2000
33. Age Of Empires I + RoRE
-------------------------------------------------------------------------------
* vo VTM:Bloodlines som sa nedostal ani do polovice hry vďaka neschopnosti a slabému výkonu môjho PC, avšak hra sa mi natoĺko páčila, že som ju sem musel zaradiť... keby som v nej pokračoval, myslím, že by iste stála vyššie...
1. Baldur's Gate II
2. Baldur's Gate I
3. Planescape: Torment
4. Fallout 2
5. Fallout 1
6. Arcanum
7. NHL 2004
8. Warcraft III RoC + TFT
9. Might And Magic VI
10. Faery Tale Adventure II: Halls of The Dead
11. Might And Magic VIII
12. Might And Magic VII
13. Icewind Dale I + HoW
14. NHL 2005
15. Age Of Empries II + TCE
16. FIFA 2005
17. Icewind Dale II
18. HoMaM II
19. NHL 2002
20. FIFA 2002
21. NHL 99
22. RTL Skispringen 2003
23. FIFA World Cup 2006
24. Vampire The Masquerade: Bloodlines *
25. Might And Magic IX
26. HoMaM III
27. NHL 2007
28. RTL Skispringen 2007
29. Need For Speed 5: Porsche Unleashed
30. HoMaM I
31. Far Cry
32. FIFA 2000
33. Age Of Empires I + RoRE
-------------------------------------------------------------------------------
* vo VTM:Bloodlines som sa nedostal ani do polovice hry vďaka neschopnosti a slabému výkonu môjho PC, avšak hra sa mi natoĺko páčila, že som ju sem musel zaradiť... keby som v nej pokračoval, myslím, že by iste stála vyššie...
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
Toto si tu rezervujem pre seba. Od posledného hlasovania ma najviac upútali dve nové hry. Civilization 4 a Tropico ( Potešilo ma Vlasákovo 6 miesto ).
Tropico som hral asi dva mesiace dokolečka dokola a na Civke 4 som závislý tiež asi takú dobu teraz. Tieto hry obsadia jedny z popredných pozícií, to je už v predpokladoch isté.
Ďalej mám v pláne sem dávať hry hlavne podla toho, kolko som sa im venoval. Tj. taký DOOM 2 má tiež velké šance. Pretože hlavne herná doba a replayabilita je premňa to podstatné, čo budem zohladňovať v rebríčku. Samozrejme napr. pri niektorých adventurách sa to nedá moc merať týmto metrom. Skvelý Broken Sword som prešiel 2x ale pri ňom zas preváži pocit zo skvelého príbehu.
Takža sa do toho pustím čo najskôr, ale skôr ako cez víkend to tu asi nepostnem.
Tropico som hral asi dva mesiace dokolečka dokola a na Civke 4 som závislý tiež asi takú dobu teraz. Tieto hry obsadia jedny z popredných pozícií, to je už v predpokladoch isté.
Ďalej mám v pláne sem dávať hry hlavne podla toho, kolko som sa im venoval. Tj. taký DOOM 2 má tiež velké šance. Pretože hlavne herná doba a replayabilita je premňa to podstatné, čo budem zohladňovať v rebríčku. Samozrejme napr. pri niektorých adventurách sa to nedá moc merať týmto metrom. Skvelý Broken Sword som prešiel 2x ale pri ňom zas preváži pocit zo skvelého príbehu.
Takža sa do toho pustím čo najskôr, ale skôr ako cez víkend to tu asi nepostnem.
