Co jste chtěli vědět o FR a báli jste se zeptat

Netušíte, co je to THAC0, AC, 1k6, tah, iniciativa, rychlost zbraně nebo sesílání kouzla, ...? Tady určitě naleznete odpověď.
Odpovědět
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN » 30.6.2006 11:44

Pomocí magie by to určitě šlo, humanoidní bytosti se ale většinou "kříží" normálním způsobem (k magickému mezidruhovému křížení - Order of the Stick)

Abych se vrátil k původní otázce, tedy staty a vlastnosti takového stvoření (budu předpokládat že by šlo stvořit, pro Elfa a obryni by to IMHO neměl být problém, Elf by si maximálně musel vypíchnout oči :twisted:):
Tyhle rasy jsou tak rozdílné že by výsledek byl průměrný ve všech ohledech (asi jako člověk, jen vyšší)
Obr je totiž velký, pomalý, škaredý, hloupý a velmi silný, zatímco elfové jsou obratní, krásní, moudří ale zato poměrně slabí a moc nevydrží - to je takřka pravý opak.
Výsledek takového spojení by podle mě vypadal jako vysoký, silnější a poměrně hloupý člověk (takový hromotluk, v podstatě jako Barbaři), který se ale dožívá několik set let (elfové jsou takřka nesmrtelní a obři také nežijí zrovna krátce)
Co se týče charakteru tak bych ho viděl spíš jako vyděděnce, elfové jsou xenofobní a určitě by ho nepřijali (maximálně tak jako extrémě škaredou kuriozitu) a obři by ho nejspíš považovali za slabocha (ale se svou inteligencí by se u nich možná prosadit mohl)

Uživatelský avatar
Kong Bao-tan
Sigilan
Příspěvky: 483
Registrován: 11.10.2005 13:11
Bydliště: Svět Ideí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kong Bao-tan » 5.7.2006 21:17

Nejprve musím říct, že mi nejde o "rasu" půlobrů jako takovou, ale o konktrétního jedince.
Vznik musím uvést na pravou míru. Tento extrémní kříženec se narodil takto: Skupinka dobrodruhů, mezi nimiž také elfa - budoucí matka (druid), putuje územím na němž se nacházejí obři. Dobrodruzi jsou přepadeni a během boje je elfka oddělena od skupiny a znásilněna. Po aktu ji obr nestihne sežrat (jak je u nich běžné), protože je zabit elfčiným spolubojovníkem (půlelf - hraničář). Přestože elfka ví, že porod nemůže v žádném případě přežít, rozhodne se, že si dítě nechá a požádá svého kolegu, aby se o "dítě" staral... Takže se dítě narodí a dostane se mu i jakés takés výchovy...
Výsledného humanoida bych potřeboval hodně velkého (kolem tří metrů ?), extrémně silného, extrémně hloupého a extrémně hodného (až naivního)

Zákonné dobro (je opravdu moc hodný) nebo Zákonně neutrální (udělá co se mu řekne - moc se neptá; protože nevidí souvislosti)
Síla 20 (nebo víc?),
Obratnost 10,
Odolnost 20,
Inteligence 4,
Moudrost ? (má to být svým způsobem klerik, takže nevím, dát mu hodně mi přijde z hlediska postavy blbost, ale z hlediska povolání je potřeba),
Charisma ? (moc krásný by být neměl, ale určité osobní kouzlo bych naopak dal; kdyby to šlo rozdělit: Krása 4, Charisma 12)

Ještě k tomu věku... sem sedočetl, že obrové se dožívají jen 90 let. Jestli máte jiné informace, uvítal bych je. Taky by mi pomohla nějaká "příručka o obrech"...

