Stránka 2 z 2

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 31.1.2009 19:26
od Jab
http://d3.heroes-centrum.com/ - Už celkem dost info k připravovanému třetímu dílu. Především doporučuji seznam jednotek. Některé jsou vskutku perfektně nakreslené (jen škoda, že jsou občas špatně rozeznatelné v onom kamenném "interface"). Vypadá to ale dobře. Třebas to bude další příjemné překvapení po King's Bounty: The Legend. :-)

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 31.1.2009 21:36
od sevencreature
Vypadá to jako Disciples II v novém grafickém kabátě :-) Nicméně nic jiného jsem nečekal a nijak moc mi to navadí - koneckonců, zajímavá na hře byla hlavně kampaň a skripty na mapě. V podstatě boje je nakonec nejefektivnější řešit jako "auto combat" (stejně jako v HoMM5 :mrgreen: ).

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 17.2.2009 22:40
od Jab
sevencreature píše:Ajantis: Jj, obrázky a animace jednotek jsou úžasné. Ad dabing - no, eh, není to až tak hrozné :anxious:
Dokonce co jsem měl možnost porovnat, tak český dabing je lepší. Zejména vypraveč má v češtině lepší hlas. Ani nemluvě o mé oblíbené Banshee. Jen škoda, že ne vše bylo skutečně předabované (u démonů to samozřejmě nevadí, ti mluví beztak latinsky) a občas se tak vyskytne zapomenutá hláška v angličtině. Například liška (samička od licha) občas v české verzi pronese "Burn their souls.".

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 18.2.2009 19:55
od sevencreature
Jab: "Samička" od "licha" je když tak "lička" (tímto zdravím Ostravu :mrgreen: ).

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 18.2.2009 20:43
od Jab
sevencreature píše:Jab: "Samička" od "licha" je když tak "lička" (tímto zdravím Ostravu :mrgreen: ).
Vím, vím. Ale liška mi přišla hezčí. :-)
Btw druhá mise za lidi, hrdina na 4. úrovni (po boji na páté) a hnedle jsem si beze ztrát namazal Ashkaela.
http://jab.sigil.cz/Ashkael.jpg
Vytáhnout zbroj na 90 jsem mohl jen u hrdiny a léčitele. Ostatní tak museli být povětšinou v defense modu (občas šlo i zaútočit). Nicméně Imperial Assassina jsem užíval nejčastěji, jelikož útok jedem nepočítá se zbrojí (což pro Ashkaela znamenalo -20 životů/kolo).
Za lidi mi hra obecně přijde zatím nejjednoduší (díky perfektním léčitelům a obranným kouzlům). Na druhé místo bych asi dal nekromanty (spousta jednotek s paralýzou a vampire lord vysávající životy pro zbytek družiny) či trpaslíky (opět hodně boostujícíh kouzel a perfektní kombinace hrdina + 2x alchemist = 3 útoky hrdiny za kolo). Pak elfy (ucházející léčitel, nejlepší hrdina - dryáda a výborní střelci) a nakonec démony (masivní dmg, ale musí se stále někde doléčovat).

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 19.8.2009 22:03
od PostTrauma
Hrál jsem jen Disciples II, ale když tak koukám na screenshoty, tak se mění v podstatě jen grafika. Mezi II a III už to vypadá na trochu větší skok. Každopádně to byla dobrá kombinace strategie a RPG.

Nejlepší byli určitě lidi kvůli těm léčitelům (podivné, že skoro všude jsou nejlepší lidi : )) a rychlým postupům na level.

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 8.11.2009 16:44
od Jab
Napadl mě celkem ultimátní způsob, jak si vynahradit nízkou iniciativu u trpaslíků. Pojistit se, aby nebylo druhé kolo. :twisted: Ty alchymisty bych měl totiž hned 3. :-) Před ně pak hodit do první řady Loremastera a dva Dwarf King. Přirozeně Loremaster má smysl v první řadě teprve se silnější zbrojí a větším počtem životů (kterých ale mají trpasličí hrdinové většinou požehnaně), nicméně dokážete si to pak představit? Loremaster útočící 4x za kolo... :twisted: Řekněme, že jej časem vytrénujete, aby dával dmg 150 (což je celkem v poho). Útočí pak na všechny nepřátelé 4x150 dmg. Trochu horší to bude u dobývání měst (tam alespoň jeden Son of Ymir bude chybět), nicméně Dwarf Kingové se svou zbrojí (30) by se měli s trochou pomoci také osvědčit (beztak by tam jinak byli jen do počtu).

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 26.1.2010 0:08
od Jab
Ponejprv. Taktiku výše jsem zkoušel a funguje. Nicméně i tak mě hra za Klany začala celkem rychle nudit. Holt to mám už projeté za všechny ostatní strany (i s datadisky) a trpaslíci jsou hrooozně pomalí.

Za druhé se objevilo již celkem dost recenzí na hru. Všechny jsou rusky a tedy nebýt té http://d3.heroes-centrum.com/ , tak se z toho houbeles dozvím. Co mi z toho vyplývá - Rusové hru patrioticky kupují, byť je prolezlá bugy, nevyvážená a na strategii zbytečně jednoduchá (tzn. příliš málo komplexní). Jinak řečeno Kings Bounty už z toho nebude ani kdyby vše opravili dodatečnými patchy. Na druhou stranu... Ještě stále z toho může být (stejně jako druhý díl) trochu horší turnbased strategie než stávající top (mezi nějž opravdu nepočítám HoMaM V) se zajímavou grafikou.

Spíše je to ale v pytli. :-(

Re: Disciples I + II + III

Napsal: 23.12.2010 12:56
od PostTrauma
Škoda, že jsou ty D3 tak zprasené, protože mají dobrý potenciál. Nebýt bugů a nedostatků ve stylu nemůžeš si vybrat hrdinu, nejsou žádné scénáře..., tak je to výborná hra.

King's Bounty a HoMaM V by měly být (jediné?) podobné hry, ale musim říct, že v tom vidím obrovský rozdíl. King's bounty i HoMaM jsou založeny na počtech potvor, zatímco v Disciplech jde o jejich level, což mě baví o poznání víc, než běhat po městech a donekonečna rekrutovat. Jinak KB mě přestal bavit po hodině, protože souboje jsou naprosto nechutně nudné a zdlouhavé (v D a snad i v HoMaM se dají urychlit), ačkoliv systém hrdiny a dračího mazlíčka byl vcelku zajímavý. Krom toho to grafické zpracování bylo dost otřesné (umělecky, nikoliv technologicky).

Tudíž přes všechny nedostatky D3 bych z těchhle tří her hlasoval jednoznačně pro Dsiciples. (A co se týká starších dílů sérií, tak D2 strčí do kapsy kterýkoliv HoMaM.)