Stránka 3 z 6

Napsal: 14.7.2006 14:23
od Razfallow
magnus píše:
Razfallow píše:NI - Die roll number (301)
myslel jsem, že to je na to, abys házel furt kritickej zásah
jako je tomu u HLA kritický útok - tam je taky použitý Die roll number
Všimni si, že tam je Roll number 20.

Napsal: 14.7.2006 14:26
od magnus
Razfallow píše:
magnus píše:
Razfallow píše:NI - Die roll number (301)
myslel jsem, že to je na to, abys házel furt kritickej zásah
jako je tomu u HLA kritický útok - tam je taky použitý Die roll number
Všimni si, že tam je Roll number 20.
no právě - takže když tam nastavim 1, tak budu přece házet furt kritickej neúspěch ne?

Napsal: 14.7.2006 14:43
od Razfallow
Razfallow píše:Kritický zásah:
DLTCEP - Stat: Critical Hit Modifier [301]
NI - Die roll number (301)

Když zadáš Parameter #1: Statistic Modifier v DLTCEP (nebo Roll number v NI) 1, pak bude kritický zásah při hodu 19-20.

Napsal: 14.7.2006 14:47
od magnus
nojo, nojo, tak to asi funguje jinak než jsem myslel.. díky

Napsal: 14.7.2006 14:47
od Vlasák
magnus píše:
Vlasák píše:Ty efekty kolem životů by měly fungovat. Jak je postavě přiřazuješ?
mam to tam třeba jako Max HP bonus, no dispel/bypass resistance, instant/permanent, typ Inc/Dec
Nemyslim, jak je ten efekt nastavenej, ale jak ho ta postava dostane - předmět, scripty, clab...?

Napsal: 14.7.2006 14:53
od magnus
Vlasák píše:Nemyslim, jak je ten efekt nastavenej, ale jak ho ta postava dostane - předmět, scripty, clab...?
jo takhle.. no jako clab

Napsal: 14.7.2006 15:21
od Vlasák
AP_ prefix?

Napsal: 14.7.2006 15:35
od magnus
Vlasák píše:AP_ prefix?
AP_SPCL0001

Napsal: 14.7.2006 15:38
od Vlasák
Má to kouzlo nějaký jiný efekt, díky kterému bys bezpečně určil, že se "použilo" (nějaká změna barvy, ikona, úprava nějaké vlastnosti etc.)? Pokud ne (což asi ne), tak tam něco přihoď, aby bylo vidět, že to vůbec bylo použitý.

Než tu bádat nad detaily efektu, je lepší zjistit, jestli to třeba neni někde úplně jinde ;-)

____
btw nejsem si jistej, jestli to je zrovna tenhle případ, ale zkus i třeba změnit název, aby dodržoval klasickou konvenci SPCLnnn - může i nemusí to být tim.

Napsal: 14.7.2006 15:41
od magnus
Vlasák píše:Má to kouzlo nějaký jiný efekt, díky kterému bys bezpečně určil, že se "použilo" (nějaká změna barvy, ikona, úprava nějaké vlastnosti etc.)? Pokud ne (což asi ne), tak tam něco přihoď, aby bylo vidět, že to vůbec bylo použitý.

Než tu bádat nad detaily efektu, je lepší zjistit, jestli to třeba neni někde úplně jinde ;-)

____
btw nejsem si jistej, jestli to je zrovna tenhle případ, ale zkus i třeba změnit název, aby dodržoval klasickou konvenci SPCLnnn - může i nemusí to být tim.
má to i jinej efekt a to změna Thac0 a to funguje

Napsal: 14.7.2006 15:50
od Vlasák
magnus: můžeš v tom případě hodit nějakej výpis/screen toho nastavení efektu, nebo to kouzlo někam nahrát nebo poslat?

Napsal: 14.7.2006 15:52
od magnus
tohle je z NI, snad se v tom vyznáš.. jestli ne, tak sem zavolej Raze

Type Max HP bonus (18)
Target Self (1)
Power 0
Value 5
Modifier type Inc/Dec (0)
Timing mode Instant/Permanent (9)
Dispel/Resistance No dispel/Bypass resistance (0)
Duration 0
Probability 1 0
Probability 2 0
Unknown 00 00 00 00 00 00 00 77 h
# dice / Max level 0
Dice size / Min level 0
Savetype ( No save )
Save bonus 0
Unknown 00 00 00 00 h

Napsal: 14.7.2006 15:57
od Vlasák
magnus píše:tohle je z NI, snad se v tom vyznáš.. jestli ne, tak sem zavolej Raze

Type Max HP bonus (18)
Target Self (1)
Power 0
Value 5
Modifier type Inc/Dec (0)
Timing mode Instant/Permanent (9)
Dispel/Resistance No dispel/Bypass resistance (0)
Duration 0
Probability 1 0
Probability 2 0
Unknown 00 00 00 00 00 00 00 77 h
# dice / Max level 0
Dice size / Min level 0
Savetype ( No save )
Save bonus 0
Unknown 00 00 00 00 h
target - zkus pre-target

ale typ targetu v kouzlu může být self. V efektu ne...

+ probability 1 100

+ pro jistotu (ne snad pro tenhle problém, kdy to nejde, ale celkově) 'not dispell/not bypass' - což je pro schopnost kitu docela důeležité

Napsal: 14.7.2006 16:01
od magnus
Vlasák píše:+ probability 1 100
ježiš! nojo!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, tyhle chyby opravdu miluju
no samozřejmě teď už to funguje

Napsal: 14.7.2006 17:37
od magnus
jak mám přidat další stringy do dialog.tlk?
NI to sice umí, ale rozhodí mi v celém dialog.tlk češtinu (háčky, čárky)
a v DLTCEP jsem to nikde nenašel
Vlasák píše:+ pro jistotu (ne snad pro tenhle problém, kdy to nejde, ale celkově) 'not dispell/not bypass' - což je pro schopnost kitu docela důeležité
k čemu not bypass? myslel jsem, že potřebuju, aby to rezist obešlo, tzn, aby to bylo vždy úspěšné nezávisle na nějaké rezistenci