PS: ještě mě tak napadlo. Ta postava by asi měla být na způsob Coffeho ze Zelený míle nebo Obelixe... ale ten Coffe me přijde výstižnějí.
Naposledy upravil(a) Kong Bao-tan dne 9.7.2006 17:19, celkem upraveno 2 x.
Dost již bylo ostrých uší, na čase tasit nosy!
Něco málo o Svirfneblinech: http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=125332#125332

Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 6.7.2006 9:42

Mimochodem to je nemožné (teda pokud myslíš Giant), protože by nepřežila ani samotný styk. By jí roztrhl. BTW myslíč Gianty nabo Ogre?

Uživatelský avatar
Kong Bao-tan
Sigilan
Příspěvky: 483
Registrován: 11.10.2005 13:11
Bydliště: Svět Ideí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kong Bao-tan » 9.7.2006 17:16

2 Dalcor: Dík za upozornění. Ale půlobři existují, tak jak vznikají? A jaký je rozdíl mezi Giant a Ogre?
Moc by mi pomohla nějaká "Příručka" nebo odkaz na kvalitní stránku...
Dost již bylo ostrých uší, na čase tasit nosy!
Něco málo o Svirfneblinech: http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=125332#125332

Uživatelský avatar
Zakat
Sigilan
Příspěvky: 940
Registrován: 25.6.2006 19:19
Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakat » 3.1.2007 0:58

Dotaz k Desetiměstí, který mě vrtá hlavou už půl knihy Magický krystal: Jak je to s Kuldaharem? Je to město vymyšlené jen pro hru Icewind Dale, nebo je i v oficiálních příručkách? A jestli ano patří k Desetiměstí? Na mapách Faerunu i v Magickém krystalu jsou zmíněné: Bremen, Pustoles, Termalaine, Targos, Bryn Shander, Caer Konig, Caer Dinival, Easthaven, Dobrá medovina, Dougarova díra
Což je 10. Jak to tedy je s Kuldaharem?
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 3.1.2007 6:03

Zakat píše:Což je 10. Jak to tedy je s Kuldaharem?
Vymysleno pro hru IWD.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
Krokyn
Sigilan
Příspěvky: 205
Registrován: 29.9.2005 11:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krokyn » 3.1.2007 10:22

Kong Bao-tan:

musíš prohodit rodiče, vilná obřice si lehce pohrála s elfem (samozřejmě se ho na nic neptala, jestli se mu líbí nebo ne) :lol:

(v dobe "prasknuti" elfky by bylo pulobratko nejspis silne nedonosene a neprezilo by)

Uživatelský avatar
Zakat
Sigilan
Příspěvky: 940
Registrován: 25.6.2006 19:19
Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakat » 3.1.2007 13:07

Razfallow: Díky za odpověď. A ostatní lokace z IWD - Useknutá ruka, Dornova Hlubina...neexistuje nějaká příručka, která podrobně popisuje Planinu ledového větru?
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...

Uživatelský avatar
Pan Bača
Lim-Lim
Příspěvky: 401
Registrován: 30.9.2005 7:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pan Bača » 3.1.2007 15:15

Zakat: pokud se nepletu, stáhni si odtud Volo's Guide to the North a tam bys snad měl všechno najít. Pokud nevládneš angličtinou dostatečně, pak snad poradí někdo jiný.

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 3.1.2007 15:32

Kong Bao-tan píše:2 Dalcor: Dík za upozornění. Ale půlobři existují, tak jak vznikají? A jaký je rozdíl mezi Giant a Ogre?
Moc by mi pomohla nějaká "Příručka" nebo odkaz na kvalitní stránku...
No nejlepe projít Monster Manual na http://www.d20.cz - Materiály - Překlady adnd2e - Bestiář
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 3.1.2007 16:04

O Useknuté ruce a Dornově hlubině nic nezjistíš. v Teh North ani Volos guide to North není ni zmínky, jsou to všechno loakce vymyšlené pro hru.

Pokud ovšem nesepíšu kroniku naší kampaně :)

Co se týče rozdílu Giant a Ogre doporučuji Monstrous Manual, jak vtipně poznamenal Tokkar!

