Help me

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 14.7.2006 14:23

magnus píše:
Razfallow píše:NI - Die roll number (301)


myslel jsem, že to je na to, abys házel furt kritickej zásah
jako je tomu u HLA kritický útok - tam je taky použitý Die roll number

Všimni si, že tam je Roll number 20.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus » 14.7.2006 14:26

Razfallow píše:
magnus píše:
Razfallow píše:NI - Die roll number (301)


myslel jsem, že to je na to, abys házel furt kritickej zásah
jako je tomu u HLA kritický útok - tam je taky použitý Die roll number

Všimni si, že tam je Roll number 20.


no právě - takže když tam nastavim 1, tak budu přece házet furt kritickej neúspěch ne?

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 14.7.2006 14:43

Razfallow píše:Kritický zásah:
DLTCEP - Stat: Critical Hit Modifier [301]
NI - Die roll number (301)

Když zadáš Parameter #1: Statistic Modifier v DLTCEP (nebo Roll number v NI) 1, pak bude kritický zásah při hodu 19-20.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus » 14.7.2006 14:47

nojo, nojo, tak to asi funguje jinak než jsem myslel.. díky

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 14.7.2006 14:47

magnus píše:
Vlasák píše:Ty efekty kolem životů by měly fungovat. Jak je postavě přiřazuješ?


mam to tam třeba jako Max HP bonus, no dispel/bypass resistance, instant/permanent, typ Inc/Dec


Nemyslim, jak je ten efekt nastavenej, ale jak ho ta postava dostane - předmět, scripty, clab...?
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus » 14.7.2006 14:53

Vlasák píše:Nemyslim, jak je ten efekt nastavenej, ale jak ho ta postava dostane - předmět, scripty, clab...?


jo takhle.. no jako clab

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 14.7.2006 15:21

AP_ prefix?
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus » 14.7.2006 15:35

Vlasák píše:AP_ prefix?


AP_SPCL0001

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 14.7.2006 15:38

Má to kouzlo nějaký jiný efekt, díky kterému bys bezpečně určil, že se "použilo" (nějaká změna barvy, ikona, úprava nějaké vlastnosti etc.)? Pokud ne (což asi ne), tak tam něco přihoď, aby bylo vidět, že to vůbec bylo použitý.

Než tu bádat nad detaily efektu, je lepší zjistit, jestli to třeba neni někde úplně jinde ;-)

____
btw nejsem si jistej, jestli to je zrovna tenhle případ, ale zkus i třeba změnit název, aby dodržoval klasickou konvenci SPCLnnn - může i nemusí to být tim.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus » 14.7.2006 15:41

Vlasák píše:Má to kouzlo nějaký jiný efekt, díky kterému bys bezpečně určil, že se "použilo" (nějaká změna barvy, ikona, úprava nějaké vlastnosti etc.)? Pokud ne (což asi ne), tak tam něco přihoď, aby bylo vidět, že to vůbec bylo použitý.

Než tu bádat nad detaily efektu, je lepší zjistit, jestli to třeba neni někde úplně jinde ;-)

____
btw nejsem si jistej, jestli to je zrovna tenhle případ, ale zkus i třeba změnit název, aby dodržoval klasickou konvenci SPCLnnn - může i nemusí to být tim.


má to i jinej efekt a to změna Thac0 a to funguje

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 14.7.2006 15:50

magnus: můžeš v tom případě hodit nějakej výpis/screen toho nastavení efektu, nebo to kouzlo někam nahrát nebo poslat?
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus » 14.7.2006 15:52

tohle je z NI, snad se v tom vyznáš.. jestli ne, tak sem zavolej Raze

Type Max HP bonus (18)
Target Self (1)
Power 0
Value 5
Modifier type Inc/Dec (0)
Timing mode Instant/Permanent (9)
Dispel/Resistance No dispel/Bypass resistance (0)
Duration 0
Probability 1 0
Probability 2 0
Unknown 00 00 00 00 00 00 00 77 h
# dice / Max level 0
Dice size / Min level 0
Savetype ( No save )
Save bonus 0
Unknown 00 00 00 00 h

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 14.7.2006 15:57

magnus píše:tohle je z NI, snad se v tom vyznáš.. jestli ne, tak sem zavolej Raze

Type Max HP bonus (18)
Target Self (1)
Power 0
Value 5
Modifier type Inc/Dec (0)
Timing mode Instant/Permanent (9)
Dispel/Resistance No dispel/Bypass resistance (0)
Duration 0
Probability 1 0
Probability 2 0
Unknown 00 00 00 00 00 00 00 77 h
# dice / Max level 0
Dice size / Min level 0
Savetype ( No save )
Save bonus 0
Unknown 00 00 00 00 h


target - zkus pre-target

ale typ targetu v kouzlu může být self. V efektu ne...

+ probability 1 100

+ pro jistotu (ne snad pro tenhle problém, kdy to nejde, ale celkově) 'not dispell/not bypass' - což je pro schopnost kitu docela důeležité
Naposledy upravil(a) Vlasák dne 14.7.2006 16:02, celkem upraveno 1 x.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus » 14.7.2006 16:01

Vlasák píše:+ probability 1 100


ježiš! nojo!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, tyhle chyby opravdu miluju
no samozřejmě teď už to funguje

Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus » 14.7.2006 17:37

jak mám přidat další stringy do dialog.tlk?
NI to sice umí, ale rozhodí mi v celém dialog.tlk češtinu (háčky, čárky)
a v DLTCEP jsem to nikde nenašel

Vlasák píše:+ pro jistotu (ne snad pro tenhle problém, kdy to nejde, ale celkově) 'not dispell/not bypass' - což je pro schopnost kitu docela důeležité


k čemu not bypass? myslel jsem, že potřebuju, aby to rezist obešlo, tzn, aby to bylo vždy úspěšné nezávisle na nějaké rezistenci

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“