1. Planescape: Torment
2. Deus ex I
3. Silent Hill II
4. Fallout I
5. Knights of the Old Republic I
6. Baldur’s gate I
7. Arcanum
8. Baldur’s gate II: Shadows of Amn
9. Abe’s Odyssey
10. Fallout II
11. Age of Empires II: Age of Kings
12. Warcraft II
13. Giants: Citizen Kabuto
14. Al Qadim: The Genie’s Curse
15. Cossacks I: Europan wars
16. Starcraft
17. Knights of the Old Republic II: Sith Lords
18. Albion
19. The Longest Journey
20. Jedi Knight II: Jedi Outcast
21. Anachronox
22. Diablo II
23. Jedi Academy
24. Blood II
25. Need For Speed III
26. Keen I
27. Wolfenstein 3D
28. Rayman I
29. Vampire: Bloodlines
30. No one lives forever I
31. Age of Empires I
32. Blood I
33. Keen IV
34. Goblins I
35. Rayman II
36. Settlers III
37. Keen Dreams
38. Abe’s Exodus
39. Rollercoaster Tycoon
40. Prince of Persia I
41. Dune II
42. Gorky 17
43. Paranoia I
44. Dyna Blaster
45. Street Fighter II
46. NHL 2000
47. Earth 2140
48. Warcraft III
49. Icewind dale I
Tentokrát jsem nad seřazováním strávil ještě více času než minulý rok, ale výsledné pořadí stále není ideální. Snad příště…
2. Deus ex I
3. Silent Hill II
4. Fallout I
5. Knights of the Old Republic I
6. Baldur’s gate I
7. Arcanum
8. Baldur’s gate II: Shadows of Amn
9. Abe’s Odyssey
10. Fallout II
11. Age of Empires II: Age of Kings
12. Warcraft II
13. Giants: Citizen Kabuto
14. Al Qadim: The Genie’s Curse
15. Cossacks I: Europan wars
16. Starcraft
17. Knights of the Old Republic II: Sith Lords
18. Albion
19. The Longest Journey
20. Jedi Knight II: Jedi Outcast
21. Anachronox
22. Diablo II
23. Jedi Academy
24. Blood II
25. Need For Speed III
26. Keen I
27. Wolfenstein 3D
28. Rayman I
29. Vampire: Bloodlines
30. No one lives forever I
31. Age of Empires I
32. Blood I
33. Keen IV
34. Goblins I
35. Rayman II
36. Settlers III
37. Keen Dreams
38. Abe’s Exodus
39. Rollercoaster Tycoon
40. Prince of Persia I
41. Dune II
42. Gorky 17
43. Paranoia I
44. Dyna Blaster
45. Street Fighter II
46. NHL 2000
47. Earth 2140
48. Warcraft III
49. Icewind dale I
Tentokrát jsem nad seřazováním strávil ještě více času než minulý rok, ale výsledné pořadí stále není ideální. Snad příště…
If king at noon says it's night,
Exclaim: Behold! the moon, the stars!
Persian saying
Exclaim: Behold! the moon, the stars!
Persian saying
1) Planescape Torment
2) Civilization
3) Heroes of Might and Magic III
4) Fallout 1
5) Fallout 2
6) The Longest Journey
7) Vampire The Masquarade: Bloodlines
8) Knights of the Old Republic I
9) Might and Magic VII
10) Baldurs Gate II
11) Gothic
12) SW: Jedi Academy
13) Rollcage
14) UFO: Enemy Uknknown
15) Counter Strike
16) Syberia 1
17) Syberia 2
18) Incubation
19) X-com: Apocalypse
20) Carmagedon
21) Maniac Mansion: Day of Tentacle
22) Starcraft + BroodWar
23) Baldurs Gate
24) Dune 2000
25) Brány Skeldalu
26) Post Mortem
27) Morrowind
28) Knights of the Old Republic II
2) Civilization
3) Heroes of Might and Magic III
4) Fallout 1
5) Fallout 2
6) The Longest Journey
7) Vampire The Masquarade: Bloodlines
8) Knights of the Old Republic I
9) Might and Magic VII
10) Baldurs Gate II
11) Gothic
12) SW: Jedi Academy
13) Rollcage