Uživatelský avatar
Zakat
Sigilan
Příspěvky: 940
Registrován: 25.6.2006 19:19
Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakat » 3.1.2007 17:03

Pan Bača, Dalcor: Díky, Volo's Guide to the North vypadá zajímavě.
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...

Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 4.1.2007 19:19

Jak jsem říkal zde je moje fikce zatím moc nerozvedená týkající se Dornovi hlubiny a Useknutá ruka.

Pátrání jsme vedli společně s Tokkarem, děkuji za inspiraci:

Ruka Seldarine a Dornova hlubina.
Elfí pevnost daleko na severu vystavěná v dobách Korunních válek utečenci. Jedná se o pevnost skládající se z hlavní věže kolem obrovského dubu podobnému tomu v Kuldaharu, který je rozšířená do podoby dlaně a dále pěti prstům vztyčeným k nebesům. Její historie není až tak známá, jedná se o jednoho z mnoha desítek elfích pevností zničených během dlouhé doby vlády elfů na Torilu. Ví se jen že během útoku na pevnost elfí Vysoký mág Larrel ve své aroganci chtěl využít sílu Mythalu ke zničení protivníka, ovšem Mythal se nakonec obrátil proti němu samotnému. Ruka Seldarine také zvaná Useknutá ruka prošla pohnutou historií, dvakrát byla použita proti obyvatelům desetiměstí a pokaždé dobrodruzi ruku vyčistili. Prsty ruky Seldarine jsou tvořeny věžemi ústící do čtvrtého podlaží - od severovýchodu - věží Corellona Larethiana, věž Sehanine Měsíčního luku, věž Solonora Thelandiri, věž Shevarashe Černého lučíšníka a konečně věž Labelase Enoretha. Každá z věží je zasvěcena jiné činnosti takové jaké mají ve své sféře vlivu jednotliví bohové a bohyně Seldarine. Dornova hlubina bylo spojenecké trpasličí město které padlo pod ve stejnou dobu jako Ruka pod spojeným útokem Drowů Vhaeraunova kultu a jejich spojenců pod vedením sboru generálů a nyní je čilým obchodním místem v Severních Temných říších.

Elfí rasy na Torilu
Naše kampaň se spojená převážně s elfy. S elfy kteří po více jak 20 000 let vládli Torilu jako jediná z inteligentních ras, v době kdy mágové Netherilu ještě lezli po stromech a kdy jedinými nepřáteli elfů byli draci a dračí říše. Pohnutá historie elfí rasy na Torilu je historií sváru mezi bohy Seldarine a těmi kteří byly z Olympu vykázáni. Je to dlouhé povídání, stačí říct že Lloth nebyl vždy Tanar'ri ale že byla nejmocnější elfí bohyní Araushnee, partnerkou Corellona Tvůrce a matkou Vhaerauna a Eilistraee a pro svojí zradu byla vykázána ze Seldarine. elfové a Ilythiiri na Torilu žili v podivném míru, jedni se nestarali o druhé, a Lloth byla zapometou legendou. Ovšem během nájezdu démony vedenými orky byl mladý kněz Labelase unesen démonem, kterého právě zahnal, do Propasti. Jeho milá, rytířka - zpěvavá čepel Corellona Larethiana se vydala za ním a narazila na bohyni smrti temných elfů - ta jí umožnila najít onoho démona, jen pokud každého démona kterého bude zabíjet zabije s motlitbou ke Corellonovi. Co ona mladá válečnice-kouzelnice nevěděla že démoni byly ve službách démona Lloth. A Lloth tak zjistila že žijí elfové tak podobní jí a že pocházejí ze světa, kde nejmocnějším je její nenáviděný syn. A tak Lloth přišla na Toril v době korunních válek. TO bylo před více jak 13 000 lety. Elfí říše i elfové samotní nyní jsou jen stínem moci kterou jejich rasa vládla. Jenže elfí exodus je staletí pryč. Po útoku na Věčnou zemi prohlásila Smutná královna že je čas znovu získat ztracená území a zasadit Strom duší pro novou vlast elfů, kde společně budou moci žít všichni komu v žilách kapají kapky elfí krve. Zdá se že sen Coronala Eltagrima, který kdysi otevřel Myth Drannor ne-národu může být obnoven. Elfové se tedy stěhují zpět na Toril. Cormanthor, Evereska, Suldanessalar, velké elfí říše se znovu mohou stát centrem moci. Nejvíce Přízi přizpůsobená rasa se vrací a chce zpět to co jí patřilo. Elfí zpěvavé čepele, agenti Smutné královny, vysocí mágové, váleční čarodějova dokonce i třeba dualisti budou světu předvádět že čas elfů se vrátil.

