Mluvící předměty

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Mluvící předměty

Příspěvek od Neferit » 20.2.2007 16:13

Ze srandy jsem zkoušela vytvřit mluvící předmě, resp. předmět, který by měl možnost rozhovoru, jako má Lilarcor. Přes DLTCEP jsem se podívala, že Lilarcorovy atributy vypadají takhle:

Obrázek

Když jsem ale v DLTCEPu zkoušela u nějakého jiného předmětu zakliknout Conversible, odmítalo se to zaškrtnout. Bude to fungovat až poté, co bych vytvořila nějaký Conversation label? anebo na možnost dalšího mluvícího předmětu můžu rovnou zapomenout?
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 20.2.2007 17:34

S souboru itemdial.2da musíš dopsat řádek pro ten tvůj předmět podle tvaru, co už tam je pro Lilarcor (tj. soubor itm předmětu, pak strref a pak soubor dlg daného předmětu). Pak se to všechno "zaškrtne" a "vyplní" za tebe.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“