14) UFO: Enemy Uknknown
15) Counter Strike
16) Syberia 1
17) Syberia 2
18) Incubation
19) X-com: Apocalypse
20) Carmagedon
21) Maniac Mansion: Day of Tentacle
22) Starcraft + BroodWar
23) Baldurs Gate
24) Dune 2000
25) Brány Skeldalu
26) Post Mortem
27) Morrowind
28) Knights of the Old Republic II
- SneZhulak
- Sigilan
- Příspěvky: 344
- Registrován: 8.10.2005 8:13
- Bydliště: vlastní hlava
- Kontaktovat uživatele:
1.Planescape Torment
2.HoMaM 3
3.Age of empires 2
4.Fallout 2
5.BG 2
6.Half-life
7.Gothic
8.Dynablaster
9.Warcraft 3
10.BG1
11.Fallout
12.Counter-strike
13.Original war
14.Stronghold
15.NHL 2000
16.Starcraft
17.Jedi knight: Jedi academy
18.Incubation
19.Icewind dale 1
20.Giants
2.HoMaM 3
3.Age of empires 2
4.Fallout 2
5.BG 2
6.Half-life
7.Gothic
8.Dynablaster
9.Warcraft 3
10.BG1
11.Fallout
12.Counter-strike
13.Original war
14.Stronghold
15.NHL 2000
16.Starcraft
17.Jedi knight: Jedi academy
18.Incubation
19.Icewind dale 1
20.Giants
težko pochopit, že chápu vše, protože mi nezbýva nic jiného než nechápát nic
- Illuminating
- Sigilan
- Příspěvky: 816
- Registrován: 17.10.2006 14:48
1) Baldurs Gate II
2) Icewind dale I
3) Gothic II
4) Gothic I
5) Icewind Dale II
6) TES IV - Oblivion (opět mě chytl, víc než kdy před tím)
7) Silent Hill 3
8) Silent Hill 4
9) Silent Hill 2
10) Doom II
11) Doom I
12) Prince of Persia - WW
13) Cold Fear
14) Max Payne 2
15) Quake IV
16) Max Payne I
17) Doom III
18) Resident Evil II
19) Resident Evil III
20) Tony Hawk pro Skater IV
21) MoH I
22) NFS Underground
23) LionHeart
24) N.I.B.I.R.U. - Posel Bohů
25) Guild Wars (hrál jsem jen trial verzi, byla to pařba)
26) Manhunt
27) Posel Smrti
28) Postal 2 (skvělá odreagovačka, vraždit slony v cirkuse lopatou)
29) F.E.A.R.
30) Gladiators - GCG
31) The Thing
32) GTA III
33) GTA IIII
34) GTA IIIII
35) Dungeon Siege
36) Resttricted Area
EDIT: Ze začátku jsem se snažil uspořádávat hry spravedlivě, ale po pár místech jsem už nevěděl která bije, vzpomínal jsem na hry který bych normálně umístil na lepší místo, ale už se mi to nechtělo přepisovat, tak je to tam tak, jak to tam je... Zkrátka to neberte úplně vážně
2) Icewind dale I
3) Gothic II
4) Gothic I
5) Icewind Dale II
6) TES IV - Oblivion (opět mě chytl, víc než kdy před tím)
7) Silent Hill 3
8) Silent Hill 4
9) Silent Hill 2
10) Doom II
11) Doom I
12) Prince of Persia - WW
13) Cold Fear
14) Max Payne 2
15) Quake IV
16) Max Payne I
17) Doom III
18) Resident Evil II
19) Resident Evil III
20) Tony Hawk pro Skater IV
21) MoH I
22) NFS Underground
23) LionHeart
24) N.I.B.I.R.U. - Posel Bohů
25) Guild Wars (hrál jsem jen trial verzi, byla to pařba)
26) Manhunt
27) Posel Smrti
28) Postal 2 (skvělá odreagovačka, vraždit slony v cirkuse lopatou)
29) F.E.A.R.
30) Gladiators - GCG
31) The Thing
32) GTA III
33) GTA IIII
34) GTA IIIII
35) Dungeon Siege
36) Resttricted Area
EDIT: Ze začátku jsem se snažil uspořádávat hry spravedlivě, ale po pár místech jsem už nevěděl která bije, vzpomínal jsem na hry který bych normálně umístil na lepší místo, ale už se mi to nechtělo přepisovat, tak je to tam tak, jak to tam je... Zkrátka to neberte úplně vážně