Baldurs Gate 2 area save

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
daniel
Sigilan
Příspěvky: 10
Registrován: 21.4.2007 22:02

Baldurs Gate 2 area save

Příspěvek od daniel » 21.4.2007 22:04

ahoj mám problém, jen tak zkusmo jsem si vytvořil v DLTCEP jednu creaturu, tu jsem uložil a chtěl použít v mapě are1304, ale dltcep ji pořád ukládá jako soubor are a kdykoliv se pokusím načíst mapu, vždycky je stejná, není tam ta nová creatura co jsem vytvořil. muže někdo poradit ? díky

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 22.4.2007 0:41

Takže, nejdříve musíš vytvořit cre (DLTCEP - Edit - Creature). Uprav si ji jak potřebuješ a ulož si ji pod nějakým unikátním jménem (max. 8 znaků).
Pak existují dvě možnosti jak přidat tuto postavu do oblasti:

1) skriptem oblasti, stačí do něj přidat podobný blok:

Kód: Vybrat vše

IF
  Global("Vytvor_Postavu","AR1304",0)
THEN
    RESPONSE #100
            SetGlobal("Vytvor_Postavu","AR1304",1)
            CreateCreature("moje_postava",[x.y],0)
END
moje_postava = jméno tvého cre souboru
[x.y] = souřadnice, kde se postava objeví

2) přidáním napevno do oblasti pomocí DLTCEP:

Je potřeba otevřít příslušnou oblast, přejít na záložku Actors a vpravo kliknout na tlačítko Add Actor.

Druhý způsob má tu nevýhodu, že pokud jsi již oblast navštívil, postava se ti tam neobjeví. Musíš použít save před první návštěvou oblasti.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

daniel
Sigilan
Příspěvky: 10
Registrován: 21.4.2007 22:02

Příspěvek od daniel » 22.4.2007 8:46

super díky dekompiloval jsem si pomocí WeiDU pár skriptů a už začínám trochu chápat jak to funguje, tu minulou NPC jsem tam vytvořil v DLTCEP a to je asi ten důvod proč se tam nezobrazila protože lokaci jsem už před tím samozřejmě navštívil. ještě jsem se chtěl zeptat, když si vytvořím kouzlo, můžu si jej potom pomocí createitem zavolat a používat je tak jak jsem si je nastavil nebo to musím taky řešit pomocí skriptu? díky

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 22.4.2007 9:01

Pro kouzlo můžeš vytvořit svitek a z něj se pak kouzlo ve hře naučit. Co se týče jména souboru kouzla, můžeš ho pojmenovat, jak chceš, ale kouzlo pak nebude dostupné při vytváření postavy, kněží ani druidi ho nedostanou (pokud je to kněžské kouzlo) a zaklínač si ho nebude moci zvolit. Jediný způsob by byl naučit se ho ze svitku a to může udělat jedině mág.

Dostupnost pro všechna povolání zajistíš správným pojmenováním kouzla:
1) mágovo kouzlo SPWIxxx.spl
2) kněžské kouzlo SPPRxxx.spl
xxx je trojmístné číslo, kde první číslo je level kouzla.
Pak si toto kouzlo můžeš/musíš přidat do Spell.ids.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

daniel
Sigilan
Příspěvky: 10
Registrován: 21.4.2007 22:02

Příspěvek od daniel » 22.4.2007 9:17

ok a ještě poslední otázka: pomocí skriptu jsem si do té oblasti dal jednoho trola, když jsem jej "tvořil" tak jsem mu nastavil aby byl přátelský. to je v pořádku, trol neútočí ale problém je že na něj chce útočit družina, když na něj najedu zobrazí se mě ikonka meče a to já nechcu, já potřebuju nastavit abych s ním začal dialog je toto možné? díky

a ještě menší dodatek k tomu kouzlu, nějaký soubor Spell.ids jsem našel v adresáři Bladurs Gate 2/script compiler a jeho obsah byl takovýto:

Kód: Vybrat vše

...
1101 CLERIC_BLESS
1102 CLERIC_COMMAND
1103 CLERIC_CURE_LIGHT_WOUNDS
1104 CLERIC_DETECT_EVIL
1105 CLERIC_ENTANGLE
...
to do něj musím přidat (třeba až nakonec) to svoje SPWIxxx.spl ?? díky

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 22.4.2007 10:08

Nastav v DLTCEP postavě Reaction na 0x80 Neutral.

Jo to je ono.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

PetraMoulikova
Sigilan
Příspěvky: 4
Registrován: 30.9.2014 16:12

Re: Baldurs Gate 2 area save

Příspěvek od PetraMoulikova » 30.9.2014 16:17

Funguje to :-)
Momentálně jsem rozehrála starou babičku Baldurs Gate.

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“