Near Infinity

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Near Infinity

Příspěvek od drake127 » 28.8.2009 13:17

Nedávno jsem potřeboval z NWN potřeboval vyexportovat všechny portréty a dělat to růčo by bylo docela na dlouho, ale protože mám v pařátech zdrojáky NI, upravil jsem si ho tak, aby to dokázal sám a přišel jsem na takovou zajímavou myšlenku, zdali by nebylo fajn alespoň do nějaké míry pokračovat ve vývoji NI samotném. Asi nic aktivního, ale nějaké bugfixy a featury s "on demand" modelem; a třebas poslední verze (1.33 Beta 19) ani nebyla zveřejněná v binárce.

Otázkou tak je, zdali myslíte, že to má nějaký význam zveřejnit. Používáte ještě někdo NI, chybí vám v něm něco, co se dá napsat s rozumnými časovými nároky? Opravit nějaké chyby?

Našel jsem na Internetu podobnou snahu na Sourceforge, ale ta skončila stejně rychle jako začala.
Žralok, který štěká, nekouše.

Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Re: Near Infinity

Příspěvek od dodo » 16.9.2009 22:54

Sice odpovodam na tuto otazku uz s nejakym casovym odstupom ale ja osobne , pokial by sa robil takyto projekt, by som vedel rad prilozit ruku k dielu. Viac ma vsak trapi to ze pre koho by to malo byt robene , pre tunajsich sigilcanov? alebo pre vseobecnu obec alias "Baldurs Gate"?
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto

Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Near Infinity

Příspěvek od drake127 » 23.9.2009 3:36

dodo píše:Sice odpovodam na tuto otazku uz s nejakym casovym odstupom ale ja osobne , pokial by sa robil takyto projekt, by som vedel rad prilozit ruku k dielu. Viac ma vsak trapi to ze pre koho by to malo byt robene , pre tunajsich sigilcanov? alebo pre vseobecnu obec alias "Baldurs Gate"?
Zeptal jsem se i na Gibberlings3, jak to vidí a vzešlo z toho zatím toto téma: http://forums.gibberlings3.net/index.ph ... opic=18254. Shrnutí je takové, že existuje cca 4 nebo 5 různých forků. Pokusil jsem se je ukecat na to, aby udělali jen jeden trunk, ale protože "hlavní boss" Taimon je fanda Gitu, ukázalo se to být poněkud obtížné. :-D

Nicméně "aktuální" zdrojáky NI (které by ale upřímně zasloužily určitou revizi) jsou tedy k dispozici zde: http://github.com/taimon/NearInfinity/tree/master. Budeš-li chtít přiložit ruku k dílu, mohli bychom se nějak domluvit a postupovat trochu koordinovaně.
Žralok, který štěká, nekouše.

Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Re: Near Infinity

Příspěvek od dodo » 24.9.2009 5:22

OKI , tak teda (poňato) slovami Minsca, Armored sharped and ready to go :)
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“