začátek s tvořením npc

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Uživatelský avatar
Valiant
Sigilan
Příspěvky: 95
Registrován: 6.1.2006 9:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Valiant » 16.10.2007 14:26

Až taký expert na dialógy nie som, ale podľa mňa tam máš nasledovné chyby:

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN REPLY ~Trhni si ty běhno!~ GOTO Trhnisi
Tento riadok odkazuje na neexistujúci blok v dialógu. Zrejme chceš zakončiť úvodný rozhovor, takže namiesto GOTO Trhnisi by tam malo byť iba EXIT

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN REPLY ~Hmm Tayo, a co tu u Devíti pekel děláš?!~ GOTO cotudelas
Tento riadok takisto odkazuje na neexistujúci blok v dialógu. Predpokladám, že chceš pokračovať v dialógu s Tayou, takže dialógový blok, ktorý chceš, aby nasledoval ďalej, musíš pomenovať cotudelas, a nie Carodej. Toto musíš premenovať takto:

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN BEGIN cotudelas

SAY ~Co myslíš, že asi v téhle blbé kleci dělám!Ten čarofuk mě zajal...~

IF ~~ THEN REPLY ~Aha, jasně...co bys řekla tomu spojit síly a najít společně cestu ven?~ GOTO cesta

IF ~~ THEN REPLY ~Hehe, blbý co?~ GOTO Blby

END

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN REPLY ~Hehe, blbý co?~ GOTO Blby
Tu platí to isté, čo v prvom prípade. Chceš zakončiť rozhovor, tak tam daj EXIT namiesto GOTO Blby

Keď chceš, aby rozhovor pokračoval ďalej, ak v predchádzjúcom dialógu hráč zvolí prvú možnosť, nasledujúci blok premenuj na cesta a nie Party. Takto:

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN BEGIN cesta

SAY ~Hmm, proč ne...~

IF ~~ THEN REPLY ~Eh, vlastně ne, nepotřebuju tě, ale nikam nechod!*smeje se*~ GOTO fuckoff

IF ~~ THEN REPLY ~Tak jdem, vypadneme odsud~ DO ~SetGlobal("Tayasepridala","LOCALS",1)

JoinParty()~ EXIT

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN REPLY ~Eh, vlastně ne, nepotřebuju tě, ale nikam nechod!*smeje se*~ GOTO fuckoff
To isté čo v prvom prípade. Koniec rozhovoru - Zameň GOTO fuckoff za EXIT

Kód: Vybrat vše

IF ~~THEN REPLY ~No jo tak teda pojd...~ DO ~SetGlobal("Tayasepdirada","LOCALS",1)
JoinParty()~ EXIT 
Špatný názov premennej. Namiesto "Tayasepdirada" zmeň na "Tayasepridala"

Kód: Vybrat vše

IF ~~THEN REPLY ~Tak to se pleteš děvče...~ GOTO Odmitnuta
To isté čo v prvom prípade. Koniec rozhovoru - Zameň GOTO Odmitnuta za EXIT

Kód: Vybrat vše

IF ~~THEN EXIT
Zbytočnosť, ak nechceš pridávať ďalšie možností odpovedí. Kľudne tento riadok zmaž.

Predpokladám, že toto je celý rozhovor, lebo ak nie, tak mnoho chýb, na ktoré poukazujem, tam vlastne neexistuju, ako napr. dialógové bloky, ktoré v origináli sú a sem si ich neskopíroval, apod....
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek

Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bhaall » 16.10.2007 15:01

Díky moc chlape ;-)

EDIT: installace proběhla v pořádku až na tuto chybu

Kód: Vybrat vše

ERROR:Error loading [NPC Taya/T1taya.baf]
Script vypadá takto:

Kód: Vybrat vše

IF
Global("Tayaexistuje",AR0602",0)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Tayaexistuje","AR0602",1)
CreateCreature("Taya1",[3584.2920],3)
END

...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 16.10.2007 16:03

Máš v tp2 správně uvedenou cestu k tomu bafu? Případně, je ten baf tam, kde je uveden v tp2?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bhaall » 16.10.2007 16:32

Eh ted už ano :oops:

Ale ted mě to zase hází chyby v bafu..já bych se na to nejraděi vyprdla :(

řádek 5, slopec 1-11, co je na to špatně pls?
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 16.10.2007 16:50

IF
Global("Tayaexistuje","AR0602",0)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Tayaexistuje","AR0602",1)
CreateCreature("Taya1",[3584.2920],3)

Chyběli ti uvozovky před AR0602.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bhaall » 16.10.2007 16:56

Nj, díky Razi.

Hurey, už tam je, akorát, že má zelenej kruh a nemá mi co říct :) ale ona ŽIJE! :-P
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 16.10.2007 17:09

Změň v cre Enemy-Ally na NEUTRAL a zkontroluj, zda má přiřazen správný dialog.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bhaall » 16.10.2007 17:30

Už je modrá, akorát mi pořád nemá co říct, dialog má správný...
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 16.10.2007 17:36

Zkontroluj si podmínky v dialogu v editoru.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
Valiant
Sigilan
Příspěvky: 95
Registrován: 6.1.2006 9:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Valiant » 16.10.2007 18:24

Nezabudni, že názov dialógového súboru sa zhoduje s tým, aký názov sa na začiatku dialógového súboru nachádza. WeiDU potom vie, ako výsledný skompilovaný .dlg súbor nazve, v tvojom prípade to bude T1Taya.dlg. Čiže napíš T1Taya do kolonky Dialog v DLTCEP. Podmienky vypadajú v poriadku.

Ak tam máš nejaký iný názov, zmeň to na správny.
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“