Nový Quest Mod Paladins of Faerun

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Vlasák: Nemám platinovku, mám normal verzi, která se prodává za těch 199 kč :-D

podívej se sem, tady jsem to našel http://forums.pocketplane.net/index.php ... 109.0.html

Vlasák: A jak vlastně pokračujete vy s vašim addonem?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

BGslayer píše:Vlasák: Nemám platinovku, mám normal verzi, která se prodává za těch 199 kč :-D
Dnes už v podstatě ještě o 100 Kč levněji... jo, to je v podstatě platinovka očesaná o krabičku a krabici ;-)

ad MastArea.2da - jj, jak jsem psal, do tohohle souboru patří všechno "důležitější". Nicméně, na původních verzích SoA (+ToB) tomu tak být pro startovní lokaci být nemuselo - ještě si pamatuju to záhadné dopoledne, kdy na jednom pc tentýž override šel a na druhém ne 8-) Načež (no, po pár hodinách ;-)) se zjistilo, že ten druhý jede z novější verze hry... ;-)

ad add-on - kromě mých občasných jednohubek, které v celkovém kontextu pokrok neznamenají, momentálně stojíme - příliš školy/práce a příliš vedlejších melouchů u všech zainteresovaných. V sobotu máme shodou okolností meeting, takže tam určitě na add-onovské návrhy taky přijde řeč 8-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Vlasák: Takže je možný že ten mód někomu nepojede?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

BGslayer: když je ta lokace v MastArea.2da, tak to chodí vždy...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Čau lidi, mám otázku:

Potřebuju k předmětu přidat vlastnost - zranění + 4 obrům, orkům a trolům

Použivám DLTCEP

Dík.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

BGslayer píše:Potřebuju k předmětu přidat vlastnost - zranění + 4 obrům, orkům a trolům.
Doporučuji prohlédnout si např. sekeru ax1h10, která má podobonu fci proti nemrtvým. Bude ti stačit toto zkopírovat a změnit na obry, orky a troly.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

BGslayer píše:Čau lidi, mám otázku:

Potřebuju k předmětu přidat vlastnost - zranění + 4 obrům, orkům a trolům

Použivám DLTCEP

Dík.
Podívej se, jak je to řešeno u některých originálních předmětů v BG2.
HAMM04
SW1H24
SW1H31

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Zrdavim... Nenašel by se tady někdo zkušenej v oboru dělání web stránek? Někdo kdo by měl čas udělat stránky pro náš mod PoF? Dik cao
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Mám ještě otázku, můžou se používat aji obrázky z předmětů z Diabla a jiných her? :?:
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

BGslayer píše:Mám ještě otázku, můžou se používat aji obrázky z předmětů z Diabla a jiných her? :?:
Pokud je z té dané hry vytáhnete a převedete do správného formátu (BAM), tak proč ne?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Mám problém, když jsem vytvořil předmět a přidám mu kouzlo: např. Blesk - zkoušel jsem to udělat aji přesně podle originálního předmětu, ale v hře dyž ten blesk chci použít - se objeví "Vysátí předmětu" a nic se nestane. Poradí mi někdo? Dík...
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

BGslayer píše:Mám problém, když jsem vytvořil předmět a přidám mu kouzlo: např. Blesk - zkoušel jsem to udělat aji přesně podle originálního předmětu, ale v hře dyž ten blesk chci použít - se objeví "Vysátí předmětu" a nic se nestane. Poradí mi někdo? Dík...
Kolik nábojů s bleskem ten předmět má?
Měl nějaký náboj, když jsi ho zkoušel?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

3 náboje jsem zadával, ale ve hře se tam neukazuje žádnej.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

BGslayer píše:3 náboje jsem zadával, ale ve hře se tam neukazuje žádnej.
Blbej dotaz, ale použil jsi CLUAConsole:CreateItem("item",3,0,0)?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Jo... Jen nechápau proč se tam objevuje "Vysátí předmětu" a není na tom kouzlu vidět kolik jich je (počet) a nejde seslat...
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“