Na torilu tak můžeme sledovat celkem 4 hlavní elfí rasy

Zlaté elfy, sluneční elfy v elfštině Ar'Tel'Quessir.
Většinou arogantní xenofobové, nesnášenliví, rasističtí i vůči vlastní rase. Nejvíce moci mezi zlatými elfy má klan Durothil, jehož linii můžeme vystopovat 26 000 let do minulosti až k princi Durothilovi, který vedl utečence z Tintageeru a dal novému světu jméno Faerun. Dále klan Starymů.
Některé klany zlatých Elfů: Alastrarra, Auglamyr, Dahast, Durothil, Ealoeth, Echorn, Goadulphyn, Haevault, Haladar, Llundlar, Miritar, Mistrivvin, Neirdre, Nimesin, Ni Tessine, Nlossae, Orbyn, Starym, Irithyl, Olortynnal, Vyshaan

Stříbrné elfy, měsíční elfy v elfštině Teu'Tel'Quessir.
Měsíční elfové jsou nejvíce otevření vůči cizým rasám, jejich přístup jim také otevřel dveře k vládě nad většinou elfích držav, přestože je sluneční elfové považují za sluhy a otroky. Žádný klan nemůže dosáhnout moci klanu Měsíční květiny (či Kopretiny - Moonflower), král a královna Evermeetu, Zaor a Amrauil pocházejí s krve Sharlaria který přišel s princem Durothilem a zařadil se mezi přední elfí vůdce. Byl to Zaor a později i Amlaruil, kteří pozvedli Měsíční meč krále Večné země. A je to jejich poslední přeživší pozemek Lamrauil který má zasadit Strom duší a vybudovat tak nový domov všem elfům. Amlaruil je často považována za vládkyni všech elfů, ačkoliv nominálně vládne jen Věčné zemi. Amlaruil se říká Smutná královna, neb pochovala většinu svých potomků i svého manžela Zaora a její láska k jejich zemi a k jejímu lidu jí dokonce dokázala vrátit z ráje - Arvandoru! Možná clan Craulnober je silný, jedná se o mladý klan, který získal na moci díky skvělým vojenským vítězstvím. Některé klany stříbrných elfů na Torilu jsou: Alenauth, Amarillis, Ammath, Aunglor, Craulnober, Faerondarl, Jestřábí píseň, Ildacer, Iliathor, Maerdrym, Mistwinter, Melruth, Kopretina, Narlbeth, Hvězda, Omberdawn, Ongluth, Argentaamn, Morningdove

Zelení elfové, lesní elfové, nebo také sylvanští či diví elfové. jedná se o jednu rasu ač někteří si myslí že se jedná o rasy dvě. Část Sy'Tel'Quessir totiž dále žijí v lese jako před příchodem elfů z Tintageeru, zatímco někteří přijali civilizační prvky. Největší říše lesních elfů je v Tethyrském hvozdu okolo měst Suldanessalaru. Jen málo lesních elfů žije v kastovních klanových společenství svých civilizovanějších bratranců, zatímco většina si místo rodového příjmení vybírá přízviska. Identifikovat se mi povedlo jen následující klany: Kivanarial, Audark, Měsíční svit, Dubová hůl a Selorn

