Skript potvory v bezvědomí

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Skript potvory v bezvědomí

Příspěvek od drake127 » 6.5.2007 0:23

Jak se řeší situace, kdy mám potvoru v bezvědomí (a ještě s panikou)? Její skripty se přestanou provádět, takže mi nefungují podmínky jako StateCheck apodobné, které by to řešily.

Nějaké nápady jak to obejít?
Žralok, který štěká, nekouše.

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák » 6.5.2007 9:25

Nepřestanou se pouze vyhodnocovat jen některé triggery? Já myslím, že by to mělo chodit.

Jinak záleží, co to je za situaci - pokud nějaká konkrétní, tak může daný subjekt "vyvolat" neviditelnou potvoru. Ta se pak na subjekt může dotazovat LastSummonerOf(Myself) a testovat na něm triggery.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 » 6.5.2007 11:27

Nevím, True() se nevyhodnotí. Testovat to můžu v úrovni, ale přišlo mi to takové nehezké...
Žralok, který štěká, nekouše.

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“