Ošéfování skriptu lokace

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Ošéfování skriptu lokace

Příspěvek od drake127 »

Je možné nějak ve WeiDU udělat rozumně toto? Pokud oblast má skript, něco s ním udělej. Pokud ne, potom vytvoř skript se jménem lokace a něco s ním udělej. Pokud už existuje (a nepatří zmíněné lokaci), vytvoř nový s unikátním jménem a něco s ním udělej. Jde to ošéfovat dávkově?
Naposledy upravil(a) drake127 dne 13.4.2006 16:23, celkem upraveno 1 x.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Re: Ošéfování skriptu lokace

Příspěvek od Razfallow »

drake127 píše:Je možné nějak ve WeiDU udělat rozumě toto? Pokud oblast má skript, něco s ním udělej. Pokud ne, potom vytvoř skript se jménem lokace a něco s ním udělej. Pokud už existuje (a nepatří zmíněné lokaci), vytvoř nový s unikátním jménem a něco s ním udělej. Jde to ošéfovat dávkově?
Teď nevím, jestli myslíš přesně toto, ale použil jsem to u Teleportu:

Kód: Vybrat vše

ACTION_IF FILE_EXISTS ~override/AR0021.bcs~
THEN BEGIN
EXTEND_TOP ~Ar0021.bcs~ ~Teleport/area-bcs/Ar0021.bcs~
END

ACTION_IF NOT FILE_EXISTS  ~override/AR0021.bcs~
THEN BEGIN
COPY ~Teleport/area-bcs/Ar0021.bcs~ ~override/AR0021.bcs~
COPY_EXISTING ~AR0021.are~ ~override~
WRITE_ASCII 0x94 ~AR0021~
END
Myslím, že možnost, že by existoval skript se stejným názvem jako nějaká lokace a nebyl k ní přiřazen, snad ani není možná.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“