Alu'Tel'Quessir jsou vodní elfové, o nich je toho známo jen velmi málo, snad jen to že se aktovně podílejí na obraně Evermeetu, ale část jich žije i v jezerech Arcoraru. Jsou plně oddáni Hlubinému Shashelas a velký vliv mezi nimi měla zakladatelka úspěšné dynastie klanu Craulnober, která se pomocí vysoké magie nechala přetransformovat na Alu'Tel'Quess aby do hlubin přinesla znalosti vysoké magie.Pro změnu to byla Anarzee z klanu Měsíční květiny. V dobách před pádem Aryvandaaru.

Další elfí rasy na Torilu jsou Drowové, či Ilythiiri či Dhaerow'Tel'Quessir, dále vlkodlačí klany Litharii a okřídlení Avariel.


A pro ty z vás které zajímají elfí rasy na Torilu:
Časová osa
- 25 000 +/- Na svět Toril skrze hroutící se magický portál přichází množství zlatých a
stříbrných elfů. Ze země Faeria. Nový svět nazvou Faerun (Nový domov).
Mezi příchozí jsou zakladatelé klanů Durothil a Měsíční květiny. Svět již je obýván zelenými, temnými a okřídlenými elfy.

-23,900 elfové zakládají první sídla na říše Aryvandaaru. Nynější Vysoký hvozd
(High Forest)

-23,600 elfové zakládají první sídla říše Shantel Othreier. Nynější Zelená pole
(Green Fields)

-23,200 temní elfové zakládají svoji říši Ilythiir, nynější Shaar a Amtarský hvozd
(Forest of Amtar)

-23,100 elfové zakládají první sídla říše Syorpiir, nynější Ankský a Chondalský les
(Ankhwood a Chondalwood)

-22,900 elfové zakládají první sídla říše Illefarn, nynější Hloubinov, Hvozd
Kamenné zahrady a Desarianské údolí (Ardeep, Kryptgarden Forest a Dessarian Valley)

-22,500 elfové zakládají první sídla říše Orishaar, nynější Setmělec a Shaar
(Duskwood)

-21,400 elfové zakládají první sídla říše Thearnytaar, nynější Trnínský les
(Thornwood).

-21,000 elfové zakládají první sídla říše Eiellur, nynější Ozimháj (Winterwood)

-18,800 temní a lesní elfové zakládají první sídla říše Miyeritar, nynější vysoké
vřesoviště a Mlžný hvozd (High Moors a Misty Forest). Království založeno z důvodů politických neshod s vládnoucí politikou Aryvandaaru

-15,300 prudký vzestup moci klanu Vyshaanů v Aryvanaaru pod vedením Coronala
Ivosaara Vyshaana.

-12,000 Počátek Korunních válek, Vzestup Vyshaantarského císařství. Po politických tahanicích se svým odtrženým sousedem, kterého stále považují za svoji součást, útočí Aryvandaarská armáda na Miyeritar ve snaze o připojení království zpět pod svoji říši. Ve stejnou dobu vyvíjí Aryvandaar politický tlak na Shantel Otreier, aby se elfí říše připojila k Aravyndaaru. Nebo ji stihne osud Miyeritaru.

-11,700 Druhá korunní válka, Ilythiiri ve snaze ochránit své hranice a upevnit moc
před zlatými bratranci ze severu útočí na nárazníkové pásmo tvořené
Orishaarem. Orishaar a Syorpiir je zničen a vypálen. Brutální operace
nezůstávají bez odezvy, Thearnytaar a Eiellur vyhlašují válku temným
elfům jako odvetu za přemrštěné použití plamene a přemíře ničení.

