Help me

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

Vlasák píše:...a nějaké další 2da (kolem přesvědčení)?
to taky, myslíš, že by to mohlo bejt tim?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Nevim, možných scénářů je celkem dost... Teď asi záleží, jak jsi co editoval...

Několik možností - buď budeš do hry postupně (a nějak zpětně po chronologii, v jaké jsi to měnil) vracet originální soubory a po navrácení každého spuštěním hry a výběrem kitu vystopovat ten problémový soubor, který způsobuje tu degeneraci výběru kitu.

Anebo se můžeš nahodit obsah těch změněných souborů a spoléhat na to, že v nich někdo zahlédne tu botu ;-)

Ale spíš bych zkusil to první... to je taková moddingová debugovací klasika ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

tohle bude na dýl, na to nemam
měnil jsem všechno možný - kde najdu, to co jsem měnil? v override je toho strašně moc
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

To, co jsi změnil, bys měl nějak vědět ;-) Nápovědou může nakonec být i vyhledávání souborů v nějakém file manageru s filtrem 'vytvoření', 'změna' nastaveným na dnešek (nebo jaké dny).

Smaozřejmě má smysl vracet jen to, co se asi bude týkat té chyby - tj. zbraňové dovednosti, o kterých jsi tu mluvil, to asi nejsou - ty můžeš nechat.

Zálohu override snad máš - pokud ne, tak v nejhorším by původní 2da měly být normálně i v biffech, takže by mělo stačit, že změněné soubory po jednom z override dočasně budeš zpětně vyhazovat někam pryč (hra použije výchozí) a budeš sledovat, jaký vliv to má na funkčnost ve hře.

No, a v úplně nejhorším, "všechno" (co považuješ za relevantní chybě) vrátit na původní a začít znova... Zatím tu máš hraničáře, to by nemělo být tolik ztracené práce při takovém roll-backu.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

takže kity mi už fungujou (musel jsem nastavit všem kitům hraničáře v posledním sloupci kitlistu dvanáctku (2 kity jsem si vypůjčil od zloděje))
takže už fachaj i ty přesvědčení (kity mohou mít na výběr i úplně jiná přesvědčení než čistý povolání)

další problém co mě napadá, je jak při výběru postavy trochu pozměnit menu, okna, tlačítka - někdo mi řekl, ať edituju GUI, já ani pořádně nevim, co to znamená
jaký program budu potřebovat? a co potom? poradí někdo? :-(
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

DLTCEP i NI umí editovat GUI (Graphical User Interface) - jsou to -.chu soubory.

Co potom? To záleží, co tam chceš dělat...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

aha, tak toho jsem si fakt nevšim, já myslel, že to bude něco hrozně složitýho

no potřebuju se zbavit jakýmkoliv způsobem tlačítek při výběru postavy:
všech ras kromě člověka
všech povolání kromě hraničáře

edit: aniž bych ovlivnil něco jinýho :)
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Na to afaik nejlíp funguje dát relevatním tlačítkům velikost 0x0 (anebo 1x1... :think: už si nepametám...).
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

Vlasák píše:Na to afaik nejlíp funguje dát relevatním tlačítkům velikost 0x0 (anebo 1x1... :think: už si nepametám...).
díky za tip, a nepřiblížil bys mi, které to jsou? :) aspoň ve kterém tom CHU?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Tak to nevím... ale odhadem - GUICG (CG ala character generation). Z toho to bude asi nějaký z panelů...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

Vlasák píše:Tak to nevím... ale odhadem - GUICG (CG ala character generation). Z toho to bude asi nějaký z panelů...
supr, mě napadlo, že to bude ten start, ale to tvoje bude asi logičtější
jdu s tim něco zkusit provést metodou pokusů a omylů :)
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

potřebuji několik dalších rad

. jak mám nějakému kitu změnit startovní počet životů - increase maximum HP mi nefunguje, ani minimum HP (možná jsem tomu jen nastavil špatný timing mode, i když v instant/permanent nevidím problém)
jak teda na to? nepovedlo se mi ani zvýšit životy, když jsem to obšlehl z balduranovy helmy :cry:

. co mám dělat, když chci ve výběru zbraňových dovedností jednu či více odstranit? když jednu smažu z weaprof.2da, tak mám na výběr tu prázdnou (EXTRA2), když vymažu i ty prázdné, tak mám na výběr první dovednost z tabulky (velké meče), když smažu i ty staré z BG1 (velké meče a dál), tak mě to u dovedností vyhodí ze hry
je tam prostě nastavený, že se tam zobrazí určitý neměnný počet dovedností a já nevím, kde v guicg.chu to změnit

. jak mám přidat postavě bonus ke kritickému zásahu? našel jsem položku increase critical hit, ale chybí v něm řádek value
no a musim se pochlubit s tim, co se mi stalo, když jsem to zkoušel ve hře - povýšil jsem se na čtvrtou úroveň, kde jsem měl získat ten bonus ke kritickému zásahu, všechno bylo v pohodě, až na to, že jsem umřel, jenomže hra neskončila, podle portrétu jsem mrtvý nebyl, ale vlastně byl :) jenomže hra neskončila, což mě docela mate :)
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Kritický zásah:
DLTCEP - Stat: Critical Hit Modifier [301]
NI - Die roll number (301)

Když zadáš Parameter #1: Statistic Modifier v DLTCEP (nebo Roll number v NI) 1, pak bude kritický zásah při hodu 19-20.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

magnus píše:potřebuji několik dalších rad

. jak mám nějakému kitu změnit startovní počet životů - increase maximum HP mi nefunguje, ani minimum HP (možná jsem tomu jen nastavil špatný timing mode, i když v instant/permanent nevidím problém)
jak teda na to? nepovedlo se mi ani zvýšit životy, když jsem to obšlehl z balduranovy helmy :cry:
Ty efekty kolem životů by měly fungovat. Jak je postavě přiřazuješ?
co mám dělat, když chci ve výběru zbraňových dovedností jednu či více odstranit? když jednu smažu z weaprof.2da, tak mám na výběr tu prázdnou (EXTRA2), když vymažu i ty prázdné, tak mám na výběr první dovednost z tabulky (velké meče), když smažu i ty staré z BG1 (velké meče a dál), tak mě to u dovedností vyhodí ze hry
je tam prostě nastavený, že se tam zobrazí určitý neměnný počet dovedností a já nevím, kde v guicg.chu to změnit
Jestli to není v guicg, zkus guirec. Ale imho by se mělo chytit něco v guicg.
. jak mám přidat postavě bonus ke kritickému zásahu? našel jsem položku increase critical hit, ale chybí v něm řádek value
no a musim se pochlubit s tim, co se mi stalo, když jsem to zkoušel ve hře - povýšil jsem se na čtvrtou úroveň, kde jsem měl získat ten bonus ke kritickému zásahu, všechno bylo v pohodě, až na to, že jsem umřel, jenomže hra neskončila, podle portrétu jsem mrtvý nebyl, ale vlastně byl :) jenomže hra neskončila, což mě docela mate :)
effect opcode 301: Stat: Critical Hit Modifier.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

Vlasák píše:Ty efekty kolem životů by měly fungovat. Jak je postavě přiřazuješ?
mam to tam třeba jako Max HP bonus, no dispel/bypass resistance, instant/permanent, typ Inc/Dec
Vlasák píše:Jestli to není v guicg, zkus guirec. Ale imho by se mělo chytit něco v guicg.
no ono by to v guicg mělo bejt, ale potíž je v tom, že nevím, co tam změnit :(
Razfallow píše:NI - Die roll number (301)
myslel jsem, že to je na to, abys házel furt kritickej zásah
jako je tomu u HLA kritický útok - tam je taky použitý Die roll number
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“