Pokaženej script

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Cool-T
Sigilan
Příspěvky: 14
Registrován: 12.8.2007 16:37

Pokaženej script

Příspěvek od Cool-T » 6.1.2009 13:29

Tak sem si rek, ze kdyz uz mam to BG projity uz tolikrat, ze se pokusim se v tom trochu postrourat.... tak sem si vytvoril postavu a zkusil ji vlozit do lokace...
vypadalo to asi takhle (vrazeny do scriptu lokace):

Kód: Vybrat vše

IF
  Global("kendraexistuje","GLOBAL",0)
THEN
  RESPONSE #100
    SetGlobal("kendraexistuje","GLOBAL",1)
    CreateCreature("potvora",[x.y],2)
  continue()
END
problém je v tom, ze po ulozeni uz nejde script upravovat... pokazde kdyz ho chcu nacist, tak mi to vyhodi: "Decompiler error"
pokud to pomuze, tak je to jmenovite script AR0300 (pristav)

diky :-)

BTW: kdyz ted do te lokace vstoupim, tak nemam odhalenou mapu...vazne nevim co stim je...

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokaženej script

Příspěvek od Razfallow » 6.1.2009 17:15

V čem komprimuješ?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Cool-T
Sigilan
Příspěvky: 14
Registrován: 12.8.2007 16:37

Re: Pokaženej script

Příspěvek od Cool-T » 6.1.2009 17:39

dělám to přes DLTCEP

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokaženej script

Příspěvek od Razfallow » 6.1.2009 18:23

Hmm s kompilováním přes DLTCEP nemám zkušenosti. Zkus použít NI nebo WeiDU.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Cool-T
Sigilan
Příspěvky: 14
Registrován: 12.8.2007 16:37

Re: Pokaženej script

Příspěvek od Cool-T » 6.1.2009 18:32

Deš na me moc slozite chlape...ja zacal dneska rano = s WeiDU to neumim a NI nevim co je :oops:

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokaženej script

Příspěvek od Razfallow » 6.1.2009 18:59

Near Infinity vyžaduje nainstalovanou javu. NearInfinity.jar umístíš do adresáře hry a spustíš. NI neumožňuje načítat BAF soubory, takže musíš otevřít nějaký existující skript (BCS), upravit si ho, zkompilovat a uložit.

WeiDU umí kompilovat BAF soubory. V zipu je soubor weidu.exe, ten nakopíruj do složky s hrou a vlož tam i zdrojový (BAF) skript. Pak stačí spustit příkazovou řádku (cmd), najet do daného adresáře, zadat příkaz weidu soubor.baf a skript se zkompiluje.

Používáš nějaký návod?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Cool-T
Sigilan
Příspěvky: 14
Registrován: 12.8.2007 16:37

Re: Pokaženej script

Příspěvek od Cool-T » 6.1.2009 19:40

na tvorbu tech NPC dialogu a tak sem vyuzil Vlasákův videonávod... zkusim to zkompilovat prez to weidu

Cool-T
Sigilan
Příspěvky: 14
Registrován: 12.8.2007 16:37

Re: Pokaženej script

Příspěvek od Cool-T » 7.1.2009 10:15

No...podarilo se mi to otevrit tak ze sem v DLTCEP misto "load script" dal "load external script" a otevrel sem to jako *.bsc v override... bohuzel...script je prazdnej :-( ... predpokladam teda, ze se mi nejakou zahadou misto ulozeni zmen podarilo celej script smazat a proto mi nejspis DLTCEP pri decompilaci pise error... kdyz sem ale vyvoril v DLTCEP novej script a nahradil jim ten prazdnej, tak se neulozil... kdyz sem to udelal pres WeiDU tak se to prepisuje fpohodo... takze scripty asi budu delat ve WeiDU xD... mohl bych teda nekoho hodneho poprosit jestli by mi neposlal na carlos.n@centrum.cz obsah scriptu "AR0300" ??? diky :-D (pokud mozno bez módů teda...)

A jeste neco, at nemusim zakaldat novej topic.... kdyz pouziju akci: GiveItem("predmet",LastTalkedToBy()) , tak se mi sice objevi v inventari, ale ma status "nehejbatelnyho" predmentu (a ano, v DLTCEP jsem mu dal status "movable")

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“