-11,500 Lloth zjišťuje přítomnost elfů kteří jsou podobni její bývalé inkarnaci
Araushnee na Torilu, kteří byly doposavad jen ovládáni Vhaeraunem, či
Eilistraee či ji jinými božstvy (Malar, Ghaunadar). V době kdy je Ilythiir
pod tlakem ofenzívi spojeneckých vojsk vysílá mocného balora, Tanar’ri,
Wendonaie Svůdníka, aby naučil vládnoucí klany Ilythiiru přijímat moc od
jeho paní. Církev Lloth získává na prominenci a válečná „štěstěna“ se
začíná otáčet. Thearnytaar a Eiellur jsou vypáleny a srovnány se zemí.


-10,900 Aryvandaar okupuje Miyeritar, kde zuří partizánská válka. Přesto otevře
druhou frontu proti Shantel Othreier. Během třetí války dochází
k obrovským ztrátám na životech, když na jednotky nepřátelských elfích
říší kteří bojují v kruté bitvě zaútočí více jak 100 000 orků. 70 000 elfů
padne v bitvě. Roku 10 600 před ú.l. Aryvandaar zabírá Shantel Othreier,
po podivné smrti Coronala Ynloetha.

- 10.500 Temná hrůza. Podivná bouře dokáže během tří měsíců pomocí vypálit celý
Miyeritar tak že zůstane jen mrtvá země. Řada elfů veřejně obviňuje
vysoké mágy z Aryvandaaru

- 10,450 začíná Čtvrtá korunní válka. Ilythiiri jako reakci a pomstu na spálení
Mieritaru útočí na Aryvandaar. Během 50 dnů se jim podaří vypálit skoro
70% lesního porostu na území bývalého Shantal Othreier. V reakci na tuto
Hrůzu se více jak 1000 kněží spojí ve společné motlitbě ke Corellonu a
Seldarine, aby pomohl proti Ilythiiri.

-10,000 Corellon Larethiana vede magii svých kněží a mění všechny Ilythiiri ať už
zkorumpované či ne na drowi, během dvou měsíců ať už díky své nynější
slabosti ve světle, či díky Corellonově magii mizí drowové v Temných
říších. Důležití elfové jsou povolání ke Corellonu na místě Elfího dvora k mírovým rozhovorům. Přichází krátké období míru, ve kterém Vyshaantarské císařství okupuje všechny elfí říše s výjimkou Keltormiru.

-9,200 První vyhlášení elfího dvora a Pátá korunní válka Vyhlášení Elfího dvora
vede k povstání šlechticů Aryvandaaru proti klanu Vyshaanů Elfové
z Elfího dvora, dlouho se skrývající Vysocí mágové a kněží Seldarine tvoří
ostrůvky svobody uvnitř Vyshaantarského císařství. Během 200 let je
poslední korunní válka ukončena rozpadem Aryvandaaru s pádu klanu
Vyshaanů. Říká se že několik klanových příslušníků uprchlo při poslední
bitvě, kdy byl poslední zbyteček Vyshaantrakého císařství rozdrcen
povstalci. Slovo Vyshaan je stejnou nadávkou jako Dhaerow. Aryvandaar,
tedy Vysoký les je ponechán opuštěn.

-8,800 Rystallský les je založen, zároveň je zvolen první Coronal zakládající První
dynastii v elfštině zvanou Rysar

-8,600 Přežvší z Shantel Othreier, Miyeritar, Orishaar a Eiellur zakládají v lesích
východně od Aryvandaaru Everesku, tajnou zemi a útočiště běženců

-8,500 Keltormir se kvůli živelné katastrofě rozpadá na tři samostatná pralesní
území: Červoles, Darthiirský les a Tethyrský hvozd (Wyrmwood, Darthiir
Wood, Forest of Tethyr)

-8,400 založení království Jhyrennstar
Založení království výhradně zlatých elfů Siluvanede v severozápadním
Vysokém hvozdu

-8,200 Další z nových elfích říší je založena stejně jako jejich první Rysar –
Uvaeren

-8,000 založené Semberholme v pralese Arcorar

-7,600 v jižních částech Vysokého hvozdu pod Hvězdnými horami je založeno
Sharrven

-6,400 elfové se setkávají s trpaslíky ze Sarfilu a uzavírají alianci

-5,000 Urvaeren je zničeno meteoritem, utečenci míří do pralesa Arcorar kde
několik elfích sídlišť obklopuje Elfí dvůr.

