Vlastný mod

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dead Boss
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 3.8.2007 16:16
Bydliště: Košice

Vlastný mod

Příspěvek od Dead Boss » 10.1.2008 15:48

Prosím o radu.

Robím si vlastný mod do PS:T. Čo mám urobiť aby som tento mod mohol šíriť ďalej? Viem, že treba upravené súbory skopírovať do adresára Overide, ale ako tieto súbory získam?

A ešte ako mám pridať vlastný quest?

Ďakujem.
The punishment is death for all who live

Torment v LEGU - http://www.mocpages.com/moc.php/4312

Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ » 10.1.2008 19:04

Tohle je dost obecný dotaz.

Když to vezmu hodně stručně, potřebuješ WeiDU coby instalační utilitu a taky nějaký nástroj na editaci a vytváření herního obsahu, například DLTCEP. Možná ti pak více poradí Vlasák.

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastný mod

Příspěvek od Vlasák » 10.1.2008 19:24

Dead Boss: ono to zní jako taková dost odfláknutá a "prudící" odpověď, chápu, ale nejlepší bude pročíst všechna témata tady v sekci Infinity modding a pak sekci na add-onu - http://addoncz.jinak.cz/viewforum.php?f=4. Tam najdeš poměrně dost obšírné odpovědi na otázky týkající se problematiky "jak a odkud začít?". A to jak ve formě konkrétních rad, tak dalších odkazů.

Určitě bych doporučil ještě Infinity explorer, kterým lze velmi pohodlně prohlížet herní obsah.


Kupříkladu "přidání questu" je věc, která se nazajistí nějakým jedním úkonem, protože nový quest je tvořen mnoha dílčími "přidáními" (scripty, dialogy, postavy, atp.).

Pokud máš dost času, můžeš se taky podívat na video screen-cast :mrgreen: http://members.sigil.cz/vlasak/piss3/modding.zip - ten se koneckonců tvorbou questu zabývá - je to sice pro BG2, ale principy jsou velmi podobné - žel poslední cca třetina je tam s chybou, kdy mi tam v záznamu zůstalo viset okno a překrylo další dění na obrazovce.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
fuzzi
Sigilan
Příspěvky: 104
Registrován: 8.9.2006 22:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastný mod

Příspěvek od fuzzi » 24.4.2008 13:50

hodně zajímavá video přednáška. škoda té poslední třetiny

Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastný mod

Příspěvek od Vlasák » 24.4.2008 15:07

fuzzi: no, stále ještě pořád mám v plánu to nahrát znovu a neztratit focus toho okna v poslední třetině ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek

Uživatelský avatar
fuzzi
Sigilan
Příspěvky: 104
Registrován: 8.9.2006 22:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlastný mod

Příspěvek od fuzzi » 24.4.2008 19:29

Vlasák píše:fuzzi: no, stále ještě pořád mám v plánu to nahrát znovu a neztratit focus toho okna v poslední třetině ;-)
to by bylo skvělé, protože bych se někdy do téhle věci zapojil až dodělám/e projekt, na kterém pracuju. Každopádně co jsem se díval na utiliry, co máte k dispozici ... hodně luxusní :)) O tomhle se nám u falloutu může jenom zdát, tam to tak lehce lupat jen tak nejde :)

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“