Více stejných efektů na jednom cíli

Netušíte, co je to THAC0, AC, 1k6, tah, iniciativa, rychlost zbraně nebo sesílání kouzla, ...? Tady určitě naleznete odpověď.
Odpovědět
ShaDoOoW
Sigilan
Příspěvky: 16
Registrován: 23.4.2008 17:14

Více stejných efektů na jednom cíli

Příspěvek od ShaDoOoW » 31.1.2013 12:49

Tak jsem tu zase. Mám tu takový oříšek s více efekty jednoho kouzla na jednom cíli.

Trochu nechápu jak tento koncept funguje. Podle všeho, přestože se kouzla nečítají samy se sebou dají se seslat vícekrát na stejný cíl. V pravidlech se píše že v takovém případě se bere ten nejlepší efekt. Takže jestli to dobře chápu pokud mám na sobě býčí sílu s caster lvlem 5 a někdo na mě sešle sílu s CL 10, bude se brát jeho verze. To je celkem jasné.

Jak to ale potom funguje v případě, že na mě někdo sešle dispel? Ten dispel ovlivní i ty býčí sílu s lvl 5 nebo to ovlivní jen aktuálně fungující verzi?

Chápu, že v případě normálního dispelu to není takový problém resp. důvod proč něco takového řešit. Ovšem v případě že kouzlo ovlivní jen určitý počet efektů už tu problém je, počítá se pak každá býčí síla simultáně fungující na objektu zvlášť jako jeden efekt nebo se bere jen ta co aktuálně funguje, nebo se berou všechny na objektu jako jeden efekt?

EDIT: tak mě napadá, dejme tomu že na sebe sešlu dvě instance kouzla Resist Energy, co se stane až to první dosáhne limitu dmg a vyprší? Začne účinkovat to druhé co bylo neaktivní? Právě kvůli tomuto bych soudil, že by k tomu vůbec dojít nemělo a ta první instance by měla zmizet hned při seslání té druhé (bo naopak) - ale pak by ten koncept "co se stane když má cíl na sobě více stejných efektů" nemohl vůbec existovat. :doh:

Odpovědět

Zpět na „Dungeons & Dragons a pravidla“