-4,700 mladí elfové ze sídlišť na území Vysokého hvozdu zakládají Earlann,
elfové se snaží obnovit slávu Aryvandaaru

-4,500 Válka sedmi citadel často nazývaná také Šestou Korunní válkou se
rozhořela mezi Earlannem, Siluvanede a Sharrven.

-4,400 Zabíjení na Šerém dvoře

-4,070 smrtelný elf Shevarash Černý lučištník umírá, ovšem prochází
nanebevzetím, stává se Nočním lovcem a Opeřenou smrtí. Je povolán mezi
Seldarine a jako polobůh přebírá zodpovědnost za spravedlivou pomstu,
nadále je poháněn nenávistí k Lloth a Vhaeraunovi, jejichž služebníky stále
loví. Shevarashovy lovy v temnotách ho vedou do náruče bohyně noci
Shar, dvojčete Selune.

-4,000 jsou ukuty 3 elfí meče, Coronal Kahvoerm Irythil se stává vládcem
Semberholme, Jhyrrenstar, a Elfího dvora, tedy budoucího
Cormanthyru.

-3,983 a pomoci Meče vládce Kahvoerm Irythil pozvedá Vládnoucí věž – základ
hradu a města Cormanthor.

-3,095 elfové ukradli jedu sadu Netherilských svitků, je uložen v Cormanthyrském
pralese Vysokými mágy.

-2,770 Sharrven je zničeno díky nebývalé populační explozi různých monster ve Vysokém hvozdě, paranoidní elfové Siluvanode obviňují Netherilské čaroděje.

-2,600 drowové počínají stavět Zkroucenou věž na okraji Arcorarského-
Cormanthyrského pralesa. Stavbu se jim povede dokončit o 51 let později. Elfové se neustále snaží zlikvidovat drowí populaci v okolí svého pralesa a v troskách Urvaerenu. Což se jim s různým úspěchem daří, Zkroucenou věž však nejsou schopni dobýt.

-1,200 Cormanthyr je napaden trojicí Nycalothích generálů, povolaných
netherilskými arcičaroději. Coronalu Miirphovi Irythil a vysokým mágům se trojici zvanou Khov’ Anilessa (Trio Nefarious) nakonec podaří zadržet v magickém vězení.

-331 Zkroucená věž konečně padla do elfích rukou, ačkoliv je při válečných operacích ztracen Maršál moci Orym Jestřábí píseň a jeho meč, jeden ze Tří elfích mečů – Meč moci. Tělo ani meč nebyli nikdy nalezeni.

-64 po pádu Rystalského lesa přicházejí utečenci do Cormanthyru.

1 Obyvatelé Údolí a elfové z Cormanthyru uzavírají spojenectví a vztyčují Stojný kámen jako symbol. Začíná se počítat Údolní letopočet.

101 narozen elfí míšenec Josidiah Starym do zlatého klanu Starymů. Jeho
matkou je stříbrná elfka.

194 Zkroucená věž napadena drowy, chrám Eilistraee je zničen, ale po zahnání
drowů rychle obnoven

220 Cormanthorský prales je otevřen Coronalem Eltagrimem Irythyl i pro ne-národ.

241 poslední přeživší Athalantarský princ Elminster Aumar vstupuje do
Cormanthoru stává se také prvním armathorem – strážcem Cormanthoru který je N’Tel’Quess. Je vyučován Srinshee v umění elfí vysoké magie.

