Jaheira, Terminsel, Romance

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Jaheira, Terminsel, Romance

Příspěvek od drake127 » 4.12.2005 16:30

Narazil jsem na problém s objevení Terminsela. Vývojáři to udělali tak, že po skončení romance se Terminsel objeví za jednu hodinu reálného času.
Ale v případě, kdy s Jaheirou romanci nemáte, potom by měl Terminsel přijít také (tato možnost je i v dialogu), ale problém je ten, že v tomto případě se nastavuje timer herního času (a tudíž vznikne mismatch proměnných a Terminsela už neuvidíte). Tento timer byl dokonce nastaven na 5 dní, ale řekl bych, že je to pouze přepsání, protože většina Jaheiřiných timerů je 3600 reálné hrací doby a tento timer je nastaven na 36000 vteřin herní doby (což stejně ale nefunguje).
Napadla mě oprava taková, že bych tento neromancovní timer přepsal na RealSetGlobalTimer("TerminselAppear","GLOBAL",3600). Co si o tom myslíte vy?

Jde o to, že jeho zjevení by podle všeho mělo záviset na reálném čase ("pokračující" timer Jaheiřiny romance), ale 5 dní je nereálně velké číslo (vzhledem k faktu, že se k tomuto dostanete stejně až ke konci SoA) na reálný čas (a jelikož je to přesně desetinásobek 3600, tak si myslím, že je to chybně).

Co myslíte?
Žralok, který štěká, nekouše.

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 5.12.2005 10:21

Čas by, za který se objeví měl být stejný s romancí i bez romance.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 » 5.12.2005 16:26

Razfallow píše:Čas by, za který se objeví měl být stejný s romancí i bez romance.
Stejná doba je těžko říct, protože s romancí se mezi to (zjevení Dermina a Terminsela) vloudí ještě pár romantických dialogů, o které neromacující postava přijde, takže by Terminsel přišel hodinu po zabití Dermina - to je šestihodinové manko.
Žralok, který štěká, nekouše.

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow » 6.12.2005 12:30

Kdesi na netu byl opravený J. skript od chlapíka jménem Manveru. Nevím ale jestli opravoval i bloky netýkajicí se romance.
Ovšem jak se tak dívám, jeho stránka je nefukční. Google´s cache

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]

Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 » 6.12.2005 12:40

Ok, to by se docela hodilo, takhle se spokojím s opravou toho timeru a přechodu do ToB.

Edit: Helemese, dole je seznam fixů - hodně z nich (alespoň 2) ale opravil ToB (26498), takže je ten buglist už neaktuální.
Žralok, který štěká, nekouše.

Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“