244 Evereska je objevena lidskými kmeny v Zastřených vrších. Lidé však
tajemství Everesky stále uchovávají

253 Zvláštní samice pantera Guenhwyvar je těsně před svou smrtí
transformována do Figurky zázračné moci a stává se majetkem a přítelkyní Josidiah Staryma, kterému krátce před fatálním zraněním pomohla.

261 Město Cormanthor se stává jednou ze čtvrtí spojeného města Myth
Drannor. Mythal okolo města je pozvednut.

358 první z mnoha Demronových čepelí zmaru je dokončena.

500 Josidiah Starym se vydává pod Zkroucenou věž pátrat po Meči moci.

572 Zaor z klanu Měsíční květiny se narodil v Semberholme

611 Amlaruil z klanu Měsíční květiny se narodila na Věčném ostrově

661 Koronal Eltagrim Irythil odchází do Arvandoru, země neumírajícíh po 886
letech práce. Dědička Aravae Irythil vyhlašuje 5 let smutku po celou dobu je Meč vládce jasně vidět ve vzduchu nad Věží krále.

664 Aravae Irythil je nalezena mrtvá včetně svých osobních strážců. Srinshee
vyhlašuje že Ceremoniál převzetí bude stanoven na konec smutku jak původně zamýšlela Aravae, doufajíc že se vyhne občanské válce

666 po té co je 40 elfů zabito a Věž krále se zřítila, přebírá Srinshee Meč krále, během magického úkazu je věž obnovena, ovšem Srinshee i meč zmizeli

674 Josidiah Starym se vrací po 174 letech z výpravy, ovšem bez Meče moci, místo toho má Meč umění. Bohužel Guenhwyvar je ztracena kdesi v Temných říších. Josidiah Starym přebírá místo Maršála umění.

708 tři Nycalothé uprchli ze svého astrálního vězení

709 začíná válka o Cormanthor

712 narozen Josidiah Illdacer v Semberholme

713 Zkroucená věž je znovu dobyta drowy

714 Myth Drannor padl

906 Maršál Azmaer ve Zkroucené veži je poražen, drowové jsou zahnáni na
útěk.

1280 Démon Belhifet hledá způsob jak ovládnout celý sever a získat absolutní
moc, proti němu se postaví družina 6 dobrodruhů, kteří nakonec Belhifeta zastaví. Během odvážné kampaně objeví trosky elfí pevnosti – Ruky Seldarine a pod jejími základy trpasličí město Dornovu hlubinu. V Dornově hlubině narazí na množství drowů, patrně uctívačů Vhaerauna. Když se elfí lučištnice Siobhan vrací domů do Semberholme, zjistí že magické vybavení nalezené u drowích vůdců a tajemného obchodníka Nyma mohou pocházet ze Zkroucené věže.


+/- 1295 Belhifetovi potomci za pomoci různých vyděděných míšenců a stvůr
táhnou proti Severu a Desetiměstí, chtějí využít jedno z magických zřídel a pozůstatky přediva Ruky Seldarine k získání moci. V troskách Ruky Seldarine jsou zastaveni odvážnými hrdiny.

1297 Narozen Drizzt Do’Urden

1351 Desetiměstí znovu ohroženo vojsky Akara Kessela. Svazek Magický
krystal z takzvaných Drizztových legend popisující oné události je uložen ve Velké knihovně ve Stříbrolunní.

Uživatelský avatar
Pan Bača
Lim-Lim
Příspěvky: 401
Registrován: 30.9.2005 7:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pan Bača » 5.1.2007 8:05

Pánové, tak to teda smekám :applause: :applause: :doh:

Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar » 5.1.2007 12:01

Hu, je ti jasný Dalcore, že jednoho krásného dne tomu budeš muset reprezentativní formu. ;-)

Bude další Ročenka, paráda. :lol:

Apropó, co děla Short History od Seldarine Pantheon? :twisted:
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.

Odpovědět

Zpět na „Dungeons & Dragons a pravidla“